Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 15:03
kennef3G
kennef3G is offline
Begon met lekker chillen met een vriend, het was maandag we waren vrij en ik moest na het werk nog huiswerk maken dus hij vroeg of ik naar hem toe kwam om het even af te maken. Meestal is het wel lachen en blijven we dan tot 2 uur op om vervolgens weer om half 8 op te staan.

Deze keer ging et anders, het begon met een biertje en daarna al gauw pakte we de jenever erbij. Die shotjes gingen op het begin goed totdat ik er denk ik wel 4 op had met elk 4 dikke slokken. Dat ging zowieso te ver! Nog even een biertje erbij. Het was intussen al 5 uur in de morgen! We moesten om 7 uur op dus je kan je voorstellen dat je je best raar voelt op zo'n doordeweekse dag.

Wekker ging niet af, we werden om kwart voor 11 wakker en we dachten wtf wat is er gebeurd. In ieder geval hebben we dus 4 les uren gemist van de 5 die we op die dag hadden. Probleem was dat ik de school niet meer in kwam omdat ik mijn pasje was vergeten! Kon ik naar huis met de trein wat precies 38 minuten duurt.

Ik was best brak van al dat drank dat ik op heb en was ook best aangeschoten die nacht, in de trein kreeg ik al tinteling in me hand en gezicht. 5 minuten daarna moest ik overstappen en ik kon de deur van de trein niet eens normaal open doen omdat ik me zo ziek voelde. Op de trap voelde ik mijn maag al aan komen dus ik zette het op een sprintje om het niet in de gang van het treinstation te doen maar bij containers buiten. Nou zo ging dat dus en me kots was gewoon serieus alleen maar water ofzo.

Nog NOOIT gebeurt in me leven dat ik moest kotsen van alcohol, ik kan best wat biertje op en ik merk dan ook gauw wel hoe het ervoor staat. Maar bij dit voelde ik me niet eens zo dronken en TOCH moet ik kotsen en ben ik 12 uur daarna nog misselijk.

Waarschijnlijk was ik te moe of had ik niet goed gegeten en geslapen of ligt het aan iets anders? het is iig niet chill!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2009, 18:00
Verwijderd
Je hebt gewoon teveel gedronken voor iemand van jouw leeftijd/met jouw drinkervaring. Niet meer doen dus.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:21
Verwijderd
Komt door de jenever. Daarvan wordt je anders dronken dan wanneer je normaal bier loopt te zuipen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:27
Verwijderd
Gewoon teveel gezopen....dat en niets anders. Moeheid en slecht eten en slapen zorgen er alleen maar voor dat je sneller dronken raakt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 08:53
Thinus
Thinus is offline
blijf dan in je bed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten