Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 11:02
simpleasy
simpleasy is offline
ik ben dus bevriend met een meisje met een nogal druk leven. maar ik vind haar eigenlijk wel zeer leuk, het probleem is: omdat ze zo druk is, heeft ze bijna nooit tijd.
Ik kan er dus eigenlijk zogoed als nooit iets mee doen. Op school is ze ook altijd druk bezig, en het is volgens mij niet zo'n goed idee om 'mijn move' te doen als al haar vrienden daarop staan te kijken.
heeft iemand raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2009, 11:14
cenerentola
cenerentola is offline
Op zoek naar een meisje dat minder druk is
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 11:16
simpleasy
simpleasy is offline
dat was nu eigenlijk 1 van de enige antwoorden die ik niet wou horen, majah..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 11:22
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
dat was nu eigenlijk 1 van de enige antwoorden die ik niet wou horen, majah..
Heeft ze tegen jou gezegd dat ze druk is en geen tijd heeft om af te spreken? Als dat zo is, dan is dat een beleefde manier om je af te wimpelen. In zo'n geval vindt ze jou niet leuk.

Als je nog niets ondernomen heb, dan moet je haar tijdens de pauze maar eens aanspreken en haar vragen of ze mee wil naar de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 11:25
simpleasy
simpleasy is offline
ze heeft zoveel hobby's dat ze nooit 1 dag thuis is, en als ze dan is tijd heeft moet ze meestal huiswerk maken; dus het is geen uitvlucht hoor (:
ik heb al gevraagd of ze meewil naar de film, maar ze zegt dat ze dus enkel in de vakanties tijd heeft..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 11:36
Verwijderd
Als ze jou echt leuk zou vinden, zou ze wel tijd voor je vrijmaken. Ze vindt je dus niet echt leuk. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 11:53
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Als ze jou echt leuk zou vinden, zou ze wel tijd voor je vrijmaken. Ze vindt je dus niet echt leuk. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 12:21
gurl19
gurl19 is offline
Nou het is bijna herfstvakantie. Nodig haar dan uit voor de film. Heeft ze dan echt geen tijd dan vindt ze je dus gewoon niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 12:52
Akhlys
Akhlys is offline
Je kan mij niet wijsmaken dat ze in de herfstvakantie elke dag druk is.. Als ze zelfs dan nog geen tijd kan vrijmaken om wat met je te gaan doen, dan is dat gewoon een verloren zaak voor jou. Dan is ze dus niet geïnteresseerd.
Oud 04-10-2009, 13:48
simpleasy
simpleasy is offline
dat zien we dan wel bedankt voor de snelle reacties allemaal
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 16:10
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ikzelf heb het ook behoorlijk druk. Ik maak per dag gemiddeld ook 3 uur huiswerk, en daar komen mijn hobby's dan nog bij. Maar, bij mij is het niet zo dat ik nergens meer tijd voor heb. Dat is onzin.
Maar inderdaad, als je slim bent vraag je nou al om iets af te spreken voor in de herfstvakantie. Dan weet je het meteen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:46
Verwijderd
3 uur huiswerk? omg.

Anyway, zelfs al heeft ze het echt heel heel erg druk, kan ze vast wel (eventjes) tijd voor je maken als je leuk bent.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 01:57
Armoed
Armoed is offline
ah lol, been there done that got the t-shirt

herfstvakantie gaat volgens mij ook niet lukken omdat ze dan waarschijnlijk op vakantie gaat, bij familie is, moet werken enz.
Oud 07-10-2009, 13:40
metallica
metallica is offline
Citaat:
Jah, denk ik ook... vriendinnetje van m'n broertje zei ook dat ze het te druk had voor een relatie, maar een paar weken nadat het uit was had ze opeens wel tijd voor een nieuw vriendje, trut
Reageren

Regels voor berichten