Advertentie | |
|
![]() |
|
Met 11 jaar mobiele telefoon
Met 12 jaar een eigen computer of laptop Met 13 jaar een Mp3 speler (liefst Ipod) Met 14 jaar eigen bankpas en rekening Met 15 jaar stappen tot 4 uur smorgens en later Met 16 jaar een scooter of bromfiets Met 17 jaar willen ze op kamers wonen Met 18 jaar een rijbewijs en eigen auto met 19 jaar studeren met studieschulden bij de IB groep Met 20 jaar eerste echte baan Met 21 jaar Koopwoning (ouders staan garant) Met 22 jaar en ouder (studie) schulden, oa op mobiele telefoon Als ze dit niet kunnen of mogen doen zijn ze bang dat ze de rest van hun leven de boot gaan missen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou met je ouders praten. Laat ze weten dat je zelf al goed nagedacht hebt over het hebben van een mobiel, bijvoorbeeld door te zeggen dat je je nummer niet zomaar aan wildvreemden geeft, niet constant gaat bellen of smsen, en te zeggen dat je nagedacht hebt over hoe veel het gaat kosten. Misschien vinden je ouders het wel goed als jij samen met hun beltegoed koopt, en zij ook op je bankrekening mogen kijken (als je die gebruikt) om te controleren dat je niet te veel uitgeeft. Als je laat zien dat je over die dingen hebt nagedacht en je ook aan de afspraken kunt houden, krijg je misschien wat meer vertrouwen van je ouders.
|
Ik ben dan nu 15..maar ik heb mn mobiel gekregen voor mijn verjaardag(dinsdag) en ik kreeg € 25,- van papa en mama..de rest moest ik met mn gewerkte geld bij gedaan !
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kreeg ook pas mijn mobiel, een derdehandse zelfs, toen ik naar de middelbare school ging. Want dat was een stukje verder weg enzovoorts. Wat heb je nou op de basisschool aan een mobiel? Je basisschool zit waarschijnlijk hartstikke dichtbij en je bent elke dag op dezelfde tijden klaar.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mobiel Vraagje Verwijderd | 6 | 13-12-2012 18:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen met mobiele telefoon Verwijderd | 5 | 14-10-2010 19:59 | |
Beleidszaken |
Het forum geschikt maken voor mobiele telefoons Wammus | 96 | 06-03-2008 20:26 | |
Studeren |
Symposium mobiele toekomst aanhangsel | 2 | 24-06-2007 22:15 | |
De Kantine |
wel of geen mobieltje bij een nieuw abbonement? Verwijderd | 31 | 22-01-2005 23:07 |