Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2009, 15:14
Lydia Field
Lydia Field is offline
Ik moet een item schrijven over schrijfmotorische problemen. Ik weet wel wat motorische problemen zijn, maar als ik naar een kind met schrijfmotorische problemen kijk wat zie ik dan? (Behalve een schrijvend kind)
Oud 17-09-2009, 17:54
Lisl
Lisl is offline
waarschijnlijk een kind met onvoldoende fijne motoriek om de kleine bewegingen te kunnen maken die je nodig hebt om te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 14:25
P2
P2 is offline
Hmm Ik heb een schrijfmotorisch probleem, als je er meer van wil weten en vragen wil stellen moet je me even een bericht sturen met je msn en dan voeg ik die wel toe.Ben ook naar een instantie geweest er voor en ik ben 16 en heb het knip niveau van een 8jarige. maar doe overigens wel 5 havo nu dus schrijven heeft niks te maken met slim zijn of wat dan ook!

R
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 15:26
Lydia Field
Lydia Field is offline
ik gebruik geen Windows en heb geen MSN. En ik heb ook geen oordeel over mensen met motorische problemen. Kun je niet gewoon vertellen wat het is?
Oud 18-09-2009, 17:45
Verwijderd
Ik denk dat ze bedoelen dat je door een aandoening of gewoon moeilijk/extreem lelijk schrijft.

D'r was geloof ik 1 of andere bekende acteur die zoiets had. Naam is me even ontschoten maar misschien kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 15:31
P2
P2 is offline
Het was even voor een toevoeging, en wat het inhoud is niet heel concreet.. Dus daar kan ik niet zo veel mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten