Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat bepaalde intolerante figuren Wilders haten en daarom zichzelf wijsmaken dat hij Moslims haat, is dus geen motivator voor de EU, die zich met name bezig houdt met opereren in de werkelijkheid. De inhoud van een D&D boek is toch ook geen motivator voor de EU om beleid ter bestrijding van draken te ontwikkelen? De Lord of the Rings films toch ook geen motivator om orcs te gaan integreren?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik had ook kunnen wijzen op islamitische imperialisten als voorbeeld. Ook zij willen de rest van de samenleving assimileren aan hun waarden. Net als Hongaarse racisten zijn ze marginaal. Net als Hongaarse racisten zullen ze vroeger of later geweld veroorzaken, en als ze te allesoverheersend zouden worden een burgeroorlog. Of ik kan wijzen op de Roma zelf, die racistisch zijn, en racistisch geweld gebruiken, net als Hongaarse racisten. Moet de EU tegen hen optreden?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals Nicolic in Utrecht, waarvan zeggen en schrijven alle mannelijke leden van de familie op dit moment bij de reclassering lopen. Probeer dat maar eens als blanke te doen, en daarna nog een huurwoning of extra geld te krijgen.. Je kijkt naar de verkeerde mensen op dit moment, de symptomen in plaats van de oorzaak van het probleem. Waar je dus naar moet kijken is waar het vandaan komt. Als de Roma geïntegreerd, niet racistisch, crimineel of gewelddadig waren, dan was Jobbik zelfs nooit opgericht, laat staan dat ze stemmen zouden trekken. Wil je dat geweld oplossen, dan moet de EU beleid ontwikkelen om de Roma te integreren.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Lees je eens even in zou ik zeggen ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Conclusie: roma hebben het geheel aan hunzelf te danken. Iets wat ik zelf een bekrompen constatering vind. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Ik gebruik observaties en open waardeoordelen, en jij gesloten persoonlijke aanvallen, dat is het verschil. Citaat:
Citaat:
Jij maakt de denkfout dat je dat niet los kunt zien van het idee van individuele verantwoordelijkheid voor de daden van het collectief. We zouden zoveel makkelijker communiceren als je dat soort dogma's van je af zou zetten.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ja en de van dijkies in Hilversum (of hoe ze ook heten) bewijzen dat alle Nederlanders slecht zijn. It makes no sense dude. Jij schreef: Als 30-40% van de autochtone Nederlanders zo zou zijn is daar best iets voor te zeggen ja." Nou leg uit, wat valt daar over te zeggen dan? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Ik weet het, daarmee is heel Europa op voorhand uitgesloten, maar dat is het probleem van jouw onrealistische standpunt. Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Waarom moet je nu weer doen alsof ik tegen een muur praat? Dit schiet niets op. "en dan alleen degenen zonder een voorgeschiedenis van problemen met Roma, waar de afkeuring spontaan ontstond." [QUOTE=Kenjirro;29617237]Nahh ik verdiep me liever in de sociale context, omdat alleen dat mij een genuanceerd beeld zal geven en middelen om het probleem aan te pakken. Hoe kun je de contradictie verklaren tussen deze uitspraak en je tot dusver totale weigering om de sociale context van de afkeuring tegenover Roma in te zien dan? Citaat:
Waarom heb je het overigens over vermoedens? De Roma zijn overal outcasts, in alle Europese landen. Het is onverdedigbaar om te beweren dat in al die landen er zomaar racisme uit de lucht kwam vallen.
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Kun je verklaren waarom je het hebt over de context, terwijl je eerder puur naar het symptoom keek? Citaat:
Hier is het omgekeerde het geval, de Roma konden het en kunnen het grotendeels nog steeds, maar willen het niet of deden het vanwege andere redenen niet. En wederom zien we wat die segregatie oproept, hier versterkt door grote criminaliteit en overlast door Roma.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |