Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2009, 20:04
Missy
Missy is offline
Je kent het vast wel. Je koopt iets, maar je draagt het niet of doet er niks mee. Wat is je grootste miskoop ooit? Misschien wel meerdere miskopen? Wat is je duurste miskoop?

Wat heb je ooit gekocht en gebruik je eigenlijk heel vaak. Wat is je beste koop? Of misschien wel meerdere?
Oud 12-08-2009, 20:05
Sherlock
Sherlock is offline
missy je verveelt je echt of niet?
Oud 12-08-2009, 20:08
Missy
Missy is offline
Nee hoor. Maar laten we ontopic blijven.

Een kwart van de kleding die ik koop, draag ik nauwelijks of niet. Dat is dus wel vrij zonde. Echt dure miskopen wat een dure stereo voor op mijn kamer, die ik nooit aan heb staan. Een dure miskoop kan ik niet bedenken.
Oud 12-08-2009, 20:13
Verwijderd
Ik heb een keer een shirtje voor 80 euro gekocht die heel mooi was maar na 1 wasbeurt een heel vreemde pasvorm kreeg Goedkoop grapje dus. Een beste koop kan ik niet verzinnen aangezien ik nogal een gat in mijn hand heb en ik iedere koop wil overtreffen. Ik krijg altijd wel heel veel complimenten over mijn ikeaschilderij dus of mijn huis is zo lelijk dat zoiets er uit springt of mijn vrienden die zelfs kunstgeschiedenis studeren zijn kansloos
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 20:15
Sherlock
Sherlock is offline
Beste koop duidelijk mijn Ipod Touch gebruik hem al bijna 3 kwart jaar dagelijks
Oud 12-08-2009, 20:16
Verwijderd
Mijn beste aankopen zijn denk ik mijn mp3-speler en fotocamera. Maar eigenlijk waren dat geen aankopen van mezelf, want ik heb ze van mijn ouders gekregen. Wat miskopen betreft kan ik alleen een paar kledingstukken bedenken.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 20:25
Verwijderd
Miskoop was mijn digitale camera. Niet dat ik hem nooit gebruik, maar ik had me laten adviseren door zo'n mannetje daar (ik wilde een goede, kleine, eenvoudige camera voor weinig geld). De CASIO werd het en achteraf had ik toch echt liever een Canon Powershot gehad.

Verder ken ik dat kledingverhaal wel. Ik koop ook best vaak iets dat ik misschien een paar keer draag en er dan eigenlijk al op uitgekeken ben. Of, in een tweedehands kledingwinkeltje in Gent dit jaar, heeft een klasgenoot van mij me een blouse en een rok aangesmeerd die me volgens hem echt fantástisch stonden. Daarom kocht ik ze, en omdat ze vrij goedkoop waren. Beide nog nooit aan gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Duurste miskoop was in ieder geval een rok van 70 euro die ik twee keer gedragen heb. Eigenlijk was hij helemaal niet zo tof als toen ik hem ging passen.
Maar ik weet niet of dat mijn ergste miskoop is.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:45
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Laatste miskoop.. een Nikon EN-EL3a accu die niet in de D80 past..
Beste aankoop is dan denk ik mijn D80..
Oud 15-08-2009, 15:51
Geel
Geel is offline
Beste aankoop is zonder meer mijn bijna vier jaar oude Samsung D600, ik kan niet zonder.

Ik kan me geen miskopen bedenken, behalve eetwaar. Vaak is het zo dat ik iets koop om tussendoor te eten of om te koken en het blijkt dat ik al braakneigingen krijg van de geur ervan.
Oud 15-08-2009, 16:14
Uice
Uice is offline
Ik koop altijd raak. Soms een slechte film of cd, maar dat is dan een tientje en verder gaat het niet.
Oud 15-08-2009, 16:35
Verwijderd
Ja, ik weet eigenlijk ook geen grote miskoop. Ik kan alleen kleine dingetjes bedenken, zoals dat ik voor de laatste vakantie een miniflesje shampoo heb gekocht en toen thuis ontdekte dat ik nog een vol miniflesje shampoo had. En ik heb wel kleren die ik weinig draag, zoals mijn roze pak en mijn galajurk, maar dat is omdat er gewoon weinig gelegenheid voor is, want als die gelegenheid er wel is ben ik heel blij dat ik ze heb, dus dat zijn absoluut geen miskopen.
Ik kan trouwens ook niets bedenken dat duidelijk een betere aankoop was dan de meeste dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 10:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb wel eens spijkerbroeken gekend die knap duur zijn en dan als je ze past goed zitten maar als je ze dan een keertje was ze meteen te klein zijn, of ook frustrerend: te kort.
Ik heb de jurk die ik had gekocht voor een 'gala' op school ook maar 1 keer aangehad maar die kostte maar 20 euro en als er een gelegenheid voor is inderdaad is het toch wel fijn om te hebben.
Beste aankoop weet ik zo gauw niet. Ik heb een aantal hele fijne cd's die ik blij ben om te hebben maar die ik ook had kunnen downloaden. Mijn schoenen doe ik nu al heel lang mee en ze zitten nog steeds fijn. Mijn gitaar is ook wel de moeite waard geweest.
Oud 16-08-2009, 13:07
Verwijderd
miskoop: m'n 2e bassgitaar + versterker, ik doe er amper wat mee.
beste koop: ehm ik koop wel eens goedkoop wat consoles en spellen en verkoop die voor flink wat, en dat vind ik dan wel goed gekocht en verkocht.

Ik ben blij met niks eigenlijk. Kan genieten van de natuur en de meest simpele dingen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 10:58
Verwijderd
Miskoop een aantal kledingstukken, waarschijnlijk. Al heb ik niks wat ik nooit draag. Ook ben ik niet zo blij meer met de stoelen die ik drie jaar geleden aanschafte, maar daar verzin ik wel iets op.
Mijn beste aankoop is mijn backpack.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 11:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Miskoop een aantal kledingstukken, waarschijnlijk. Al heb ik niks wat ik nooit draag. Ook ben ik niet zo blij meer met de stoelen die ik drie jaar geleden aanschafte, maar daar verzin ik wel iets op.
Mijn beste aankoop is mijn backpack.
Oeh ja, mijn backpack is ook zeer waarderenswaardig Ook kan ik nog steeds mijn spiegelreflexcamera zeer waarderen, ook al gebruik ik 'm best weinig. Mijn printer krijgt ook pluspunten.

Ik koop ook nooit echt miskopen geloof ik. Ik heb wel de eerste versie van de Playstation Portable gekocht toen ie net uit was, maar eigenlijk doe ik er vrijwel niks mee. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden.
Oud 19-08-2009, 19:00
Verwijderd
Beste aankopen: Squeezebox van SlimDevices (nu Logitech).

Belabberdste aankopen: verschillende consoles. (XBOX360, PS2.)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 21:59
Allure
Allure is offline
Ik heb een keer een tekenpennetje bij wijze van muis gekocht, nooit wat mee gedaan.
Ik heb een keer Mario Sunshine voor de gamecube gekocht, nooit gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 09:38
Verwijderd
Ik heb er nog eens over nagedacht.
Van het afgelopen halfjaar was mijn bibliotheekabonnement de beste koop.
En van het afgelopen jaar mijn kledingkast, want die was gewoon hard nodig (waar ik eerst woonde had ik een inbouwkast)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten