Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2009, 14:45
ludachris
ludachris is offline
Het zit zo..
Ik heb meisje leren kennen, haar initiatief om af te spreken etc. Gaf goed gevoel uiteraard, dus na 1 keer afspreken volgden al gauw meer afspraakjes om gezellig bij elkaar te zijn, leuke dingen te doen.. ook al heel snel bij elkaar thuis en dus ouders ontmoet.
Dit ga mij heel goed gevoel en werd ook al snel verliefd.
Dat zij mij ook leuk vind was vrij duidelijk..

Na 2 weken kwam ik voor 2e keer bij haar thuis, bleek wat met dr moeder te zijn..niet zomaar griepje oid maar meer richting onderzoek naar kanker

Het meisje wimpelde het af van, uitslag was goed dus niets aan de hand.. En wie ben ik om er na 2 a 3 weken zo op door te vragen, ik wilde me immers ook niet opdringen omdat ik haar zo leuk vond dat ik dacht haar daardoor miss snel kwijt te raken.

Die gedachte of er ze er niet erg mee zat (situatie moeder) en wel zin had om leuke dingen te doen werd mijn initiatief weggedrukt en liet ik het btje op haar aankomen.. hierdoor spraken we op t allerlaatste moment af om bij mij te chillen bijv.. waardoor ik meer nadacht of ze wel zin had, ik me meer rustig opstelde en weinig initiatief toonde.

Hierdoor merkte ik ook dat zij anders ging reageren en ik kwam er achter dat ze me wellicht saai vond worden..

Vorige week vroeg ze me dan eens hoe ik het zag zitten tussen ons. Ik zei dat als ik de omstandigheden wegdenk ik het rooskleurig inzie..
Zij wilde natuurlijk weten wat er speelde dus we spraken af en ik heb het uitgelegd waardoor ik initiatief wegdrukte en hoe medelevend ik ben voor dierbare maar deze situatie te zwaar op me heb genomen zeg maar..
Dat vond ze heel lief etc en had ze nog nooit bij een vorige jongen gezien waardoor ze van slag was van me..
Next day smste ze dat ze het nooit had verwacht en (eerst eigelijk al had opgegeven tussen ons omdat ze geen hoogte van me kreeg) leuk zou vinden binnenkort wat leuks met elkaar te gaan doen en dan zien hoe het loopt..

Nu heb ik dan voorstel gedaan maar ze kan niet, examens komen eraan + ze gaat op vakantie dus er is weinig tijd voor haar..
Ik zit er mee omdat ik haar leuk vind en nu eenmaal verliefd ben maar sinds dat gesprek snel weer wat leuks wil doen zodat ze me weer meemaakt in volle glorie

Hoe stel je je hiervoor op, ik laat nu denk ik het initiatief bij haar aangezien zij druk is en ik nu niet als een bezetene haar elke dag sms/contact zoek.. maar ik ben bang als ik niet iedere dag smsje stuur (betreft hoe het is, wat ze gedaan heeft etc) dat ze me dan juist opdringerig gaat vinden...

(zoals het de 1e 2 a 3 weken ging betreft contact is nu al 2 weken niet meer zo, begrijpelijk als ze de hoop eerst al had opgegeven..ze moet me eerst weer meemaken in volle glorie want ik denk dat ze nu nog met mij in gedachten zit zoals we de laatste keren initiatief op de bank childen ... )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2009, 14:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat is precies je vraag? Hoe je nu verder moet?

Ik denk nog steeds dat het meisje geinteresseerd in je is. Ze wist alleen niet hoe jij erover dacht en probeerde zichzelf waarschijnlijk in te dekken tegen eventueel liefdesverdriet. Maar ze heeft zelf aangegeven dat ze graag weer iets actiefs met je wil gaan doen. Ik zou zeggen grijp die kans Probeer een andere datum te prikken, liefst nog voordat ze op vakantie gaat. Geeft ze weer aan niet te kunnen, vraag dan aan haar welke dag wel uitkomt.
Oud 02-10-2009, 15:29
ludachris
ludachris is offline
@ Spekkie..

Ik stel niet zozeer een vraag, maar wellicht hebben mensen zo'n soort situatie wel eens meegemaakt..
Wat is jullie ingeving, wat te doen/hoe op te stellen?
Ik wil nu niet opdringerig zijn op een vervelende manier, zij heeft aangegeven wel weer wat te willen doen binnenkort (week geleden gestuurd) vandaga kan ze dus niet.. Dit was pas de 1e keer dat ik vroeg wat te gaan doen, maar smste dus dat ze niet kon, vanmorgen sms dat ze het dus druk heeft en moet zien wanneer het kan..

Het meest vervelende vind ik dat het contact zoals we dat eerst hadden weg is, het is nu meer van 1 smsje per dag bijwijze van.. terwijl ik dat juist weer wil want dan spraken we af alsof t niets was maar begirjp dat die situatie er niet in zit aangezien zij dus eerst de hoop had opgegeven voor ons.. maar ik wil dat dus weer laten zien aan haar hoe we het kunnen hebben en vanaf dat punt moet ik wachten hoe het gaat lopen..
Ik voel namelijk alsof al het initiatief nu van mij moet komen (alhoewel dat eerst vanhaar kwam dus) maar indien ik dat doe ik me te opdringerig ga opstellen..

Hoe zouden jullie je opstellen?contact houden...

(ik heb wel idee, aangezien ze toch nu moet leren aankomende 2 weken + naar school moet: van je moet mij maar laten weten indien je tijd hebt wat leuks te gaan doen..mocht je lekker willen ontspannen next week dan weet ik voor 's avonds nog een heerlijke ontspanning voor jou, die aanbieding doe ik je alvast!)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 16:24
Verwijderd
Ik snap het niet. Je voelt alsof al het initiatief van jou moet komen, maar ZIJ heeft toch al aangegeven dat ze iets leuks met je wil gaan doen? Het is toch wel duidelijk dat ze je leuk vindt? Dan gaat ze het echt niet erg vinden als je meer dan één smsje stuurt per dag.

Bel haar anders gewoon even een keertje, want dat is een stuk makkelijker praten en afspreken dan via de sms (maar ik heb sowieso een hekel aan smsen, dus als je sms fijn vindt moet je dat zeker blijven doen).

Ik denk niet dat je er veel mee opschiet om zo passief te blijven. Doe voorstellen, laat haar weten dat je ook zin hebt om leuke dingen met haar te doen en probeer een echte datum te prikken. Want als je er zo omheen blijft draaien komt er natuurlijk nooit een afspraakje.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 11:22
ludachris
ludachris is offline
Zo voel ik het wel een beetje inderdaad. Dit komt meer denk ik omdat het contact zoals we dat hadden in het begin weg is en nu dus af en toe eens smsen.. vandaar dat ik bang ben als ik teveel sms/bel bij haar opdringerig overkom terwijl zij heeft laten weten 'te kijken of het lukt om wat te doen aangezien er 2 drukke weken school aankomen voor haar vakantie met leren en afronden'..
Dan zou ik het graag op haar initiatief laten overgaan, maar heeft het dan zin om niets te laten horen van me tot zij eens erover begint, lijkt mij niet toch!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten