Weet iemand waar ik een beetje fatsoenlijk naaimachinegaren kan kopen in Utrecht? Liefst in het centrum. Ik ken de volgende winkels:
-De Nijvere Conste (borduurwinkel)
-een breiwinkel
-een fourniturenwinkel
-een stoffenwinkeltje (heeeel klein)
En dan is er de markt. Maar ik weet niet waar ze een beetje een uitgebreid assortiment naaimachinegaren hebben? En dan zoek ik dus garen wat niet zomaar stuk te trekken is, zoals die voordeelpak-troep met duisent kleurtjes in een doos.
En misschien ook waar je dan op moet letten? Qua kwaliteit?
Hee! Je zou Ria's fournituren kunnen proberen, in de Zakkendragerssteeg (smal straatje tussen de Oudegracht en Vredenburg). Ik weet niet zeker of ze daar ook naaigaren hebben, maar wel heel veel andere handwerk- en naaidingen. En er werken goeie mensen, dus die kun je sowieso even vragen.
Maar misschien kende je die al.
Ik ken een fourniturenwinkel, het kan goed zijn dat dat die is die jij bedoelt maar dat weet ik niet zeker. Het is een hele grote winkel in elk geval.
Nouja, ik ga vandaag toch de stad in, ik ga gewoon even dat winkeltje proberen!
Ik weet dat er wekelijks een grote stoffenmarkt is, daar kun je waarschijnlijk ook wel goed garen krijgen. Ik weet alleen niet precies waar en wanneer.