Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel leuk idee ;o |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hou er wel even rekening mee dat als je nu donkerbruin haar hebt, je niet altijd goed naar een andere kleur kán. Ik heb zelf ook ontzettend donker haar, en dat kan niet zo 1, 2, 3 een andere kleur krijgen, puur omdat het zo ontzettend donker is. Echt blonderen zou waarschijnlijk wel kunnen, maar naar rood verven kan bij mij dus niet (volgens de kapper) omdat het dan alsnog ontzettend donker uitvalt en je er niet heel veel van ziet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het goed is, en je gaat gewoon naar een kapper, hebben ze daar wel iets om te laten zien welke kleur het ongeveer gaat worden. Als in, als je verf A in blond haar gooit dan ziet het er als X uit, als je diezelfde verf in donker haar gooit dan ziet het er Y uit
![]() Ik dacht dat ze dat op zich ook nog wel eens op van die standaard pakjes verf hadden staan, maar dat weet ik niet zeker. Maar als het nog nooit geverfd is zou ik voor de zekerheid gewoon even bij de kapper langs gaan, die weten er natuurlijk genoeg vanaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen ben wel bang dat ik als ik ooit me oude kleur terug wilt het niet terug komt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan verven ze dat bij, of dan hebben ze een kleur die niet heel erg verschilt van hun eigen haarkleur zodat je het gewoon niet opmerkt. Haarverf groeit gewoon sowieso uit.
Wat wel kan is dat ze bijvoorbeeld wat donkerder haar terug lijken te groeien, maar dat is denk ik meer omdat haar ook lichter wordt door de zon. Als je dan je eigen haarkleur terug lijkt te krijgen dan is het eerste stuk wat donkerder waardoor je haarkleur verandert lijkt, terwijl het eigenlijk nog steeds je eigen natuurlijke haarkleur is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in het begin donker bruin en de rest donker rood |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tegenwoordig verf ik het met henna en dat bevalt goed.
|
Verwijderd
|
Als ik zo zie hoe jij jezelf beschrijft denk ik dat dat dat rood-bruine haar je wel ontzettend goed zal staan !
Succes! http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=...r:8,s:27,i:186 |
![]() |
|
Als je je eigen kleur weer terug wilt en het niet wilt laten uitgroeien kan je het ook weer terugverven in je oude kleur.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Haarverf kopen (verschil verf in NL en UK) Elin3 | 7 | 07-08-2013 12:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Klopt het als je je haar wast met goedkope shampoo dat je haarverf langer houdt... meisje833 | 10 | 14-04-2005 18:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarverf droppiej | 13 | 03-01-2005 15:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe krijg je haarverf uit je haar? miro | 10 | 22-08-2004 09:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
henna (pasta,geen haarverf) sui | 12 | 28-05-2003 22:31 | |
Lifestyle |
blauwe haarverf reuffneck32 | 18 | 21-03-2003 21:48 |