Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2009, 22:31
LieverAnoniemnu
LieverAnoniemnu is offline
Hallo leden Scholieren.com

Ik zal het verhaal maar van het begin af vertellen.

Ik werk in een plaatselijke supermarkt (geen grote, gewoon een kleine waar als er 6 man werken veel is en haast nooit voor komt) in Tiel. Een paar maanden geleden kwam daar ook een meisje werken, vond haar direct al wel leuk. maar niet direct verliefd ofzo.

Als we elkaar tegen kwamen glimlachde ze altijd naar mij. Ben redelijk verlegen, niet zo erg dat je me niet echt hoort, maar zeker niet het hoogste woord. Als reactie op haar lacht keek ik altijd de andere kant op. Dom ik weet het, maar dat was nou mijn reactie en het zij helaas zo.

Ik begon er naar verloop van tijd steeds leuker te vinden, kee kop het rooster wanneer zei moest werken en als we toevallig dan samen zouden werken, als dit zo was verheugde ik me op die dag. Dit gebeurde niet heel vaak helaas, maar toch wel is.

Een paar weken geleden kwam ik dan tot de conclusie naar een werkdag dat ik haar echt leuk vond, ze lachde nog steeds vriendelijk naar mij, en ikwas nog steeds zo dom om even de andere kant op te kijken.

maar in iedergeval werkte we een poos geleden op een zaterdag wel weer samen. Zij was er pas in de middag en ik was er de hele dag dus moest even een ochtend wachten.

Die middag hadden we tegelijk pauze, we hebben toen wat gepraat over school, sport enz. Leuk gesprekje waar soms wat stiltes invielen waarin ik gauw weer een nieuwe vraag verzon. Pauze werd een stukje langer dan mocht, maar we waren toen we aan het werk gegaan.

Na die pauze kwam ze nog een keer voorbij lopen ze lachde in mijn richting maar ik was net aan het luisteren naar de bedrijfsleider die wat uitlegde aan mij en iemand anders. Kon dus niet volledig opvallend teruglachen maar bracht een voorzichtige lach op mijn gezicht. Ze draaide net weg toen ik dit deed, maar zag het nog net blijkbaar, want ze draaide zich toen opnieuw naar mij en lachde terug.

Die middag kwam ik nog wel een paar keer bij haar in de buurt, de ene keer praatte we wat over wat ze moest doen wat ik moest doen enz. maar de andere keren werd er niks gezegd. Aan het einde van de dag was ze toch iets anders voor mijn gevoel. Weet niet wat eigenlijk maar je kan zeggen dat ze wat schreeuwde, niet boos ofzo maar op de vrolijke manier, bijv toen ik de kassala moest gaan tellen zei ze van Kom op (naam) je moet je naam tellen. En toen we bijna klaar waren en ik met de laatste dingen bezig was Opschieten (Naam). Gewoon allemaal op de 'vrolijke' toon.

maar eigenlijk ben ik sindsdien gaan twijfeln wat ze in me zou moeten zien. Ben nou niet echt de knapste, draag een bril, ga niet zeggen dat ik lelijk ben, maar zij in mij zou moeten zien zou i kniet weten, Zij is een mooie meid en zou niet weten wat ze met mij zou moeten beginnen.

Probeer haar eigenlijk steeds meer uit mijn hoofd te zetten, denk nog steeds elke dag een heel poos aan haar, maar gelukkig niet meer zo erg als een paar weken geleden, want dat was geen doen.

Veel mensen zeggen dat ik een gesprek met haar moet beginnen, maar ik zie haar niet dagelijks ofzo, mag blij zijn als ik haar 1x in de week zie, bovendien zou ik niet weten waar we het in godsnaam dan over meoten hebben en waar je mee moet beginnen, hoe je het moet aan pakken enz.

Heb nog nooit een vriendin gehad,(ben overigens 16, bijna 17) dus ben een leek op het gebied en blijf nog steeds redelijk verlegen zoals i kal had gezegd.

Sorry voor dit ellenlange verhaal, hoop dat jullie me kunnen helpen,

Groetjes

Een radeloze jonge.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2009, 22:39
Lydia Field
Lydia Field is offline
All right, I'm terrible with these ones, maar als zij steeds van die bijdehande opmerking maakt waarom doe jij dat ook niet? Ik bedoel: als reactie op die van haar.
Ik zou zeggen: "als je mijn telefoonnummer wilt dan mag dat hoor!" Redelijk onschuldig. Of "ik heb plannen voor Kerst 2010 heb je zin om mee te gaan?" Ook redelijk onschuldig.

En wat nou 'ik heb een bril' of 'ik ben niet de knapste'. Mijn vriendje had ook een bril (en nog steeds) en toen hij mijn vriendje was zei hij 'had niet gedacht dat ik ooit zo'n knap vriendinnetje zou krijgen' en mijn vriendinnen zeiden : 'Oh dat heb ik al die tijd ook zo'n leuke jongen gevonden, jammer dat jij hem eerder zag'.
Ik ben trouwens maar een pietsie-ienie ouder dan jij.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 22:40
Lydia Field
Lydia Field is offline
o ja, wil wel weten hoe het afgelopen is! Dat snapte gij zikker wel.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 23:05
Sherlock
Sherlock is offline
Als je echt inzit over je bril kun je altijd lenzen nemen maar voorderest moet je gewoon jezelf zijn in mijn vriendengroep is sowieso uiterlijk niet meer belangerijk en die zijn ook gewoon 16/17

succes!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 07:09
LieverAnoniemnu
Citaat:
All right, I'm terrible with these ones, maar als zij steeds van die bijdehande opmerking maakt waarom doe jij dat ook niet? Ik bedoel: als reactie op die van haar.
Ik zou zeggen: "als je mijn telefoonnummer wilt dan mag dat hoor!" Redelijk onschuldig. Of "ik heb plannen voor Kerst 2010 heb je zin om mee te gaan?" Ook redelijk onschuldig..
Ik reageerde daar ook wel op. Niet zoiets wat jij zei maar op een soort van droge manier van jaja kom eraan enz.

Citaat:
Als je echt inzit over je bril kun je altijd lenzen nemen
Zit niet in over mijn bril, dat maakt mij niet veel uit, maar ik denk waarom zou ze iets in mij zien.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:40
Lies.je
Lies.je is offline
Ze kan heus wel wat in je zien. Ik heb een zwak voor jongens met een bril. En de jongens op wie ik val vinden mijn vriendinnen meestal niet echt knap. Dus niet onzeker zijn over je uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 17:02
LieverAnoniemnu
Maar het probleem blijft dat ik niet zeker weet dat ze misschien wat me in zou zien.Het enige aanknopingspunt is dat ze altijd naar me lacht, maar moet dat al iets zijn van goh ik vind jou leuk. Kan toch ook gewoon vrolijkheid zijn ofzo. ik heb geen idee ben echt een nooby in de liefde
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 17:07
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid: Als jij rondloopt met de gedachte "Wat zou ze in godsnaam in mij kunnen zien?", dan straal je dat ook uit. En onzekerheid is helemaal niet aantrekkelijk.

Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Maakt het dan uit waarom? Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen en kom er eerst maar eens achter of ze je echt leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 18:47
LieverAnoniemnu
Jullie hebben helemaal gelijk hoor, maar dankzij dat verliefd zijn begin je gewoon ontzettend aan jezelf te twijfeln enzo. Weet je zelf eigenlijk wel maar toch doe je het, steeds weer.
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: Als jij rondloopt met de gedachte "Wat zou ze in godsnaam in mij kunnen zien?", dan straal je dat ook uit. En onzekerheid is helemaal niet aantrekkelijk.
Moet wel zeggen dat ik die gedachte alleen als ik alleen ben en je gedachte de vrije loop laat gaan

Nu moet ik er dus nog achter komen of ze mij uberhaupt dus wel ziet zitten, hoe ik dat nu weer moet doen..

Laatst gewijzigd op 13-09-2009 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 20:28
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Als ik zo het verhaal lees, denk ik wel dat ze je interessant vindt.

En over je uiterlijk, niet iedereen vind zichzelf de knapste, er zijn ook superknappe mensen die zichzelf lelijk vinden. En bovendien, het gaat er toch om wat zij van jou vindt, en niet wat jij van jezelf vindt?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 22:14
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Vrouwen letten meer op persoonlijkheid-eigenschappen dan uiterlijk. Minder aantrekkelijke mannen lopen met de mooiste dames weg puur omdat ze de juiste houding hebben. Stel jezelf de vraag: Zou ik een goed vriendje zijn? Zou ze beter af zijn met mij? Natuurlijk is dat ja. Die arrogantie moet je gewoon hebben. Iedereen die in deze wereld geboren wordt is een winnaar. Natuurlijk vind ze je leuk, ze lacht naar je.
Een paar standaard tips voor je: Je moet het niet te graag willen. Ga niet slijmen. Vrouwen knappen het hardste af op mannen die te behoeftig overkomen. Praat niet alleen met haar, maar praat met alle (vrouwelijke) collega's. Wees sociaal. Daarmee verhoog je je waarde. De meeste vrouwen letten op sociale status. Het belangrijkste wat ik nu nog kan zeggen is: wees een vent. Vraag jezelf niet af of jij goed genoeg bent voor haar, maar vraag je af of zij wel goed genoeg is voor jou.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 14:36
LieverAnoniemnu
vrijdagavond hebben we een uitje met de collega's. We gaan dan uit eten met zijn allen, zij is er dan ook bij. Waar zou ik dan op kunnen letten dat ze misschien een oogje op me zou kunnen hebben.

En misschien hebben jullie nog wat advies
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 22:47
Egoconstructie
Indicators van interesse: Ze speelt met haar haar terwijl ze met je praat, oogcontact, lippenbijten, naar voren leunen. Zij opent het gesprek. Zij vraagt hoe oud je bent. Elk compliment natuurlijk.
En als je het dan nog niet weet terwijl jullie praten, stop dan met praten maar blijf zeker en kalm met oogcontact. Als zij dan het gesprek voortzet met een nieuw onderwerp is dat ook een indicator.

Dingen die jij moet doen: Wat ik eerder zei over leuk en sociaal zijn. Neem beslissingen. Laat de groep lachen met een mop of een mooi verhaal. Vrouwen zijn van nature meer aangetrokken tot het alphamannetje om goede genen door te geven aan het nageslacht.
Wees speels. Geef haar een por als je samen ergens om lacht. Neem uit het niets slokjes uit haar glas. Geef high fives. Duimworstel. Doe een staarwedstrijd met haar. enzovoorts...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 22:57
Lydia Field
Lydia Field is offline
Citaat:
Indicators van interesse: Ze speelt met haar haar terwijl ze met je praat, oogcontact, lippenbijten, naar voren leunen. Zij opent het gesprek. Zij vraagt hoe oud je bent. Elk compliment natuurlijk.
En als je het dan nog niet weet terwijl jullie praten, stop dan met praten maar blijf zeker en kalm met oogcontact. Als zij dan het gesprek voortzet met een nieuw onderwerp is dat ook een indicator.

Dingen die jij moet doen: Wat ik eerder zei over leuk en sociaal zijn. Neem beslissingen. Laat de groep lachen met een mop of een mooi verhaal. Vrouwen zijn van nature meer aangetrokken tot het alphamannetje om goede genen door te geven aan het nageslacht.
Wees speels. Geef haar een por als je samen ergens om lacht. Neem uit het niets slokjes uit haar glas. Geef high fives. Duimworstel. Doe een staarwedstrijd met haar. enzovoorts...
Pfffffwhahahahahahahaha, wat een kutadvies. Nou ik zou totaal op je afknappen als je met je smoel in eens van mijn drankje gaat drinken. Duimworstelen? High fives. Ja, als je het totaal wil verneuken en je zou dat uit je zelf al niet doen dan moet je inderdaad gaan acteren.

Doe maar gewoon lekker normaal, ik denk dat ze je wel ziet zitten.
Oud 15-09-2009, 01:33
Klein-Prinsesje
Citaat:
Pfffffwhahahahahahahaha, wat een kutadvies. Nou ik zou totaal op je afknappen als je met je smoel in eens van mijn drankje gaat drinken. Duimworstelen? High fives. Ja, als je het totaal wil verneuken en je zou dat uit je zelf al niet doen dan moet je inderdaad gaan acteren.

Doe maar gewoon lekker normaal, ik denk dat ze je wel ziet zitten.
Idd.

Leuk meegenomen die advies, maar niet bij iedereen zal het werken. Elk persoon heeft een ander voorkeur. Maar over het algemeen houden vrouwen wel van zelfverzekerdheid en spontaniteit.

Wees gewoon jezelf, en ga niet zoveel piekeren, onzeker doen, dat werkt alleen maar averechts.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 11:20
I C U
I C U is offline
Zorg dat je naast haar terecht komt tijdens dat etentje, knoop een gesprek aan (al is het over het eten of het restaurant) en ga van daaruit verder.

High fives, uit haar glas drinken en duimworstelen lijken me vooralsnog geen goed idee.
Oud 15-09-2009, 17:20
Egoconstructie
Haha, gelijk een lading vrouwen over me heen... Jullie struikelen over een paar kleine dingetjes en kijken niet naar de rest. En dan zeggen dat mánnen niet luisteren.
Als je een man vraagt waarom hij een vrouw aantrekkelijk vindt, zal hij concrete dingen van haar uiterlijk en haar persoonlijkheid opnoemen. Als je de gemiddelde vrouw hetzelfde vraagt, is dat een ander verhaal. Over het algemeen werken mannen met meer logica, en vrouwen met meer emotie. Waarom vallen veel vrouwen (ja ook de lieve aardige) op zogenaamde 'bad boys' die ze niet eens met veel respect behandelen. Dat komt omdat de emotie het vaak van logica wint. Zolang ze hét voelen kan ze veel tekortkomingen van de man negeren. Er is ook een verschil tussen wat vrouwen zeggen te willen in een man, en wat nou eigenlijk aantrekkingskracht creëert. 'Nice guys' die mooie vrouwen als prinsessen behandelen, en vaak meer te bieden hebben dan menig ander, eindigen vaak met lege handen, terwijl de echte onverschillige vent met een dosis eigendunk en die een vrouw op zijn plaats zet, ermee wegloopt. Daar is geen logica aan vast te knopen.
Er is niks mis met speelsheid. Alles wat ik heb opgenoemd moet op een speelse manier gebeuren. Het zijn vooral ijsbrekers die ik opnoemde. High fives zijn gewoon grappig, en het initieert fysiek contact, hoe onschuldig ook. Zelfde met duimworstelen. Om het grappig te maken kun je je duimen overdreven artiestennamen geven, alsof het een pro-worstelpartij is. Rollenspel dus. Zolang ze het maar naar haar zin hebt met je.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 18:40
Klein-Prinsesje
Citaat:
Haha, gelijk een lading vrouwen over me heen... Jullie struikelen over een paar kleine dingetjes en kijken niet naar de rest. En dan zeggen dat mánnen niet luisteren.
Als je een man vraagt waarom hij een vrouw aantrekkelijk vindt, zal hij concrete dingen van haar uiterlijk en haar persoonlijkheid opnoemen. Als je de gemiddelde vrouw hetzelfde vraagt, is dat een ander verhaal. Over het algemeen werken mannen met meer logica, en vrouwen met meer emotie. Waarom vallen veel vrouwen (ja ook de lieve aardige) op zogenaamde 'bad boys' die ze niet eens met veel respect behandelen. Dat komt omdat de emotie het vaak van logica wint. Zolang ze hét voelen kan ze veel tekortkomingen van de man negeren. Er is ook een verschil tussen wat vrouwen zeggen te willen in een man, en wat nou eigenlijk aantrekkingskracht creëert. 'Nice guys' die mooie vrouwen als prinsessen behandelen, en vaak meer te bieden hebben dan menig ander, eindigen vaak met lege handen, terwijl de echte onverschillige vent met een dosis eigendunk en die een vrouw op zijn plaats zet, ermee wegloopt. Daar is geen logica aan vast te knopen.
Er is niks mis met speelsheid. Alles wat ik heb opgenoemd moet op een speelse manier gebeuren. Het zijn vooral ijsbrekers die ik opnoemde. High fives zijn gewoon grappig, en het initieert fysiek contact, hoe onschuldig ook. Zelfde met duimworstelen. Om het grappig te maken kun je je duimen overdreven artiestennamen geven, alsof het een pro-worstelpartij is. Rollenspel dus. Zolang ze het maar naar haar zin hebt met je.
Dit topic gaat gaat niet over de 'wetenschap' tussen vrouwen en mannen. En kenmerken die niet eens vastgelegd zijn aangezien ieder individu daarin verschilt.

Zo breng je de ts alleen in verwarring.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 19:26
Egoconstructie
Citaat:
Dit topic gaat gaat niet over de 'wetenschap' tussen vrouwen en mannen. En kenmerken die niet eens vastgelegd zijn aangezien ieder individu daarin verschilt.

Zo breng je de ts alleen in verwarring.
Integendeel. Ik schep helderheid op een gebied waar hij totaal geen ervaring mee heeft. Hij was al in verwarring toen hij dit topic opende. Het topic heet onzeker, en hij sluit af met: een radeloze jongen. Dat is een staat van verwarring.
Deze 'wetenschap' als je het zo kan noemen, is zeer praktisch en nuttig voor de vele, vele mannen die totaal niet weten hoe aantrekkingskracht werkt. Van wat ik uit het verhaal opvang is de TS niet heel anders. Dit probleem valt niet te onderschatten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 10:23
LieverAnoniemnu
Allemaal bedankt voor jullie reacties, maar is allemaal niet meer nodig. GIsteren was ze er niet, dus vroeg wrm.

Blijkt ze ontslag genomen te hebben En dus niet meer terug te keren.

Helaas, nu moet ik haar zien te vergeten, hoe ik dat weer ga doen is mijn nog niet bekend
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 10:24
Sherlock
Sherlock is offline
Je kan tog met haar blijven omgaan?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 14:09
LieverAnoniemnu
Nou niet bepaald, ken haar alleen van het werk en zag haar dus ook daar alleen...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 12:17
RupertTM
RupertTM is offline
Ik hoop dat je inziet dat je te lang hebt gewacht. Tuurlijk snap ik dat je te verlegen was om iets te ondernemen maar geloof me dat het de volgende keer stukken beter gaat als je maar echt wilt!

Wat je nu trouwens nog wel kan doen is haar berichtje sturen dat je helemaal niet wist dat ze weg ging bij die supermarkt. En dat je het niet een echt gepast afscheid vind. Ga wat met haar drinken om het zogenaamd af te sluiten maar ondertussen is dat het begin van iets heel anders!
Oud 20-09-2009, 12:47
janosch
janosch is offline
Kan je niet aan iemand van je werk vragen of je haar nummer mag?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 18:49
Klein-Prinsesje
Mischien is het gewoon niet voorbestemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2009, 20:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mischien is het gewoon niet voorbestemd.
Wat een onzin als hij zijn best doet en ze vinden elkaar leuk kan het toch gewoon werken het heeft geen fuck the maken met bestemmingsshit
Oud 20-09-2009, 20:44
LieverAnoniemnu
Citaat:
Ik hoop dat je inziet dat je te lang hebt gewacht. Tuurlijk snap ik dat je te verlegen was om iets te ondernemen maar geloof me dat het de volgende keer stukken beter gaat als je maar echt wilt!

Wat je nu trouwens nog wel kan doen is haar berichtje sturen dat je helemaal niet wist dat ze weg ging bij die supermarkt. En dat je het niet een echt gepast afscheid vind. Ga wat met haar drinken om het zogenaamd af te sluiten maar ondertussen is dat het begin van iets heel anders!
Ja dat besef ik zelf ook wel, je gaat er dan over nadenken en komt ook tot die conclusie, achteraf dom maar het zij zo, kan der ook geen sodemieter aan veranderen.

Wou je er net voor gaan dan dit, maar zoals ik al zei dat je erover nagedacht heb, rustig, en dat je dan ook tot de conclusie kan komen dat je meer dingen ziet die negatief zijn, tenminste dat denk je dan, zal ik dan nooit echt te weten komen.

Ach ja we zullen wel zien wat er komt, ik heb het boek eigenlijk al dicht gegooid, kan altijd wer open natuurlijk, maar anders denk je er ook de hele dag aan, en das ook niks.

Iedereen toch bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 20:59
Klein-Prinsesje
Citaat:
Wat een onzin als hij zijn best doet en ze vinden elkaar leuk kan het toch gewoon werken het heeft geen fuck the maken met bestemmingsshit
zolang ie onzeker blijft doen gaat er niet veel gebeuren. so fuck that
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 21:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
zolang ie onzeker blijft doen gaat er niet veel gebeuren. so fuck that
Maar volgens jouw stomme theorie als hij onzeker blijft is hij voorbestemd nooit een relatie te hebben je spreekt jezelf tegen!
Oud 20-09-2009, 21:48
Verwijderd
^ Je maakt je eigen toekomst voor een groot deel, Jasper. En inderdaad, als-ie zo onzeker blijft zal er ook nooit iets van komen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 21:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
^ Je maakt je eigen toekomst voor een groot deel, Jasper. En inderdaad, als-ie zo onzeker blijft zal er ook nooit iets van komen.
Daarom niks bestemming. Maar sommige meisjes vallen op verlegen, die ene waarschijnlijk niet maar het gaat nu ff in het algemeen. En voordat ik weer een waarschuwing voor teveel offtopic krijg verdient deze nu wel een slotje
Oud 20-09-2009, 22:19
Egoconstructie
Verlegen staat gelijk aan watjesgedrag. En daar voelen vrouwen per definitie geen aantrekkingskracht voor.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Verlegen staat gelijk aan watjesgedrag. En daar voelen vrouwen per definitie geen aantrekkingskracht voor.
Een beetje genuanceerd mag ook wel. Verlegen is niet hetzelfde als onzeker. Een beetje verlegen is soms best schattig, maar iemand die harstikke verlegen is.. Ja, niet echt aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 06:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daarom heeft boer Wietse (uit Boer Zoekt Vrouw) ook meer dan 250 brieven gekregen?!
Oud 21-09-2009, 09:02
LieverAnoniemnu
Zo het is klaar en er komen straks meer reacties in die hele week
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt een van de meest kortzichtige stelling die ik in lange tijd gehoord heb. Net zoals meer dingen die je hier schrijft. Waar haal je het in godsnaam vandaan?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 18:30
Klein-Prinsesje
Iedereen heeft gewoon zn eigen voorkeur, maar onzekerheid is nou niet aantrekkelijk nee, al ben je superknap, het werkt gewoon tegen.

Een beetje verlegen is wel cute, maar niet overdreven of dat diegene verlegen in het algemeen is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:09
Egoconstructie
Citaat:
Een beetje genuanceerd mag ook wel. Verlegen is niet hetzelfde als onzeker. Een beetje verlegen is soms best schattig, maar iemand die harstikke verlegen is.. Ja, niet echt aantrekkelijk.
Klopt ik had het beter uit kunnen leggen. Maarja je snapt het wel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:10
Egoconstructie
Citaat:
Daarom heeft boer Wietse (uit Boer Zoekt Vrouw) ook meer dan 250 brieven gekregen?!
Iemand die echt verlegen is zou zich niet aanmelden voor zo'n programma. Think about it. En wat de vrouwen betreft: het is televisie. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:17
Klein-Prinsesje
Citaat:
Iemand die echt verlegen is zou zich niet aanmelden voor zo'n programma. Think about it. En wat de vrouwen betreft: het is televisie. Klaar.
Idd. helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:17
Egoconstructie
Citaat:
Dat is echt een van de meest kortzichtige stelling die ik in lange tijd gehoord heb. Net zoals meer dingen die je hier schrijft. Waar haal je het in godsnaam vandaan?
Ik ben de theorie aan het bestuderen van hoe en waarom de meeste vrouwen aantrekkingskracht voelen voor een man. Belangrijk is dat de 'triggers' van aantrekkingskracht voor mannen heel anders zijn dan vrouwen.
Ik ben vaak te direct in mijn uitspraken, maar er zit wel altijd meer achter. Dus het is niet kortzichtig, dat lijkt alleen maar zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten