![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. het is een aanname die voortvloeit uit zijn naam. Er wordt te weinig in gegaan op de ouders (omdat men waarschijnlijk niets weet) - om die reden blijf ik het dubieus vinden. 3. ook al zou het zo zijn (het is nl. erg populair om bij schurken te zeggen dat ze iets van joods bloed in zich hebben. Stalin en Hitler bv.) - hij is dan bekeerd naar islam en ziet zichzelf als moslim en is dat dan ook; zij het van joodse komaf. Mogelijk verafschuwt hij wat hij was om wat voor een reden dan ook. Dat kan. Dat bestaat. Hij is niet de eerste en zal niet de eerste zijn. 4. Hij blijft een rottende appel in het Midden-Oosten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Btw nog conclusies in dit artikel op het artikel dat jij aanhaalde: 1. geraadpleegde joodse iraniers in los angeles kennen geen joodse familie met die achternaam in iran 2. het woord “sabour” wat een ander woord voor de joodse gebedssjaal zou zijn, komt niet voor als dusdanig in de woordenboeken Engels – Perzisch van Solomon Haim. 3. de journalist van dit artikel spreekt vloeiend perzisch en heeft ook nog nooit van dit woord gehoord. 4. de aangehaalde (islamitische) deskundigen zijn geen iraanse joden noch echte experts op het gebied van Iraans Jodendom. 5. het verhaal kwam naar boven vanuit de “reform”-beweging uit Iran. Vlak voor de verkiezingen verscheen deze “beschuldiging”. Het is niet ongekend. Verscheidene lui hebben het “beschuldigen” dat iemand joods is, aangehaald om iemand in een verkeerd daglicht te zetten. De journalist haalt een voorbeeld aan uit 2000. http://www.jewishjournal.com/iranian...nnot_be_proven en nu houd ik erover op ![]()
||
Citaat:
Hoewel dit niet de eerste keer is dat zelfhaat in zo'n vergaande vorm voorkomt natuurlijk. Er was een inquisiteur genaamd Torquemada die zelf Joods was, alvorens hij toetrad tot een kloosterorde, bij de inquisitie ging, en duizenden mensen liet vermoorden.
||
Citaat:
![]()
|
|