Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2009, 17:58
josselaar
josselaar is offline
Zondagavond, 6 september 2009. Een sombere dag zonder voetbal die moest worden opgeleukt door een kroegbezoekje. Mijn vader vroeg of ik zin had om naar een kroeg te gaan om een pilsje te drinken. Ik verveelde me toch te pleurig en besloot mee te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Wij belandden in een kroeg waar aardig wat 30+milfjes rondliepen. Na een uurtje aan de bar gedronken te hebben kwam die ouwe met een puik plan: "Wie als eerst die chick aan de overkant van de bar versiert hoeft niet naar huis te rijden, oftewel de verliezer bobt."

Een goeduitziende vrouw van ongeveer 34 met een kort rokje, shirtje met laag decolleté en een rood schoudertasje was het doelwit van vanavond

Mijn pa ondernam als eerst actie door een dubbele whiskey voor haar te bestellen en haar een beetje in te palmen met zijn "eigen bedrijf" :') Ik hield mij een beetje op de achtergrond want een echte jager slaat op het juiste moment toe. Toen mijn pa wel heel erg intiem met de dame werd besloot ik in te grijpen. Een simpel rekensommetje deed mij constateren dat die milf eind jaren 80' een jaartje of 16,17 was. Kortom ik gooi een knaak in de jukebox en koos voor Michael Jackson - Bad. Een nummertje uit haar jeugd die ze wel leuk MOEST vinden.

Ik kies zorgvuldig een plekje in de bar waar zij mij kan zien en begin voorzichtig wat te dansen. Langzaam vormt er een kringetje om mee heen van enthousiaste mensen. Op het moment dat ik in de gaten krijg dat de milf mij gade slaat is het tijd voor de "moonwalk" ik peform die move uitstekend en er gaat een luid applaus op in de kroeg. Ik finnish het nummer stylevol door een knie-schuiver te maken en loop vervolgens op z'n nonchalants naar een gokkast waar ik een paar euro ingooi.

En precies zoals ik had verwacht, de milf tikte mij op mn schouders en complimenteert mij over mijn dance-act. Ze haalt een biertje voor mij en ik zie mijn pa verslagen aan de bar staan. Ze vraagt hoe oud ik ben om vervolgens te zeggen dat ze een zwak heeft voor jonge mannen... Ik was binnen De avond liep op z'n einde dus ik moest snel handelen:

Jos: Vind je het ook zo warm hier?
Milf: Hahah ja! Laten we even afkoelen
Jos: Is goed, buiten is het een lekker temperatuurtje nu

Wij liepen naar buiten, uiteraard met een valse glimlach naar mijn pa die eenzaam aan de bar zich zat te bezatten. Eenmaal buiten zoende ik haar en ging al met mijn hand in haar slipje. Toen op dat moment kwam mn pa naar buiten en zei; "Jos! we gaan naar huis, jij hebt de weddenschap gewonnen dus geef de sleutels maar aan mij"

Op de terugreis heeft hij niets meer tegen mij gezegd en moppelde iets over dat ie maar wéér bij dezelfde vrouw in bed ging liggen. Het is trouwens nog een wonder dat we levend thuis zijn gekomen want zo soepel ging dat autorijden van hem niet meer :')

Het is nu woensdag en nog steeds praat hij niet tegen mij, hij is waarschijnlijk zo boos en telleurgesteld dat hij zijn "mojo" niet meer heeft en verslagen is door zijn zoon.

Klacht: Pa is nog steeds boos op mij omdat ik hem heb verslagen
Advertentie
Oud 10-09-2009, 18:37
T_ID
T_ID is offline
Gefeliciteerd, zowel jij als je pa zijn een loser.
Oud 11-09-2009, 08:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou, poepoe. Heeft ook zoveel met school te maken!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten