Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2009, 10:51
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik heb 1 keer geblowd, en voelde me toen heel raar. We hadden 2 jointjes, en de eerste merkde ik helemaal niks van maar de 2de was sterker en die voelde ik duidelijk! Ik kreeg eerst een lachkick en toen rolde de tranen over mijn wangen, en toen kreeg ik opeens een huilbui en voelde ik me rot zonder een reden Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2009, 19:53
Verwijderd
Ik heb een keer plankgas geblowd, en dat was de eerste en laatste keer, want ik heb het niet nodig, het was eenmalig, om uit te proberen. Mijn ervaring was vooral dat alles ontzettend traag was, en dat alles wel grappig was. Alles was leuk, traag, en het maakte allemaal even niet meer uit. Achteraf begreep ik daarom meteen waarom mensen blowen zo leuk vinden .
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:19
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Bij mij was het ook 1 keer en nooit meer gewoon om het uit te proberen. Mijn ex die blowde toen heel veel soms wel 5 jointjes op een dag Ik denk dat het daardoor kwam dat ik er nieuwschierig naar werd. En bij jou?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 22:26
arPos
arPos is offline

Het wordt nooit meer zoals de eerste paar keren, lachen tot je pijn hebt om de meest achterlijke dingen, en dan vooral met een groep in een stad waar maar 1 van jullie de weg kent
Oud 06-08-2009, 08:35
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Bij mij was het na de 2de ( die was behoorlijk sterk ) zo erg dat ik dacht dat sinterklaas in een auto langs reed ^o) Ik heb me er serieus verrot om gelachen Maar ik zou het echt nooit meer doen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Bij mij was het ook 1 keer en nooit meer gewoon om het uit te proberen. Mijn ex die blowde toen heel veel soms wel 5 jointjes op een dag Ik denk dat het daardoor kwam dat ik er nieuwschierig naar werd. En bij jou?
oh, ik was gewoon benieuwd... iedereen in mijn vriendengroep had er vaak over... het leek me wel interessant om het een keer te proberen want ik denk dat je dingen pas kan beoordelen als je het zelf hebt meegemaakt. Ik ben ook niet tegen het verbieden van drugs, zeker niet, veel te leuk spul ervoor .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 01:41
zwalibabs
zwalibabs is offline
ik heb 3 dagen geleden voor het eerst geblowd, en ik werd nog drukker dan ik al was maar ik heb ontzettend gelachen, ik was nieuwsgierig en een vriend was aan het blowen dus ik dacht waarom zou ik het niet gewoon proberen, ik denk dat ik het nog wel vaker ga doen want het was een onwijs goed gevoel alleen ik ga het niet dagelijks doen of zoiets haha.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 16:13
MTpower
MTpower is offline
Chill.
Oud 25-08-2009, 08:53
Verwijderd
De laatste keer dat ik geblowd had is alweer een tijd geleden. (1jaar)
2 jaar geleden een keertje reageerde ik heftig.
Eerst kreeg ik stemmen in me hoofd die beweren dat ik naar de hel ga en dat alles in me leven fout gaat lopen. dat ik mensen pijn ga doen en dat alles zou gebeuren waar ik bang voor ben. Daarna lachte ik de stemmen uit en voelde me god. Ik was god en ik heb alles gemaakt.
hihihi
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:06
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben nooit zo lacherig tijdens het gebruik van wiet. meer heel ontspannen met het geheugen van een goudvis. ook wordt muziek opeens heel intrigerend en lijkt het sowieso of mijn gehoor enorm veel beter wordt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Chill.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 15:47
$moky
$moky is offline
ik word altijd heel rustig
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 19:40
Wammus
Wammus is offline
Ik word er altijd heel relaxed van. Lachkicks en dergelijke krijg ik al lang niet meer omdat ik ondertussen bijna 6 jaar op regelmatige basis blow en er dus wel aan gewend ben. Daarnaast ervaar ik dingen als muziek iets intenser en krijg ook ik een kort termijn geheugen van een goudvis.
Oud 27-08-2009, 08:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
en krijg ook ik een kort termijn geheugen van een goudvis.
pissen is dan ook gewoon geniaal. voor mijn gevoel sta ik in ieder geval echt minutenlang te kletteren, terwijl het eigenlijk gewoon 10 sec. zal zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 14:40
Verwijderd
Nee het duurt meestal ook gewoon erg lang
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 15:00
Verwijderd
Citaat:
pissen is dan ook gewoon geniaal. voor mijn gevoel sta ik in ieder geval echt minutenlang te kletteren, terwijl het eigenlijk gewoon 10 sec. zal zijn ofzo
Is het niet gewoon zo dat van wiet je inschattingsvermogen slechter wordt? Ik heb altijd het gevoel dat ik heel snel fiets als ik geblowd heb maar achteraf blijk ik er dan niet korter over te hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 19:22
zwalibabs
zwalibabs is offline
ik heb het 3 dagen na mijn eerste keer weer gedaan, alleen dat was niet zo prettig verlopen, ik stresste waarschijnlijk een beetje en kon gewoon niet chillen en dan ervaar je gevoelens erger eg maar en dat was niet echt fijn dus de volgende keer als ik het nog ga doen dan doe ik het als ik zeker weet dat ik me goed voel, je moet gewoon lekker chillen als je hebt geblowd en ja als je dat niet doet is het gewoon kut
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 17:21
MTpower
MTpower is offline
Teveel wiet is ook niet chill, zeker als je het niet vaak doet/hebt gedaan.
Oud 28-08-2009, 22:51
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik word er altijd heel relaxed van. Lachkicks en dergelijke krijg ik al lang niet meer omdat ik ondertussen bijna 6 jaar op regelmatige basis blow en er dus wel aan gewend ben. Daarnaast ervaar ik dingen als muziek iets intenser en krijg ook ik een kort termijn geheugen van een goudvis.
Dit helemaal. Behalve dan dat ik eens per jaar, heel soms 2 keer per jaar, een pauze inlas van een maand, gewoon om daarna weer die eerste joint te kunnen ervaren.

Na het werk is er niks lekkerders dan een joint.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 21:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
Chill.
Oud 30-08-2009, 14:39
Mephisto
Mephisto is offline
Inactief.
Oud 31-08-2009, 21:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dit ja.
Dat ik me na de vakantie wilde voorstellen aan een collega, tot ze vroeg hoe sziget was, dat ging me toch wel iets te ver eigenlijk

Citaat:
Na het werk is er niks lekkerders dan een joint.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 15:01
Azerty1994
Azerty1994 is offline
eerlijk gezegt mijn eerste keer voelde ik nix
enige wat ik had dat ik mijn lichaam niet kon stil houde(heel iritant als het 2:00 s'nachts is en je morge school hebtxD).Maar iedereen is altijd maar bezig over dat je je rot lacht maar heb ik nog nix van gemerkt. klinkt mss cliche maar het is echt zo.Ik ben wel groot en heb gehoord dat je dan minder last van zou hebbe is dat waar???
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 17:09
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
eerlijk gezegt mijn eerste keer voelde ik nix
enige wat ik had dat ik mijn lichaam niet kon stil houde(heel iritant als het 2:00 s'nachts is en je morge school hebtxD).Maar iedereen is altijd maar bezig over dat je je rot lacht maar heb ik nog nix van gemerkt. klinkt mss cliche maar het is echt zo.Ik ben wel groot en heb gehoord dat je dan minder last van zou hebbe is dat waar???
Met drugs geldt meestal inderdaad dat als je groter bent je meer nodig hebt.
Ik weet niet hoeveel je hebt gehad? Maar ik zou zeggen te weinig
Oud 02-09-2009, 20:55
Koekje
Koekje is offline
Ik voelde er pa na een paar keer blowen pas wat van. Ik ging ontzettend veel en snel praten, ik vond alles en vooral mezelf heel erg grappig, ik had het idee dat ik in slow motion leefde en ik ging vet wazig zien (ik vraag me af of dat normaal is).

Wat vonden jullie van de eerste keer zelf wiet kopen? Ik heb namelijk een coffeeshop om te hoek zitten, maar ik durf er niet langs om de en of andere reden. Ik heb het gevoel dat ik er veel te onschuldig uitzie in vergelijking met die types die daar meestal komen en daar voel ik me niet erg prettig bij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2009, 21:26
m!ke
m!ke is offline
ik heb een hele dag wazig gezeten op bed.. Blow nu al 2 jaar en naast de kostprijs ervan zie ik geen enkel argument om er van af te haken. Wat ik voor al heb geleerd is dat je er na een tijd enorm gewend aan raakt

Verder geraak ik ook niet meer zo vlot in slaap zonder een joint.. lig ik echt uren wakker
Oud 03-09-2009, 06:49
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dit ja.
Dat ik me na de vakantie wilde voorstellen aan een collega, tot ze vroeg hoe sziget was, dat ging me toch wel iets te ver eigenlijk
Oud 03-09-2009, 16:17
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik voelde er pa na een paar keer blowen pas wat van. Ik ging ontzettend veel en snel praten, ik vond alles en vooral mezelf heel erg grappig, ik had het idee dat ik in slow motion leefde en ik ging vet wazig zien (ik vraag me af of dat normaal is).

Wat vonden jullie van de eerste keer zelf wiet kopen? Ik heb namelijk een coffeeshop om te hoek zitten, maar ik durf er niet langs om de en of andere reden. Ik heb het gevoel dat ik er veel te onschuldig uitzie in vergelijking met die types die daar meestal komen en daar voel ik me niet erg prettig bij
In de coffeeshops waar ik tot nu toe ben geweest is echt van alles te vinden. Van zwervers die voor een paar euro de goedkoopste wiet willen hebben tot zakenmannetjes die in de dikste auto's wiet komen halen. Ik denk niet dat ze raar opkijken als je daar naar binnen loopt om wiet te kopen, wie je ook bent
Reageren

Regels voor berichten