Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2001, 20:21
Anne
Anne is offline
Er zijn dagen dat ik dood wil
en vandaag is er één
Ik weet niet waarom
En ik weet ook niet hoe
maar ik wil het
Nu meteen

Er zijn dagen dat ik leven wil
en vandaag was er één
Ik leefde
en was blij
maar nu niet meer
Waarom

Er waren dagen dat ik afviel
dat ik dun was en oke
Nu voel ik me stom
en niet meer nuttig
Ik wil dun zijn
Nu meteen

* * *

Misschien ga ik toch maar wel op die weegschaal staan.
Oud 26-09-2001, 21:25
Verwijderd
God, meisje, je beschrijft gewoon mijn gevoel. Ik ben net ook op de weegschaal gaan staan en ik woog verdomme 53.5 kilo!!!! Ik voel me zo kut, maar ik kan nooit stoppen met eten
Ik weet hoe je je voelt, maar denk maar zo: Jij bent wie je bent, dik of dun, ze moeten je maar nemen zoals je bent. (Nu nog proberen dit zelf te geloven...)

Heel veel sterkte. Ik vind het als gedicht minder, maar dit gevoel weegt veel zwaarder mee ...

Kuzz
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 21:53
prinsesje
prinsesje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
God, meisje, je beschrijft gewoon mijn gevoel. Ik ben net ook op de weegschaal gaan staan en ik woog verdomme 53.5 kilo!!!! Ik voel me zo kut, maar ik kan nooit stoppen met eten
Ik weet hoe je je voelt, maar denk maar zo: Jij bent wie je bent, dik of dun, ze moeten je maar nemen zoals je bent. (Nu nog proberen dit zelf te geloven...)

Heel veel sterkte. Ik vind het als gedicht minder, maar dit gevoel weegt veel zwaarder mee ...

Kuzz

Met de mening over het gedicht ben ik het eens, maar wat Dark voice hier schreef kan ik even niet helemaal bevatten volgens mij...
vind je nou dat 53.5 kg veel is? ik weeg 58 kg en mensen vinden mij 'dun'. dit wil natuurlijk niets zeggen maar net zoveel als wat jij zei. Je gewicht zegt absoluut helemaal niets over hoe je je moet voelen, of hoe je eruitziet! Als jij je happy voelt met hoe je eruitziet dan is de weegschaal overbodig! Is het andersom, dan nog, je bent wie je bent en als je gewoon gezond leeft, genoeg beweegt en goed eet dan is dit gewoon hoe je eruit moet zien, je 'bouw'. ajb, probeer jezelf te waarderen, het is zo verschrikkelijk om elke dag bij te moeten houden wat eet, hoeveel je bent aangekomen of af bent gevallen! Leef gvd en laat je leven niet beheersen door eten en gewicht!
Succes, allebei
liefs Hannah
Oud 26-09-2001, 22:44
halve gare
halve gare is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Kuzz

inderdaad zeggen is makelijker dan doen...
mooi verwoord meissie..
en kop op leef van het mooie moment naar het ander (makkelijker gezegt dan gedaan weet het )
liefs

Oud 26-09-2001, 23:00
Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
over het gedicht: op sommige plekken mis ik ritme, de inhoud komt wel ontzettend goed over, en de zinnen zijn ook mooi. Maar als je het hardop gaat lezen stuit je op 'gaten'

over de inhoud: ik kan alleen zeggen dat je op dit moment niets anders kan doen dan praten, praten, praten, gaan werken aan je discipline en je streefpunten verzilveren
Oud 27-09-2001, 19:51
Anne
Anne is offline

Bedankt allemaal.
Op dit moment gaat het weer een stuk beter! Al is het alleen maar door deze lieve reacties!
Liefs, Anne
Oud 28-09-2001, 19:01
Yolcu
Yolcu is offline
Dit gedicht is precies hoe ik me voel
Oud 28-09-2001, 19:06
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
God, meisje, je beschrijft gewoon mijn gevoel. Ik ben net ook op de weegschaal gaan staan en ik woog verdomme 53.5 kilo!!!!
Nouhou, wel 53.5 kilo... Hmmmm, dat is niet veel, dat is helemaal nie veel... Redelijk normaal, onder het gemiddelde...
Oud 28-09-2001, 19:07
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Verder vind ik het wel een mooi gedicht, maar er mist idd een beetje ritme, maar dat heb ik zelf ook vaak genoeg... Maar meisje, wees asjeblieft voorzichtig...

take care...

Kus, Marchje
Reageren

Regels voor berichten