Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2009, 18:47
palindrome
palindrome is offline
Welke kookprogramma's volgen jullie op tv/internet?

Doen jullie ook echt wat met de adviezen/recepten die gegeven worden?

Kopen jullie ook dvd's?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2009, 18:49
palindrome
palindrome is offline
Ik keek eerst altijd Smaken Verschillen op Net5 en Wie is de chef op RTL4, maar die hebben nu zomerstop/algemene stop? helaas.
Verder vind ik het programma van Ainsley Harriot op Net5 en vaak ook op de BBC erg leuk.
Programma's van Herman den Blijker vind ik niet zo, hij is vaak niet te verstaan en het gaat te vaak niet meer over eten (Herrie aan de horizon). Herrie in de keuken/het hotel vond ik nog wel grappig. Gordon Ramsey ongeveer tzelfde.

Verder heb ik dvd's van Jamie Oliver en Nigella Lawson.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:01
dennis018
dennis018 is offline
volgende maand (september) komt er eennieuwe serie van jamie oliver op tv!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik kijk eigenlijk alles wel wat ik langs zie komen, Jamie Oliver's programma wat een tijdje op zaterdag/zondagochtend was, Smaken verschillen, Wie is de chef, Herrie in de keuken/horizon (vind Herman den Blijker wel een nare man), Gordon Ramsey (zelfde), Nigella Lawson, zo'n japanse vrouw die kookt, Life & Cooking, Born to cook, en uiteraard met stipt op nummer 1 Ready, steady, cook. ALTIJD lekker eten, Ainsley is zo sympathiek, grappig, en het idee van het programma spreekt me wel aan.
Ik koop er geen dvd's van maar raak zeker wel geinspireerd of probeer iets nieuws uit, een product of een combinatie die ik nog niet kende bijvoorbeeld.
Oud 24-08-2009, 19:24
Calyx
Calyx is offline
Wat Larry zegt, al had ik een paar maanden geen tv en in de zomer kijk ik uberhaupt geen tv dus ik loop vast achter(A).
Oud 26-08-2009, 00:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ready, steady, cook is leuk. Er was ook een Nederlands-Joodse variant van op de publieke omroep: GoGo kosher. Heel grappig in alle knulligheid.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 19:24
Nijn*
Nijn* is offline
Ik keek altijd een kookprogramma ik geloof op Net5 maar weet echt niet meer hoe het heet. Was met een jonge man als presentator (hij zat laatst ook in de reclame van miele geloof ik), rudolf.. (?). Anyway, die ging zijn eten altijd in verschillende stijlen van landen koken (en daar dus ook op bezoek), dat vond ik altijd gaaf om te kijken. Het zag er ook altijd lekker uit! Wel eens geprobeerd om het na te doen maar ik vergat altijd de recepten op te schrijven
Verder vind ik Born2Cook ook wel leuk (soms). Hell's Kitchen doet het ook altijd goed, hoewel dat eigenlijk al geen kookprogramma meer is.
Oud 26-08-2009, 19:47
Rationeel
Rationeel is offline
born 2 cook was goed toen ramon beuk het nog deed, daarna werd het minder.

ik snijd tegenwoordig mijn paprika anders dan vroeger. voor de rest word ik alleen geïnspireerd met betrekking tot combinaties van ingrediënten enzo; ik neem geen complete recepten over.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:00
Iduna
Iduna is offline
Ik volg geen programma's maar kijk het wel als het op staat. Nigella, Ainsley, Rachel, Jamie, Ching, Masterchef, Saturday's kitchen, Born2Cook, Taste of Life (toen Stella er nog niet bij zat, was het leuker en ging het meer om de keuken van bestemming_, Ready to Cook, Life & Cooking (weinig koken), Go Go Kosher, Wie is de Chef, Smaken verschillen en er zijn er vast nog wel meer die ik af en toe zie.. Ik kijk best wel veel kookprogramma's.

De programma's op/van de BBC vind ik het leukst om naar te kijken, maar ik doe er verder niks mee. Dvd's van kookprogramma's heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:31
palindrome
palindrome is offline
Deze week is Wie is de chef op RTL4 weer begonnen. Met deze week 4 'celebrity's', namelijk Inge Iepenburg, Sipke Jan Bouwsema, Lodewijk van Eigen Huis en Tuin en Tim die in Di-rect zat. Een van hen krijgt hulp van een chefkok en de rest moet raden wie dat is geweest.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:31
palindrome
palindrome is offline
Rudolph van Veen vind ik trouwens echt een verschrikking :r
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 08:52
dennis018
dennis018 is offline
vandaag in de spits staat een speciaal gedeelte wat het nieuwe tv seizoen allemaal brengt

komen veel leuke kookprogrammas!

herman heeft weer een show, en ook 2 andere kookprogrammas zag ik zo even gauw staan
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 10:31
Alice Rosenbaum
Alice Rosenbaum is offline
Ik wil smaken verschillen terug!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 10:56
Verwijderd
Ik hield echt van smaken verschillen, voornamelijk omdat er altijd wel man-bijt-hond figuren te zien waren En verder hou ik van het gekreun van Nigella Lawson als ze een hap neemt maar ik begrijp absoluut niet waarom mensen Jamie's laatste programma met zijn tuintje kunnen waarderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten