Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2009, 23:09
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb een kleine vraag. Er is waar ik woon een heel vette gekraakte gymzaal met takkemooie graffitikunstwerken erop en een supermooie onkruidtuinravage. Er wonen volgens mij echt vrij geniale kunstenaars. Nu ging ik vandaag kijken maar er was niemand thuis, er kwam alleen een gast aanrijden die een vriend was van hen en bij hen op bezoek wilde komen en hij vertelde dat het een beetje "gefreakte gasten" zijn en ze dik aan de drugs zitten.

Ik ben een beetje naïef, dus ik dacht, laat ik het even navragen: kan ik gewoon daar aanbellen/kloppen en vragen of ik ff het huis mag bekijken en evt met hen chillen of is dat gevaarlijk voor mij als klein meisje?

Het reizigerskrakerswereldje is meestal wel relekst en chill enzo, maar ik weet niet hoe het zit met het party'ndrugskrakerswereldje.
Oud 18-10-2009, 23:21
Verwijderd
Lijkt me geen probleem als je vriendelijk vraagt of je eens binnen een kijkje zou mogen nemen, omdat het er van buitenaf zo mooi uit zag. Als je het netjes vraagt en je wordt afgeblaft, ligt het echt niet aan jou. Vragen staat vrij, vind ik dan. En ik denk ook echt niet dat ze je iets zullen doen hoor...

Maja goed aan de andere kant...moeilijk te zeggen voor mij als buitenstaander. Uitzonderingen en doorgeslagen gevallen heb je altijd.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 23:37
Lydia Field
Lydia Field is offline
Als je al denkt dat er vrij geniale kunstenaars wonen dan zullen ze dat ook wel zijn. En die zullen vast wel drugs gebruiken, maar wat kan jou dat schelen. Als je laat weten waarin je geinteresseerd bent zullen je best e.e.a. laten zien. Gewoon vragen hoor, kan me niet voorstellen dat een een artistiek iemand zijn spul niet wil laten zien...

(wat zeg ik nou?)

Gewoon doen hoor!
Oud 19-10-2009, 13:54
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ok, maar niet dat er een of andere enge dealer rondloopt die een spuit in mn arm steekt en van alles met me gaat doen ofzo dus.
Oud 19-10-2009, 16:37
Verwijderd
haha ik wilde net zeggen, ga anders gewoon samen met een vriend of vriendin die ook oprecht geinteresseerd is. Met z'n 2en ben je altijd nog sterker dan alleen. Maar zoals gezegd, hoef je daar waarschijnlijk geen problemen te verwachten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 03:03
Wammus
Wammus is offline
Drugsgebruikers zijn inderdaad net mensen. Ik zou er ook gewoon heen gaan en vragen of je mag kijken. Niet beginnen over drugs maar het puur bij je interesse (de kunst die ze maken dus) houden en dan kan er niet zoveel mis gaan. Eventueel nog iemand meenemen is zeker geen slecht plan en als je het echt niet vertrouwd kan je er altijd nog met (of desnoods zonder) een smoesje weer snel weg gaan.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten