Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 17:49
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Duitse mannen staan bovenaan het lijstje van ‘de slechtste bedpartners ter wereld’. Een internationale rondvraag onder 15.000 vrouwen geeft aan dat hun slechte lichaamsgeur niet richting bed lokt.

Ook is er commentaar op de Nederlandse man. Spaanse heren daarentegen zijn geliefd tussen de lakens, net als de Brazilianen.

Bij een enquête op OnePoll.com, beoordeelden vrouwen uit 20 verschillende landen de bedprestaties van de internationale heren. Duitsers ‘wonnen’ de titel ’slechtste bedpartner’ vanwege hun ‘lichaamsgeurtjes’, Engelsen eindigen op 2e plek van vanwege hun gemakzucht en lui seksgedrag. Zweedse jongens doen het evenmin bijzonder, hun te-snel-klaarkomen doet hen de das om.

Andere afknappers;
Nederlanders (te ruw)
Amerikanen (te dominant)
Grieken (te sentimenteel)
Schotten (te hard)
Turken (te bezweet)
Welshmen (te egoïstisch)
Russen (te behaard bovenlijf)

Interessanter voor de vrouwelijke globetrotter is ongetwijfeld het lijstje met de beste lovers ter wereld. Nou komt ie. De Latin Lovers beheersen de medailleplaatsen!
1. Spanje
2. Brazilië
3. Italië
4. Frankrijk
5. Ierland
6. Zuid Afrika
7. Australië
8. Nieuw Zeeland
9. Denemarken
10. Canada

bron
http://seks.blog.nl/onderzoek/2009/0...tste#more-4395
Oud 04-10-2009, 17:54
Pluis
Pluis is offline
Supergirl, alleen een nieuwsbericht maakt nog geen topic.
Ik zou zeggen, zet er een stelling bij of een vraag, want anders zal ik dit topic toch echt moeten sluiten.
Oud 04-10-2009, 21:10
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Citaat:
Supergirl, alleen een nieuwsbericht maakt nog geen topic.
Ik zou zeggen, zet er een stelling bij of een vraag, want anders zal ik dit topic toch echt moeten sluiten.
ik hoopte dat ervaring hier mee had
Oud 04-10-2009, 22:48
Giles
Giles is offline
Niks mis met Schotten. En geesh wat maak jij voor 'n topics aan.
Oud 05-10-2009, 00:03
Briseïs
Briseïs is offline
Uit die top tien heb ik alleen een Fransman en een Deen gehad, de Fransman was wel aardig maar de Deen was me toch slecht

Niks mis met Nederlanders, en met Zweden trouwens ook niet
Oud 05-10-2009, 00:07
Verwijderd
Ik heb het bed gedeeld met een Duitser, maar die had geen nare lichaamsgeurtjes! Maar hij was niet de beste, nee. En de huidige is half Engels half Nederlands, maar die heeft beslist geen last van gemakszucht en lui seksgedrag En hij is ook nog eens niet te ruw, maar ik heb ook nog nooit gemerkt dat een jongen te ruw was, ze zijn juist eerder te lief
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 00:36
Verwijderd
Citaat:
[...] ik heb ook nog nooit gemerkt dat een jongen te ruw was, ze zijn juist eerder te lief
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 01:21
Verwijderd
^ Third that.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 02:02
Armoed
Armoed is offline
Hier zitten ze dus allemaal
Oud 05-10-2009, 07:21
Verwijderd
Ik vind Latinos veel directer in bed. Die gaan direct voor het hoogtepunt. En dat is niet beter of slechter dan wanneer je seks hebt met een Europeaan. T is waar je van houdt. En ach, ik denk dat het verder meer afhangt van de ervaring van de persoon. Want er bestaan waarschijnlijk net zoveel onzekere latinos als onwetende Europeanen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 08:13
BendeBen
BendeBen is offline
wauw ze zeggen wel eens dat ik generaliseer, maar dit slaat alles.
Oud 05-10-2009, 10:29
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wauw ze zeggen wel eens dat ik generaliseer, maar dit slaat alles.
Dat dus.

Daarbij zou men ook aan kunnen merken dat de gemiddelde latin lover uit een land komt waar het recht van de vrouw aanrecht is. Niet gek dat ze allerlei romantische shit er tegenaan gooien zodat dat toekomstperspectief een beetje verhult blijft.

Regels voor berichten