Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2009, 20:46
Skilly
Skilly is offline
Hallo allemaal,

Ik zou heel graag op damesvoetbal willen gaan. Zijn er hier meerdere meiden die dat doen? Zoals je kan zien ben ik 20, kan dat dan nog? Want meestal zie je kinderen van 5 die al op voetbal zitten.

Dat ik straks niet tussen kinderen van 10 zit

Ik wil eerst kijken hoe het zit met me nieuwe opleiding en daarna wil ik over 2 weken me gaan oriënteren naar eventuele damesvoetbal club.

En nog een vraagje wat zijn de gemiddelde kosten wanneer je begint met voetbal bijv: les/club geld, benodigdheden etc.

Als er dames hier zijn (of heren als ze ook een damesvoetbalclub hebben) die ook voetballen in e.o Rotterdam dan hoor ik het graag (zoals hoe het is en de sfeer en lessen)

Alvast bedankt!
Oud 22-08-2009, 10:08
McGrijns
McGrijns is offline
Je wordt sowieso naar leeftijd ingedeeld (nu dus bij de senioren, 18+), dus dat zit wel goed. En natuurlijk kan je nu nog beginnen.

Ik voetbal niet in Rotterdam (omgeving Eindhoven hier), maar ik betaal iets van 110 euro contributie per jaar, voetbalschoenen kun je zo duur maken als je zelf wilt (van 30 euro tot 300 euro, mocht je dat leuk vinden) en scheenbeschermers kosten iets van 20 euro. Trainingskleren moeten er dan nog bij waarschijnlijk.

Sfeer is erg per club bepaald, dus ik denk dat je dat maar gewoon even moet uitproberen ofzo.

In ieder geval veel succes ermee.

Laatst gewijzigd op 22-08-2009 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 15:20
Skilly
Skilly is offline
En trainingskleren ongeveer hoeveel ben je daarvoor kwijt?
Oud 25-08-2009, 15:43
Verwijderd
Dat is gewoon een trainingspak, trainingsbroek, sokken (als je die niet van de club krijgt), korte broek, shirt.
net zoals bij de schoenen kan je dat zo duur maken als je zelf wil.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 18:29
Skilly
Skilly is offline
Verder heer geen dames op het forum die aan voetbal doen?
Oud 30-08-2009, 19:02
Verwijderd
Teun is leider geweest van een damesteam, even kijken of het topic er nog is
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 19:03
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...312&highlight=
er hoort nog een topic voor, maar dat is gepruned. Misschien dat je er iets mee kan.

En Teun naamzoek is misschien ook wel handig.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 11:43
Verwijderd
Er zijn bij de meeste clubs al 1 of meerdere dameselftallen. Daarnaast kan je je kleren zo duur of goedkoop maken als je wilt. Schoenen (leren) vanaf 60/70 euro. Kleren 20 euro broek, 30 euro shirtje.

Klaar.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:53
light fighter
light fighter is offline
Ik heb op voetbal gezeten.

De sfeer is per club heel erg verschillend, dus dat zou je moeten uit proberen. Zelf was ik iets van 19 of 20 toen ik begon met voetbal. Wij waren een volledig nieuw elftal, waarin eigenlijk niemand echt voetbal ervaring had. Voor mij werkte dat wel prettig echter hebben we in dat seizoen elke wedstrijd verloren. Maar dat hoort er bij
Qua kosten was ik 140 aan contributie kwijt. Schoen kun je zo duur en goedkoop maken als je wilt. Scheenbeschemers liggen tussen de tien en twintig euro, een paar sokken kosten ongeveer 6 euro. Daarnaast nog kledingstraining, dus een korte broek en een lange broek en een trui en t-shirt. Eventueel kun je nog een slidingbroekje kopen voor tijdens de wedstrijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten