Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2009, 17:36
iivarr
iivarr is offline
Hallo,

Mijn naam is Ivar en zit dit jaar in het examenjaar van vwo (vwo6 dus). jullie weten vast wel dat hierbij een profielwerkstuk hoort. nou zit ik met een probleem, ik heb namelijk het profiel NT met Bio en NLT als keuzevakken, maar ik wil mijn profielwerkstuk over iets grafisch gaan doen, dus op het gebied van grafisch ontwerpen ed.

Heeft iemand misschien suggesties/ideeën en bij welk vak moet ik het dan gaan zoeken?

Bedankt, Ivar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2009, 15:36
scholierrdam
scholierrdam is offline
Misschien hoe natuurkundige objecten invloed gehad kunnen hebben op de grafische ontwikkelingen?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 15:39
iivarr
iivarr is offline
Citaat:
Misschien hoe natuurkundige objecten invloed gehad kunnen hebben op de grafische ontwikkelingen?
Bedankt voor je reactie.

Maar ik zoek meer in de richting van zelf iets uitvoeren ipv veel papier werk snap je. ik heb zelf ook al gezocht natuurlijk en ik kwam bijvoorbeeld een spaghetti brug tegen, dus zelf ontwerpen, en vervolgens uitvoeren (krachten ed.). Hierover is ook veel info te vinden alleen spreekt het onderwerp mij niet van harte aan... misschien mensen die verdere ideeën hebben ?

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 15:53
Verwijderd
Maar het gaat je dus meer om zelfs iets ontwerpen en het dan uitvoeren maar dan niet te technisch? Of echt iets grafisch? Waarom doe je dan niet iets met Escher?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 20:39
iivarr
iivarr is offline
Citaat:
Maar het gaat je dus meer om zelfs iets ontwerpen en het dan uitvoeren maar dan niet te technisch? Of echt iets grafisch? Waarom doe je dan niet iets met Escher?
Escher!, daar had ik nog niet naar gekeken... ik heb dit weekend nog om met een idee te komen..
ik hoor het liefst nog meer suggesties van mensen hier, hoe meer hoe beter!
Bedankt evatjuhhhh voor eerst !
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 08:14
Verwijderd
Wat Escher betreft (goed onderwerp trouwens!), misschien kun je zijn tekeningen gewoon heel kritisch bekijken en ze als het ware uit elkaar trekken. Dus alles wat je erin ziet proberen te verklaren etc.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 13:51
Verwijderd
Anders Kunst en Wiskunde? Er is zo'n zebrareeks boekje waar ook vaak PWS ideeen in staan en een basis theorie waar je vanuit kan gaan op VWO niveau.

Kunst en Wiskunde
http://www.epsilon-uitgaven.nl/Z27.php

Misschien zit er verder in de zebrareeks (er is ook iets met perspectief) nog wel wat tussen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten