Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2009, 20:11
Verwijderd
ik heb dus een vriendin :]
waar ik hét natuurlijk ook vaak mee doe enzo,
alleen.. ze is eerlijk gezegd niet zo sexy. ik hou echt van haar om wie ze is eigenlijk :]
ze is wel mooi, maar gewoon.. niet zo heel erg aantrekkelijk in bed ._.

eigenlijk zou ik hier helemaal geen probleem mee hebben, en dat heb ik eigenlijk ook helemaal niet ^-^

toch was ik zo aant denken. aan de ene kant heb ik echt zin in goede sex, met een heel mooi iemand, en ook misschien gewoon maar 1 x ofzo. máár . ik wil niet echt het 'vreemdgaan' ondergaan óÒ

dus njaa.. ik weet niet wat ik moet doen

of is er niet ergens een site, een of ander chatbox, waar jongeren gewoon met elkaar 1 afspraak maken, alleen om te neuken.
dat lijkt me best grappig :l

ik heb ook geprobeerd mijn vriendin 'sexyier' te maken, bijv. ik geef haar geen koekjes of frieten als ze langs komt, maar sinasappelen en spaghetti. ( ze heeft een buikje x] )

plz help enzoo... ?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 20:25
AzN
AzN is offline
Ze wordt sneller 'sexyier' als je haar niets geeft .

Maar serieus, je relatie heeft natuurlijk geen toekomt als je er zo over denkt. Je moet je vriendin nemen zoals ze is, hoe dubbelzinnig dat ook is in deze context .
Oud 17-10-2009, 20:29
Verwijderd
Je vriendin dumpen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 20:44
Uice
Uice is offline
Sinaasappels en spaghetti zijn inderdaad het recept voor een sexy vrouw. Als je doorgaat met dat dieet ben je zo van je problemen af.
Oud 17-10-2009, 20:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed topic.

De chat van Scholieren schijnt het altijd goed te doen.

En verder... seks met een ander = vreemdgaan. Dus of het nou één keer is, of het nou via een chat is afgesproken, of wat dan ook, het blijft vreemdgaan.
Oud 17-10-2009, 23:53
Verwijderd
Citaat:

toch was ik zo aant denken. aan de ene kant heb ik echt zin in goede sex, met een heel mooi iemand, en ook misschien gewoon maar 1 x ofzo. máár . ik wil niet echt het 'vreemdgaan' ondergaan óÒ
heel mooi
Citaat:
of is er niet ergens een site, een of ander chatbox, waar jongeren gewoon met elkaar 1 afspraak maken, alleen om te neuken.
dat lijkt me best grappig :l
ehm?

Je maakt toch zeker grapjes nu?

Damn, je vriendin sinaasappelen en spaghetti voeren omdat ze te dik is

Hahahaha
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 12:28
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
google secondlove
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 14:20
neardo
neardo is offline
Arme vriendin.
Oud 18-10-2009, 14:33
Verwijderd
Ik zou vooral je vriendin accepteren zoals ze is. Als je zo'n sukkel bent dat je niet weet wat je nu moet doen, zul je nooit wat beters aan de haak kunnen slaan. Nu maar hopen dat ze jóu niet dumpt voor wat beters!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 15:34
Qimm
Qimm is offline
:')

Dump je vriendin, je bent een hufter
Oud 18-10-2009, 15:56
Kitten
Kitten is offline
Ik denk dat je niet zo moet struikelen over kleine dingetjes zoals een buikje, of een haar die verkeerd zit. Misschien een beetje een dooddoener: Jij bent ook niet perfect.
Oud 18-10-2009, 16:02
Verwijderd
ik zou vooral je vriendin dumpen als je haar niet kunt accepteren als ze is
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 17:54
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ik zou vooral je vriendin dumpen als je haar niet kunt accepteren als ze is
Dit, + dat je vriendin jou echt niet verdient als je seks met iemand anders wilt.
Oud 18-10-2009, 19:16
voussavez?
voussavez? is offline
Haha, wat een malloot. Sorry hoor, je bent je vriendin niet waard als je echt zo denkt. Ook al 'geef je om haar om wie ze is'.
Oud 18-10-2009, 21:01
Pluis
Pluis is offline
Topic opgeruimd, nu graag allemaal zinnig posten of gewoon níet posten.
Oud 19-10-2009, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Goed topic.

De chat van Scholieren schijnt het altijd goed te doen.

.

ontopic: Ehm...je zegt: "ik houd van mijn vriendin zoals ze is." Maar dat blijkt niet uit de andere dingen die je zegt. Als je zo'n sukkel bent dan verdien je niet eens een vriendin (mét of zonder een dik buikje). Ik zou maar eerst wat aan je eigen attitude gaan werken voor je aan het uiterlijk van iemand anders wilt werken.

(Ik hoop dat je vriendin dit leest en je herkent, en je dan dumpt).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 18:09
kous
kous is offline
Zeggen dat je extreem opgewonden word van een vrouw onder een bezwete T-shirt, zeg dat ze er geweldig sexy uitziet in een bezwete T-shirt na ze is gaan lopen. Dat is de beste manier, ze zal 5x per week gaan lopen. Als je zegt dat ze te dik is en ze moet lopen dan werkt dat alleen demotiverend, je geeft haar negatieve emoties. Ze zal wss maar eten en minder sporten erdoor.
Oud 19-10-2009, 18:24
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Naast het feit dat je nadenkt over vreemdgaan, denk ik dat er belangrijkere dingen zijn dan of iemand wel of niet aantrekkelijk is om seks mee te hebben. Maargoed, wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 22:11
Verwijderd
Kun je niet gewoon naar de hoeren? In Amsterdam achter het raam zat laatst een hele mooie (wel Oost-blokkers en buitenlanders), maar er is daar voor ieder wat wils voor 50 euro.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:46
Lasagna
Lasagna is offline
ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt wat een relatie en 'van iemand houden' precies voorstelt. want dan zou je haar mooi vinden, preciés zoals ze er nu uitziet. je zou je niet zorgen maken om iets kleins zoals een buikje.

ik denk niet dat hier toekomst in zit, laat dat arme meisje maar met rust voor je haar kwetst.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 19:50
Verwijderd
hou maar op jongens, hij gaat samenwonen met een vriendin

http://forum.scholieren.com/showthre...=#post29779443
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 21:06
Verwijderd
Dat zal toch pas zijn over een paar jaar, als ze haar overtollige pondjes kwijtraakte, door een dieet van sinaasappelen en spaghetti
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 22:31
Alistar
Alistar is offline
Citaat:

ik heb ook geprobeerd mijn vriendin 'sexyier' te maken, bijv. ik geef haar geen koekjes of frieten als ze langs komt, maar sinasappelen en spaghetti. ( ze heeft een buikje x] )
Jij bent een soort omgekeerde feeder.....in plaats van haar frituurvet te eten te geven om dikker te worden geef je haar.......sinaasappelen en spaghetti??
Oud 23-10-2009, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Dat zal toch pas zijn over een paar jaar, als ze haar overtollige pondjes kwijtraakte, door een dieet van sinaasappelen en spaghetti
hij heeft het over 'een vriendin'
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 12:16
Verwijderd
^ Ja, dat maakt het alleen maar erger. Hij heeft een vriendin die hij niet mooi vindt en wil uithongeren met sinaasappelen en spaghett, en tegelijkertijd is hij nu al aan het plannen om 'later' met een ander meisje te gaan samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 12:30
mueslireep
mueslireep is offline
ik neem dr wel als je me betaald, je bent wel erg positief zeg over je vriendinnetje
Oud 23-10-2009, 22:31
$moky
$moky is offline
als ik je vriendin was en dit had gelezen had je geen pik meer
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 23:14
BendeBen
BendeBen is offline
haha jezus iedere keer dat ik dit topic open word ik eerst misselijk van de bewoording "koekjes en frieten" om daarna weer in de lach te schieten door de complete randomness van "sinaasappels en spaghetti". alsof spaghetti the way to go is om af te vallen.
Oud 24-10-2009, 00:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Awww, echte liefde. <3
Oud 26-10-2009, 13:20
Verwijderd
ben ik de enige die ziet dat dit heel nep is, want zulke mensen kunnen en mogen niet bestaan.

*denial*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 17:15
GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
:')

Dump je vriendin, je bent een hufter
Dat of je bent gewoon nog helemaal niet klaar voor seks (waarschijnlijk eerste )
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 18:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geloof niet dat TS nog terugkomt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 22:37
Warsocket
Warsocket is offline
*smiley die zichzelf voor zijn kop slaat*
Oud 29-10-2009, 21:41
cenerentola
cenerentola is offline
Ik weet niet hoe dik jouw vriendin is, maar als ze net zo dik is als Erica Terpsta of Sugar Lee Hooper, dan is het niet verkeerd om wat af te vallen. Vooral als ze met haar koekjes en haar frites hetzelfde eetpatroon heeft Hannah Tokkie, lijkt het me gezond om op voeding te letten. Je mag je vriendin best bewegen om haar aan de lijn te zetten. Doe dit alleen als ze net zo dik is als Bastiaan van Schaik, als ze een paar kilootjes te zwaar is, houd dan je opmerkingen voor je, want anders praat je haar nog anorexia aan. Als je dit probleem met je vriendin bespreekbaar wilt maken, begin dan niet over jullie seksleven, maar wijs haar op het belang van een gezonde voeding. Voor dat je dit besluit, moet je goed bedenken of je echt van haar houdt en of het verstandig is om nog energie in deze relatie te steken. Dat jij overweegt om vreemd te gaan met iemand van het internet, geeft aan dat je niet veel meer om haar geeft.

Laatst gewijzigd op 30-10-2009 om 09:37.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten