Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maar het probleem blijft dat ik niet zeker weet dat ze misschien wat me in zou zien.Het enige aanknopingspunt is dat ze altijd naar me lacht, maar moet dat al iets zijn van goh ik vind jou leuk. Kan toch ook gewoon vrolijkheid zijn ofzo. ik heb geen idee ben echt een nooby in de liefde
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even voor de duidelijkheid: Als jij rondloopt met de gedachte "Wat zou ze in godsnaam in mij kunnen zien?", dan straal je dat ook uit. En onzekerheid is helemaal niet aantrekkelijk.
Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Maakt het dan uit waarom? Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen en kom er eerst maar eens achter of ze je echt leuk vindt.. |
![]() |
||
![]() |
Jullie hebben helemaal gelijk hoor
![]() Citaat:
Nu moet ik er dus nog achter komen of ze mij uberhaupt dus wel ziet zitten, hoe ik dat nu weer moet doen.. Laatst gewijzigd op 13-09-2009 om 19:24. |
![]() |
|
Vrouwen letten meer op persoonlijkheid-eigenschappen dan uiterlijk. Minder aantrekkelijke mannen lopen met de mooiste dames weg puur omdat ze de juiste houding hebben. Stel jezelf de vraag: Zou ik een goed vriendje zijn? Zou ze beter af zijn met mij? Natuurlijk is dat ja. Die arrogantie moet je gewoon hebben. Iedereen die in deze wereld geboren wordt is een winnaar. Natuurlijk vind ze je leuk, ze lacht naar je.
Een paar standaard tips voor je: Je moet het niet te graag willen. Ga niet slijmen. Vrouwen knappen het hardste af op mannen die te behoeftig overkomen. Praat niet alleen met haar, maar praat met alle (vrouwelijke) collega's. Wees sociaal. Daarmee verhoog je je waarde. De meeste vrouwen letten op sociale status. Het belangrijkste wat ik nu nog kan zeggen is: wees een vent. Vraag jezelf niet af of jij goed genoeg bent voor haar, maar vraag je af of zij wel goed genoeg is voor jou. |
![]() |
|
Indicators van interesse: Ze speelt met haar haar terwijl ze met je praat, oogcontact, lippenbijten, naar voren leunen. Zij opent het gesprek. Zij vraagt hoe oud je bent. Elk compliment natuurlijk.
En als je het dan nog niet weet terwijl jullie praten, stop dan met praten maar blijf zeker en kalm met oogcontact. Als zij dan het gesprek voortzet met een nieuw onderwerp is dat ook een indicator. Dingen die jij moet doen: Wat ik eerder zei over leuk en sociaal zijn. Neem beslissingen. Laat de groep lachen met een mop of een mooi verhaal. Vrouwen zijn van nature meer aangetrokken tot het alphamannetje om goede genen door te geven aan het nageslacht. Wees speels. Geef haar een por als je samen ergens om lacht. Neem uit het niets slokjes uit haar glas. Geef high fives. Duimworstel. Doe een staarwedstrijd met haar. enzovoorts... |
![]() |
||
Citaat:
Doe maar gewoon lekker normaal, ik denk dat ze je wel ziet zitten.
||
Citaat:
Leuk meegenomen die advies, maar niet bij iedereen zal het werken. Elk persoon heeft een ander voorkeur. Maar over het algemeen houden vrouwen wel van zelfverzekerdheid en spontaniteit. Wees gewoon jezelf, en ga niet zoveel piekeren, onzeker doen, dat werkt alleen maar averechts. |
![]() |
|
Zorg dat je naast haar terecht komt tijdens dat etentje, knoop een gesprek aan (al is het over het eten of het restaurant) en ga van daaruit verder.
High fives, uit haar glas drinken en duimworstelen lijken me vooralsnog geen goed idee.
|
Haha, gelijk een lading vrouwen over me heen... Jullie struikelen over een paar kleine dingetjes en kijken niet naar de rest. En dan zeggen dat mánnen niet luisteren.
Als je een man vraagt waarom hij een vrouw aantrekkelijk vindt, zal hij concrete dingen van haar uiterlijk en haar persoonlijkheid opnoemen. Als je de gemiddelde vrouw hetzelfde vraagt, is dat een ander verhaal. Over het algemeen werken mannen met meer logica, en vrouwen met meer emotie. Waarom vallen veel vrouwen (ja ook de lieve aardige) op zogenaamde 'bad boys' die ze niet eens met veel respect behandelen. Dat komt omdat de emotie het vaak van logica wint. Zolang ze hét voelen kan ze veel tekortkomingen van de man negeren. Er is ook een verschil tussen wat vrouwen zeggen te willen in een man, en wat nou eigenlijk aantrekkingskracht creëert. 'Nice guys' die mooie vrouwen als prinsessen behandelen, en vaak meer te bieden hebben dan menig ander, eindigen vaak met lege handen, terwijl de echte onverschillige vent met een dosis eigendunk en die een vrouw op zijn plaats zet, ermee wegloopt. Daar is geen logica aan vast te knopen. Er is niks mis met speelsheid. Alles wat ik heb opgenoemd moet op een speelse manier gebeuren. Het zijn vooral ijsbrekers die ik opnoemde. High fives zijn gewoon grappig, en het initieert fysiek contact, hoe onschuldig ook. Zelfde met duimworstelen. Om het grappig te maken kun je je duimen overdreven artiestennamen geven, alsof het een pro-worstelpartij is. Rollenspel dus. Zolang ze het maar naar haar zin hebt met je. |
![]() |
||
Citaat:
Zo breng je de ts alleen in verwarring. |
![]() |
||
Citaat:
Deze 'wetenschap' als je het zo kan noemen, is zeer praktisch en nuttig voor de vele, vele mannen die totaal niet weten hoe aantrekkingskracht werkt. Van wat ik uit het verhaal opvang is de TS niet heel anders. Dit probleem valt niet te onderschatten. |
![]() |
|
Ik hoop dat je inziet dat je te lang hebt gewacht. Tuurlijk snap ik dat je te verlegen was om iets te ondernemen maar geloof me dat het de volgende keer stukken beter gaat als je maar echt wilt!
Wat je nu trouwens nog wel kan doen is haar berichtje sturen dat je helemaal niet wist dat ze weg ging bij die supermarkt. En dat je het niet een echt gepast afscheid vind. Ga wat met haar drinken om het zogenaamd af te sluiten maar ondertussen is dat het begin van iets heel anders! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wou je er net voor gaan dan dit ![]() ![]() Ach ja we zullen wel zien wat er komt, ik heb het boek eigenlijk al dicht gegooid, kan altijd wer open natuurlijk ![]() ![]() Iedereen toch bedankt voor de hulp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben vaak te direct in mijn uitspraken, maar er zit wel altijd meer achter. Dus het is niet kortzichtig, dat lijkt alleen maar zo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |