Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2012, 11:36
Verwijderd
Ik wil wel een keer me haarverven maar ik weet niet welke kleur
* bruine ogen
* getinte huidskleur half nl/sur
* donker bruin haar

ik zet geen foto hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2012, 11:43
Verwijderd
Nou, dan moet je het lekker zelf weten. Je kleur ogen of huidkleur maakt niet zoveel uit, dus zonder foto valt er niets nuttigs over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 11:46
tuttebel
tuttebel is offline
Heb je krullen? dan vind ik het wel mooi om lichte highlights aan de uiteinden te hebben.
Oud 01-08-2012, 11:48
tuttebel
tuttebel is offline
of doe een rihanna
Oud 01-08-2012, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan moet je het lekker zelf weten. Je kleur ogen of huidkleur maakt niet zoveel uit, dus zonder foto valt er niets nuttigs over te zeggen.
Ik hoef jou geluwl niet
en je bent een jongen nou wtf moet je dan hier
en waarom zou ik me foto wel hier neer zetten ik ken niemand hier
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Heb je krullen? dan vind ik het wel mooi om lichte highlights aan de uiteinden te hebben.
[afbeelding]
ik heb krullen ja
wel leuk idee ;o
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
of doe een rihanna
[afbeelding]
tkx
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 16:25
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik vind rood achtig haar wat zegmaar wel rood is maar niet heel fel, dat het meer naar het bruine neigt altijd gaaf, en ik denk dat het ook zeker goed bij je huidskleur staat!
Oud 01-08-2012, 17:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
* bruine ogen
* donker bruin haar

ik zet geen foto hier
Een dinnie van mij is ook een halfbloedje nl/sur . En die verft normaal gesproken haar haar zwart (staat heel goed ), maar heeft pas geleden haar haar teruggeverfd naar haar natuurlijke kleur (donkerbruin) en heeft er lichtbruine/donkerblonde highlights doorheen laten verven. Dat staat haar heel leuk, dus wellicht is dat een idee?
Oud 01-08-2012, 20:01
Verwijderd
tkx voor jullie reactie ;d
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 20:14
Verwijderd
Hou er wel even rekening mee dat als je nu donkerbruin haar hebt, je niet altijd goed naar een andere kleur kán. Ik heb zelf ook ontzettend donker haar, en dat kan niet zo 1, 2, 3 een andere kleur krijgen, puur omdat het zo ontzettend donker is. Echt blonderen zou waarschijnlijk wel kunnen, maar naar rood verven kan bij mij dus niet (volgens de kapper) omdat het dan alsnog ontzettend donker uitvalt en je er niet heel veel van ziet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 12:42
icetea296
icetea296 is offline
kies zelf welke kleur je wilt man wat moeten wij hier nou mee het boeit ons echt niets hoe jij je haar hebt hoor
wat mij betreft maak je het roos of wat dan ook of oranje past wel bij nederlands
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 13:21
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
* bruine ogen
* donker bruin haar

ik zet geen foto hier
Rood
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
kies zelf welke kleur je wilt man wat moeten wij hier nou mee het boeit ons echt niets hoe jij je haar hebt hoor
wat mij betreft maak je het roos of wat dan ook of oranje past wel bij nederlands
ik neem oranje verf om over jou heen te gooien
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Hou er wel even rekening mee dat als je nu donkerbruin haar hebt, je niet altijd goed naar een andere kleur kán. Ik heb zelf ook ontzettend donker haar, en dat kan niet zo 1, 2, 3 een andere kleur krijgen, puur omdat het zo ontzettend donker is. Echt blonderen zou waarschijnlijk wel kunnen, maar naar rood verven kan bij mij dus niet (volgens de kapper) omdat het dan alsnog ontzettend donker uitvalt en je er niet heel veel van ziet.
Heb het nog nooit geverfd xd dus weet niet of het kan
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 13:56
Verwijderd
Als het goed is, en je gaat gewoon naar een kapper, hebben ze daar wel iets om te laten zien welke kleur het ongeveer gaat worden. Als in, als je verf A in blond haar gooit dan ziet het er als X uit, als je diezelfde verf in donker haar gooit dan ziet het er Y uit

Ik dacht dat ze dat op zich ook nog wel eens op van die standaard pakjes verf hadden staan, maar dat weet ik niet zeker. Maar als het nog nooit geverfd is zou ik voor de zekerheid gewoon even bij de kapper langs gaan, die weten er natuurlijk genoeg vanaf
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Als het goed is, en je gaat gewoon naar een kapper, hebben ze daar wel iets om te laten zien welke kleur het ongeveer gaat worden. Als in, als je verf A in blond haar gooit dan ziet het er als X uit, als je diezelfde verf in donker haar gooit dan ziet het er Y uit

Ik dacht dat ze dat op zich ook nog wel eens op van die standaard pakjes verf hadden staan, maar dat weet ik niet zeker. Maar als het nog nooit geverfd is zou ik voor de zekerheid gewoon even bij de kapper langs gaan, die weten er natuurlijk genoeg vanaf
dat kan wel
alleen ben wel bang dat ik als ik ooit me oude kleur terug wilt het niet terug komt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 14:02
Verwijderd
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren . Je haar groeit namelijk. Dus als je het verft dan groeit dat er gewoon uit het is niet zo dat door de verf je haar ineens in een andere kleur gaat groeien!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren . Je haar groeit namelijk. Dus als je het verft dan groeit dat er gewoon uit het is niet zo dat door de verf je haar ineens in een andere kleur gaat groeien!
ik ken wel mensen die hun eigen haar kleur nog niet terug hebben
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 15:31
Verwijderd
Dan verven ze dat bij, of dan hebben ze een kleur die niet heel erg verschilt van hun eigen haarkleur zodat je het gewoon niet opmerkt. Haarverf groeit gewoon sowieso uit.

Wat wel kan is dat ze bijvoorbeeld wat donkerder haar terug lijken te groeien, maar dat is denk ik meer omdat haar ook lichter wordt door de zon. Als je dan je eigen haarkleur terug lijkt te krijgen dan is het eerste stuk wat donkerder waardoor je haarkleur verandert lijkt, terwijl het eigenlijk nog steeds je eigen natuurlijke haarkleur is.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Dan verven ze dat bij, of dan hebben ze een kleur die niet heel erg verschilt van hun eigen haarkleur zodat je het gewoon niet opmerkt. Haarverf groeit gewoon sowieso uit.

Wat wel kan is dat ze bijvoorbeeld wat donkerder haar terug lijken te groeien, maar dat is denk ik meer omdat haar ook lichter wordt door de zon. Als je dan je eigen haarkleur terug lijkt te krijgen dan is het eerste stuk wat donkerder waardoor je haarkleur verandert lijkt, terwijl het eigenlijk nog steeds je eigen natuurlijke haarkleur is.
stel je voor dat ik me haar rood geverfd heb en me eigen kleur wil xd
in het begin donker bruin en de rest donker rood
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 18:22
Verwijderd
Ja? Maar dat krijg je nou eenmaal als je je haar gaat verven.

Overigens heb ik mijn haar ook "rood" laten verven, wat alleen maar te zien is als roodachtige tint. En bij mij kun je nauwelijks de lijn tussen mijn geverfde haar en mijn eigen haar zien.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:

Overigens heb ik mijn haar ook "rood" laten verven, wat alleen maar te zien is als roodachtige tint. En bij mij kun je nauwelijks de lijn tussen mijn geverfde haar en mijn eigen haar zien.
welke kleur heb je zelf dan?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 18:46
Verwijderd
Dat zei ik al donkerbruin.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik al donkerbruin.
ow niet gezien xD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2012, 16:58
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:

Toen ik mijn haar voor het eerst rood probeerde te verven liep ik echt heel hard voor gek want het werd totaal niet de kleur die ik wilde.

Tegenwoordig verf ik het met henna en dat bevalt goed.
Oud 07-08-2012, 17:12
schaapje2702
schaapje2702 is offline
je hebt ook verschillende mahonie kleuren, met een paarse tint en een rode tint erin, je ziet het alleen als de zon erop schijnt en een fel licht
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 09:42
Verwijderd
Als ik zo zie hoe jij jezelf beschrijft denk ik dat dat dat rood-bruine haar je wel ontzettend goed zal staan !
Succes! http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=...r:8,s:27,i:186
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 21:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je je eigen kleur weer terug wilt en het niet wilt laten uitgroeien kan je het ook weer terugverven in je oude kleur.
Reageren

Regels voor berichten