Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2009, 00:13
rainders
rainders is offline
hallo ik ben een jongen van 15 jaar en ik ben verliefd op een meisje die ik al 3 jaar ken ik ben sinds een paar maande best close met haar en we spreken vaak af ze is zelfs een keer komen logeren terwijl ze een vriendje had en toen hield ze ook me hand vast maar dat was het ik weet niet wat ik hier mee moet misschien kan een van jullie me helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2009, 01:33
Sherlock
Sherlock is offline
2 deep in friendszone
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 03:05
Verwijderd
Laat me raden, bij het logeren sliepen jullie niet in hetzelfde bed? Hou het er maar op dat ze je als goede vriend ziet en niet meer dan dat.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 12:15
rainders
rainders is offline
nou bij het logeren sliepen we dus wel in het zelfde bed en ze bleef me hand vast houden
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 12:17
Verwijderd
Oh nee! Je hand vasthouden!

Ik hou van een vriend(in) ook wel eens de hand vast, maar dat betekent niet dat ik meteen iets wil met die persoon.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 12:18
Verwijderd
Afblijven natuurlijk. Je bent toch geen bitch nigger.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 13:11
Volk
Volk is offline
hmm... Dat in het zelfde bed liggen, handje vasthouden en close zijn betekent waarschijnlijk dat ze jou als een vriend ziet en wel zo'n vriend die geen bedreiging voor de relatie betekent. Als ze verder niet heeft geflirt of bepaalde toespelingen heeft gemaakt zou ik zeggen dat ze zich gewoon veilig voelt bij jou maar meer dan vriendschap er waarschijnlijk niet in zit.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:28
cenerentola
cenerentola is offline
We weten niet of dat meisje jou ook leuk vindt en we weten ook niet waarom ze jouw hand vast hield in bed. Misschien is dit haar manier om duidelijk te maken wat de vriendschap voor haar betekent, maar het kan ook zijn dat ze verliefd op je is! En hoe zit het precies met handje vasthouden? Nam zij het initiatief of jij? Als jij haar hand hebt gepakt, kan het ook zo zijn, dat ze niets heeft durven zeggen om je niet te kwetsen. De situatie is al niet makkelijk, maar het feit dat ze al een vriendje heeft maakt het nog complexer. Als ik jou was, zou ik de situatie afwachten en hopen dat de gevoelens overgaan. Mochten jouw gevoelens na twee maanden nog steeds niet over zijn, dan kun je misschien overwegen om te vragen wat die hand voor haar betekende. Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:55
rainders
rainders is offline
okee ja ik dacht al ik wacht het gewoon af en ik zie het wel maar soms geeft ze wel seintje maar bedankt jullie
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 16:22
Malossi
Malossi is offline
Ze wou gewoon vreemdgaan en een one-night stand met je. Dus 1; 't Is een slet, want ze heeft 'n vriendje. En 2; Met een slet moet jij niet thuis willen komen. En 3; Zoek een andere leuke meid. Die zijn er zat.
Oud 01-09-2009, 22:35
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Het ergste wat je kunt doen, is haar relatie met haar vriend 'kapot maken'. Wacht het dus af, misschien gaan je gevoelens voor haar over. Mocht dat niet zo zijn, en gaat het uit met je vriend, misschien kun je dan verder gaan vragen/iets ondernemen, maar het lijkt me nu geen goed idee om haar hiermee te confronteren. Er bestaat inderdaad een kans dat zij hier niks mee bedoelde. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 02:48
rainders
rainders is offline
ja dat was me plan ook wel een beetje en jullie allen bednakt voor de tips
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten