![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Ehm...je zegt: "ik houd van mijn vriendin zoals ze is." Maar dat blijkt niet uit de andere dingen die je zegt. Als je zo'n sukkel bent dan verdien je niet eens een vriendin (mét of zonder een dik buikje). Ik zou maar eerst wat aan je eigen attitude gaan werken voor je aan het uiterlijk van iemand anders wilt werken. (Ik hoop dat je vriendin dit leest en je herkent, en je dan dumpt). |
![]() |
|
Zeggen dat je extreem opgewonden word van een vrouw onder een bezwete T-shirt, zeg dat ze er geweldig sexy uitziet in een bezwete T-shirt na ze is gaan lopen. Dat is de beste manier, ze zal 5x per week gaan lopen. Als je zegt dat ze te dik is en ze moet lopen dan werkt dat alleen demotiverend, je geeft haar negatieve emoties. Ze zal wss maar eten en minder sporten erdoor.
|
ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt wat een relatie en 'van iemand houden' precies voorstelt. want dan zou je haar mooi vinden, preciés zoals ze er nu uitziet. je zou je niet zorgen maken om iets kleins zoals een buikje.
ik denk niet dat hier toekomst in zit, laat dat arme meisje maar met rust voor je haar kwetst. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hou maar op jongens, hij gaat samenwonen met een vriendin
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...=#post29779443 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
haha jezus iedere keer dat ik dit topic open word ik eerst misselijk van de bewoording "koekjes en frieten" om daarna weer in de lach te schieten door de complete randomness van "sinaasappels en spaghetti". alsof spaghetti the way to go is om af te vallen.
||
Citaat:
|
Ik weet niet hoe dik jouw vriendin is, maar als ze net zo dik is als Erica Terpsta of Sugar Lee Hooper, dan is het niet verkeerd om wat af te vallen. Vooral als ze met haar koekjes en haar frites hetzelfde eetpatroon heeft Hannah Tokkie, lijkt het me gezond om op voeding te letten. Je mag je vriendin best bewegen om haar aan de lijn te zetten. Doe dit alleen als ze net zo dik is als Bastiaan van Schaik, als ze een paar kilootjes te zwaar is, houd dan je opmerkingen voor je, want anders praat je haar nog anorexia aan. Als je dit probleem met je vriendin bespreekbaar wilt maken, begin dan niet over jullie seksleven, maar wijs haar op het belang van een gezonde voeding. Voor dat je dit besluit, moet je goed bedenken of je echt van haar houdt en of het verstandig is om nog energie in deze relatie te steken. Dat jij overweegt om vreemd te gaan met iemand van het internet, geeft aan dat je niet veel meer om haar geeft.
Laatst gewijzigd op 30-10-2009 om 09:37. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Seksualiteit |
Sex? mr right | 17 | 12-04-2007 21:25 | |
Seksualiteit |