Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
tja ik vraag me ook af waar je precies bang voor bent, want je durft aan die jongen te laten merken dat je hem leuk vindt door zijn aandacht te trekken enzo..
maarja, je zegt dat je dan dichtklapt en het liefst weg wilt lopen van die persoon en die niet meer zien.. Lijkt mij dat je dan dus nog niet echt klaar bent voor een relatie met die persoon.. Tja ik kan het mis hebben, maar da is wat ik ervan denk.. wat ik wel herken is dat als die jongen te kennen geeft dat hij jou ook leuk vindt, dat je dan niet echt weet hoe je je moet gedragen.. maar ik heb dan nooit dat ik van die jongen weg wil ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey, ik wil jullie bedanken voor jullie reacties
![]() ![]() ![]() xxx Faith
|
tja je voelt je gewoon aangetrokken tot een persoon, vind hem leuk enz enz.. zelfs al wil jij je misschien nog helemaal niet binden, neemt nog niet weg dat jij die persoon leuk vindt
![]() Dus wat je nou moet doen weet ik ook niet, je kan niet veel doen eigenlijk, zolang jij nog niet klaar bent voor een serieuse relatie, zonder dat je bang bent, weg wilt van die persoon etc. etc. dan kan je niet anders doen, dan je daarbij neerleggen en gewoon lekker verliefd worden en telkens weer hard wegrennen.... *klinkt beetje leip zo, maar daar komt het gewoon een beetje op neer ala visie Eefz*
|
Bij mij is dat ook zo.
![]() Ik ga er van uit dat het met de tijd minder wordt, als ik meer ervaring opdoe enzo. Ripper Ripper
|
Verwijderd
|
Dat heb ik ook, zodra het lijkt dat hij niet geinteresseerd is dan laaien bij mij de vlammen op, maar zodra hij geinteresseerd raakt dan hoef ik niet meer, dan vlucht ik weg. En als hij dan denkt, tja, laat dan maar; wil ik hem toch weer. HEEL vermoeiend. Ik weet het niet, ik ben denk ik bang dat ik mezelf zo bloot zal moeten geven... bang dat hij me wat flikt als ik net volledig en helemaal verliefd ben. Dan ben ik liever verliefd op iemand van wie ik al weet dat die niks wil, want dan kan hij me ook niet méér pijn doen.
|
![]() |
|
hey Faith,
ik heb soort van heel erg hetzelfde probleem. Maar alleen als ik iemand leuk vind ga ik er wel mee praten enzo, maar dan is het altijd zo dat hoe lang ik ze ook ken dat ik nog steeds niet durf te zeggen dat ik diegene heel leuk vind... het is egt een vloek... En als ik het zeg, wat dan via de mail is (zo onpersoonlijk mogelijk) dan zou ik het liefst door de grond willen zakken en verdwijnen... verschrikkelijk is het. Ik ben denk ik gewoon veel te bang om gekwetst te worden... Aangezien dat afgelopen maand te vies gebeurd is met mn ex, durf ik me nu helemaal niet meer open te stellen voor iemand.. En hoe jij je verhaal vertel denk ik dat jij ongeveer hetzelfde probleem heb... mocht je erachter komen hoe je het oplos, laat het me ff weten ![]() Groetjes, Nick
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |