heej allemaal ik ben linda en ben 16 jaar ik heb de basisschool afgemaakt en 4 jaar zorg en welzijn gedaan en net voor de vakantie mijn diploma gehaald.. nu wou ik de opleiding kok BOL gaan doen, dit probeerde ik eerst in groningen(euroborg) maar dit beviel me weinig tot niets..ook omdat ik niet zo goed met de klas overweg kon ben ik naar winschoten(campus) gegaan..maar daar krijg ik geen beter gevoel van ofzo mijn besluit is er niet anders op geworden, de opleiding is helemaal niet wat ik er van verwacht had...
en verder is er ook totaal niets wat mij aanspreekt om te gaan doen later..alles wat me leuk leek heb ik na de stages van men lijstje geschrapt..ik wil het dus niet meer..
maargoed..
mijn moeder werkt bij een schoonmaakbedrijf(asito) waar ik 2jaar terug in de zomervakantie ook gewerkt heb als vakantie kracht..wat ik toch best wel leuk vond..
nu wil ik bij deze gaan stoppen met school en met mijn moeder meegaan om met haar te kunnen werken.. dat zou het ideale voor mij zijn en ik vind het daar nog leuk en gezellig ook!
nu is mijn vraag.. wat denken jullie???
zou ik er voor moeten gaan om bij me moeder te gaan werken? of zou ik er alles aan moeten doen om een geschikte opleiding voor mij te zoeken/vinden?
alvast bedankt