![]() |
|
![]() |
Sex zonder liefde is anders, juist spannender.. Vooral met iemand die je al een beetje kent. Ik vond het geweldig om diegene dan weer ergens tegen te komen, van die dubbele blikken enzo.. Sex met liefde is zeker goed, en misschien wel intiemer, maar sex zonder liefde is heftiger. Vind ik
||
Citaat:
|
Omdat je alleen bij een vaste partner die je graag ziet kan bouwen aan je relatie, zowel op fysisch als mentaal niveau; je zo enkel betere sex kan hebben, op mekaar kan afstemmen, mekaar leren wat 't lekkerst is, opener zijn, weten dat wat gebeurt, indien het goed is, herhaald word; ....
Omdat je bij een vaste relatie al die dingen zomaar kan doen, en bij een flirt de kans loopt dat iemand gaat rondbazuinen dat je jezelf kan pijpen, een roze onderbroek hebt (als man), je bed 1.5 m omhoog hangt met kettingen, je graag tenen likt, of weet ik veel wat voor zaken die je niet aan iedereen mededeelt. Omdat... daarom ![]() (en hierbij zeg ik niet dat sex zonder liefde niet kan, het is niet beter of slechter dan sex mét, het is gewoon anders.... en meeste mensen hebben dan ook periodes waarin ene meer voorkeur geniet dan de andere) |
![]() |
||
Citaat:
Maar liefdesloze seks lijkt mij nix. Leuke vergelijk btw, patat en seks ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben een hele grote fan van het boek 'Waarom mannen niet kunnen praten en vrouwen geen kaart kunnen lezen'. (Is echt een heel leuk boek, een beetje als dat van 'Mannen komen van Mars... maar dan veel leuker, grappiger!) Volgens hen is het zo, dat mensen verliefd op elkaar worden en sex met met elkaar hebben. Iets in de hersenen zegt dan dat ze verliefd op elkaar zijn zodat ze voor een zekere periode bij elkaar blijven zodat de man de vrouw met haar jonge kind kan verzorgen. Dat wat zegt dat ze verliefd zijn, ben even kwijt wat het was, houd na ongeveer 3 - 4 jaar op. Omdat het kind dan inmiddels een jaar of 3 is en niet meer full time verzorging nodig heeft. Daarna gaan ze op zoek naar iemand anders, omdat man en vrouw zoveel mogelijk kinderen wilden met verschillende vrouwen of mannen om zo de overlevingskans te vergroten. Wat in principe ook zegt dat er eigenlijk niet zoiets bestaat als 'liefde voor het leven'. Ik zeg niet dat het allemaal waar is, is helemaal niet waterdicht maar ik vind het logisch klinken! En verder; sex zonder liefde mogelijk? Natuurlijk! Alhoewel er wel emoties aan te pas komen, kan het best zonder liefde.
|
ik had geloof ik ergnes geelzen dat het verliefdheidsgevoel al naar maanden overgat in een houden van zeg maar, de kribeles uit de buik verdwijnen dan ( vandaar dat al die relaties op jonge leefijd naar een paar maanden overgaan
![]()
||
Citaat:
|
Inderdaad wat Nare Man zei, zo heb je het gewoon 'meegekregen', dat zijn onze normen en waarden. Sex uit liefde is veel specialer en 'mooier' dan sex uit lust, maar daarom kan sex uit lust ook nog wel lekker zijn.. maar ja das hier voor mij allemaal al gezegd
![]()
||
![]() |
Sex met liefde... en sex zonder liefde.... zijn echt verschillende dingen....zoals Boer_kameel al zei
Citaat:
Ik heb een relatie van 4 jaar gehad die nu een half jaar over is... Na die tijd heb ik vrij vaak 'gewone liefdeloze sex' gehad... En het is best leuk maar meer een supplement voor iets beters... Als we toch aan het vergelijken zijn: gevoeloze sex is een soort caffiene vrije koffie, of wat meer mensen op dit forum hier aanspreekt alcohol vrij bier... ' t smaakt goed maar je hebt er nix aan... Maar goed... gevoeloze sex is leuk... maar sex met liefde met de persoon die je kent en waarbij je helemaal open durft te geven valt niet te overtreffen.... Quantiteit haalt het nooit bij kwaliteit....
||
Citaat:
sex is te speciaal
|
![]() |
Sex uit liefde is intiemer. Sex uit lust geeft gewoon een andere sfeer. Misschien is het wel veel cooler dan sex met liefde. Je ziet elkaar nooit meer, dus je kunt gewoon je lusten op elkaar botvieren.
Laatste heb ik overgehouden van vakantie, waarbij enkelen van onze groep ook een one-night stand hadden. Deden ze dat verdomme in ons huisje voor 8 personen, waar we verdomme al met 10 lagen. Kutvrienden heb ik ![]()
|
Tja ik begrijp dat ook niet echt. Seks is heerlijk, liefde ook maar dat laatste heb je niet nodig voor heerlijke seks. Af en toe is juist de seks zonder liefde heerlijk en ongecompliceerd. Je hebt allebei een doel en daarna stap je weer op. Ook is het veel spannender. je kent elkaar niet en je ziet elkaar nooit meer. Juist het moment om je lekker te laten gaan!
![]()
||
Citaat:
en nog goed simpel verwoord ook!
|
![]() |
Als je sex met iemand hebt, is het vrij logisch dat je diegene dan ook aantrekkelijk vindt. OK, misschien was hij/zij ietsje aantrekkelijker toen je die vijf Breezah's (yo!) ophad, maar goe, das dan je eigen schuld, nietwaar? Er is meestal gewoon wel iéts van aantrekkingskracht tussen jou en je bedpartner, en dat hoeft dan niet per se verliefdheid te zijn, inderdaad, maar sex is gewoon 100 keer beter als je wél verliefd bent. Pas dan kun je je helemaal laten gaan en je wensen kenbaar maken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|