Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2009, 10:57
anonymousjee
anonymousjee is offline
Hallo,
Ik zet hier een topic omdat ik jullie wil vragen om advies.
Op dit moment zit ik in een fllinke dip.
Mijn vriend had besloten dinsdag een eind aan onze relatie te maken.
we hadden bijna een halfjaar. Maar ik hou al zoveel van hem.
We hadden de laatste tijd vaak ruzie,
waarschijnlijk is de oorzaak stress en onzekerheid.
we hadden allebei een druk leven en weinig tijd voor elkaar.
Ik had voor hem een relatie met iemand gehad die depressief was.
dat had veel impact op me gehad. snel geirriteerd/verdrietig.
en echt heel erg onzeker,
dus bij veel acties die hij maakte ( waarschijnlijk doordat hij het zo druk had ),
werd ik al onzeker. dat botste nog wel eens en we kregen vaak ruzie.
maar ondertussen hielden we echt veel van elkaar.
voor mij was het alsof het nooit meer goed zou komen.
en ik was dus nogal over mijn toeren.
besloot ik afgelopen vrijdag alles weg te zuipen.
slechte keuze maarja. Dus heb ik in een dronken bui met een jongen gezoend,
die ik amper ken en niet eens leuk vind.
voelde me er ook helemaal niet goed bij.
En nou is me ex boos en negeert hij me.
Maar is dit nou terecht of onterecht.
want hij had met iemand gezoend toen we nog wel hadden en dat heb ik hem vergeven. ( ook dronken )
En ik wil hem helemaal niet kwijt. Het bleek ook dat het nog goed had kunnen komen.
Hoorde ik pas daarna. Ik heb zo'n spijt van mijn actie en ik weet niet meer wat ik moet doen.
beetje wanhopig. Ik hoop dat jullie je mening hierover willen vertellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2009, 11:02
Qimm
Qimm is offline
hij had besloten er een punt achter te zetten, mag hij ook niet meer miepen
Oud 21-09-2009, 11:03
miekmuis
miekmuis is offline
Hij is onterecht boos. Ik vind het wel een beetje een domme actie om drie dagen na de breuk met je ex met een ander te zoenen, maar hij heeft geen recht meer om daar boos over te zijn. Ook erg lame dat hij daarna ineens met de mededeling komt dat het nog goed had kunnen komen, waarschijnlijk heeft hij dat alleen maar gezegd om je een schuldgevoel aan te praten. Naar mijn idee is het altijd beter om elkaar even met rust te laten als een van de twee nog wat voor de ander voelt, dus dat zou ik jou ook aanraden. Ga lekker doen waar jij het meeste plezier aan beleeft.
Oud 21-09-2009, 14:13
Akhlys
Akhlys is offline
Je hoeft je niet zo druk te maken.. Hij heeft er een punt achter gezet, dus als jij daarna met iemand anders hebt gezoend is dat zijn zaak niet en is het dus idioot dat hij daar boos over wordt. En het is nog raarder dat hij daar boos over wordt terwijl jullie niet meer hebben, terwijl hij tijdens de relatie zelf is vreemdgegaan... vind ik persoonlijk heel knap.
Laat elkaar ff een maand of 2 met rust en zie hoe het dan loopt.
Oud 21-09-2009, 14:26
Verwijderd
Je hebt iets gedaan waar je achteraf zelf niet echt blij mee bent, dat is het enige dat je 'fout' hebt gedaan. Maar jouw ex heeft het recht niet hierover te zeuren. Hij heeft het uitgemaakt, je hebt in principe niets verkeerds gedaan. En dat hij nu opeens zegt dat het 'anders wel goed had kunnen komen,' is alleen maar om jou een schuldgevoel aan te praten. Ontzettend oneerlijk dus.

Nu zou ik mezelf, als ik jou was, ook afvragen of je dan überhaupt nog wel iets met hem zou willen, want hij is ook al een keer vreemdgegaan (met het slapste excuus ooit: "Ik was dronken."). Nu, na dit gedoe, lijkt het me beter als je hem gewoon met rust laat.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 14:34
Verwijderd
Je ex gaat het heus niet uitmaken als hij van je houdt zoals je zegt hoor, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 14:39
Verwijderd
"Ik maak het uit maar het kan nog goedkomen hoor!" WAAROM MAAK JE HET DAN UIT? Ik snap dat niet, zeg dan gewoon waar je mee zit.

Klinkt niet als een groot verlies die kerel. Uithuilen en op naar de volgende
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 22:37
cenerentola
cenerentola is offline
Ach, het was al uit, dus waar maak jij je druk om? Het is toch leuk om af en toe te zoenen en al helemaal als het net uit is. Om weer eventjes de bevestiging te krijgen dat je leuk bent, maar ook als ultieme wraak. Het is misschien niet de eerste keer dat je een vreemde zoent, maar zeker niet de laatste! Het is allemaal niet zo erg en je bent het niet waard om je schuldig te voelen om zo'n stomme zak!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is zelf vreemdgegaan, dus hij moet niet zo moeilijk doen. Jij zoent tenminste pas met iemand anders nadat het al uit is.
Wrs had hij gewoon niet verwacht dat je al zo snel met iemand anders zou zoenen en nu is zijn ego gekrenkt.
Oud 23-09-2009, 21:48
Verwijderd
Ik verwachtte een topic over alcoholisme en wegkwijnend in een hoekje met een fles whiskey. Maar nee.

Op zich wel weer positief dat die knuppel begint te zeuren dat ie het niet leuk vindt. Dat betekent immers dat hij er nog meer mee zit dan jij. Achteraf gezien dus een ideale wraak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten