Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2009, 12:23
ilias1994
ilias1994 is offline
beste forum leden,
heeft iemand ervaring met een videobewerking programma en wilt mij graag helpen?
kan ook tegen vergoeding als Julie dat willen.
het is niet zo lang en hoeft niet zo veel te gebeuren.
reageer als je interesse hebt zou het echt waarderen is namelijk belangrijk!!!
ik stuur de video dan op en vertel wat er anders moet
p.s:ik weet niet bij welke categorie deze topic moet dus sorry als het verkeerd is.
en owja ik heb geen ervaring met videobewerking programmas dus alsjeblieft niet zeggen doe het zelf of dat soort reacties.
alvast bednakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2009, 16:06
Verwijderd
Wij hebben ooit Pinnacle gebruikt voor een filmproject. Dit is makkelijk te leren en je kunt er veel mee. Is dus een aanrader. En je hebt Windows Movie Maker. Maar de vraag is welk programma je wilt gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 01:39
Verwijderd
Nee, de vraag is wat ze precies gedaan wil hebben. Het ene videobewerkingprogramma is namelijk de andere niet, en sommige dingen kunnen niet overal even goed in.

Pas als ze heeft verteld wat er moet gebeuren kunnen mensen afwegen of ze haar ermee kunnen (en willen) helpen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 20:18
Verwijderd
Tja, met Pinnacle kun je vanalles, van monteren tot ondertitelen en een aftiteling maken. Met Window Movie Maker kun je dan weer niet monteren, wel een nadeel.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 21:17
Verwijderd
Met Windows Movie Maker kun je wel monteren. En in Pinnacle kun je heel veel andere dingen niet, denk ik. Ik heb er nooit mee gewerkt maar het komt op mij een beetje over als een beginnersprogrammaatje voor mensen die makkelijk hun video's willen bewerken voor YouTube, ofzo. Iets met een handvol basisfuncties en verder veel goedkope makkelijke effectjes, zoiets als de filters in Photoshop. Niks mis mee, op zich, maar wie zegt dat de TS dat wil? Vandaar dat ik ook zeg dat de TS eerst moet vertellen wat ze gedaan wil hebben. Dan pas kan bepaald worden welk programma daar het meest geschikt voor is.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 09:49
Verwijderd
Moet het lineair of non-lineair zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 13:54
ilias1994
ilias1994 is offline
ik heb iemand nodig die goed is in fotobwerkingsproggrama en die mij wilt helpen tegen vergoeding?
kan jij het of niet heb het echt nodig?
is niet zoveel dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten