Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2008, 09:35
KOennsats
KOennsats is offline
Welke kadoos geef je je vrienden???
en welke kadootjes verw8 je van je vrienden???
Advertentie
Oud 31-07-2008, 09:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat is heel erg persoonlijk. HEt hangt er vanaf wat je leuk vindt, hoe goed jullie vrienden zijn, enzovoort.
Sommige mensen hebben liever geld, sommige mensen vinden het ook leuk om zinloze dingen te krijgen die mensen persoonlijk voor ze hebben uitgezocht, of sommige krijgen liever nuttige dingen.
Ik zoek meestal gewoon wat uit voor mijn vrienden omdat ze nooit zulke specifieke wensen hebben. En dan kom ik aanzetten met kaarsen of spaarpotten of dat soort zooi, dingen van de blokker of de hema. Mijn vrienden doen ook dat soort dingen, dan krijg ik een paar regenboog-sokken, of ik vraag om tekenspullen en dan krijg ik een hoopje potloden enzo.
Ik heb er geen bezwaar tegen als ik geld krijg maar ik vind het leuker om andere dingen te krijgen.
Oud 31-07-2008, 10:39
Tink*
Tink* is offline
Oh plz doe wat aan die vreselijke spelling.

Ik geef altijd cadeautjes want geld geven vind ik nogal onpersoonlijk. Ik geef alleen geld als ik echt geen tijd heb of echt niets kan vinden. Ik loop gewoon rond en vaak kom ik dan wel iets tegen wat bij een persoon past, want ze hebben meestal geen specifieke wensen. Ik zou het zelf ook leuk vinden om meer cadeautjes te krijgen, maar mijn vrienden geven meestal geld. Oh en ik ben heel teleurgesteld als iemand iets voor me koopt wat ik echt lelijk vind terwijl diegene dacht dat ik het mooi zou vinden, dan denk ik: ken je me dan echt niet. En dan word ik verdrietig. Maar over het algemeen ben ik wel snel tevreden, alleen sommige mensen zoeken iets uit waarvan ik echt denk: hoe de fuck kom je erbij dat ik dat serieus leuk zou vinden.
Oud 31-07-2008, 11:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Bijna hetzelfde topic.
Oud 31-07-2008, 12:16
Verwijderd
ook bijna hetzelfde topic, maar dan zelfs al hier op de kantine
(nou ja, niet bijna hetzelfde, maar dergelijke vragen en antwoorden zouden er goed tussen passen)
Oud 31-07-2008, 12:17
Verwijderd
Ik vind een snoepketting altijd wel master. HJ zijn de letters van mijn postcode.
Oud 31-07-2008, 12:45
Cherry Springs
Als het topic niet leuk is zakt hij vanzelf wel af. Een soort natuurlijke selectie! Ik houd hem open.
Oud 31-07-2008, 12:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als het topic niet leuk is zakt hij vanzelf wel af. Een soort natuurlijke selectie! Ik houd hem open.
Lees je nieuwe beleid eens na.

Edit; of het oude.
Oud 31-07-2008, 17:27
Uice
Uice is offline
Ik geef vrijwel altijd een CD of een DVD. Soms een boek. Als ik echt niets anders weet een fles wijn. Iets anders heb ik volgens mij nog nooit als cadeau gegeven.
Oud 31-07-2008, 18:42
Verwijderd
Ik heb eens iets gekocht voor een forumster in België!
Oud 31-07-2008, 19:25
DanielC
DanielC is offline
Ik koop vaak iets lelijks. Een afgrijselijke mok ofzo.
Oud 31-07-2008, 19:27
Verwijderd
Als ik ergens ben en ik zie iets voor iemand, dan koop ik het, ookal was zijn verjaardag de dag daarvoor, dan bewaar ik het maar een jaar.
Oud 31-07-2008, 20:47
Verwijderd
Als ik iets geef, is het een boek of een fles wijn. Maar meestal gaan we met verjaardagen gewoon uit of zo, en dan haal ik een paar rondjes.
Oud 31-07-2008, 20:50
Verwijderd
Ik koop niet zo vaak cadeautjes. Maar anders een boek of een bos bloemen. En soms een shirt ofzo. Het hangt er maar vanaf hoeveel geld ik heb.
Oud 31-07-2008, 21:06
KOennsats
KOennsats is offline
Hoeveel geld geven jullie aan gwn een vriend??? of wat voor dingen aan een gewone vriend..?

alvast TNQ voor jullie antwoorden die hopelijk komen
Oud 31-07-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Het hangt er maar vanaf hoeveel geld ik heb.
Oud 31-07-2008, 21:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoeveel geld geven jullie aan gwn een vriend??? of wat voor dingen aan een gewone vriend..?

alvast TNQ voor jullie antwoorden die hopelijk komen
Ik geef nooit geld. Ik zou ook raar aangekeken worden. De laatste keer dat ik dat deed was ik veertien ofzo, toen was het geloof ik 11,50 in munten van 1, 2 en 5 cent.
Oud 31-07-2008, 21:18
Verwijderd
Ik heb wel een keer geld gegeven in een blik vol punaises...
Oud 31-07-2008, 22:28
Tink*
Tink* is offline
Vroeger deed ik wel eens allemaal muntgeld in een pot vol met vieze ingredienten die dan ook nog een paar dagen hadden gestaan. Dan had je zo'n smurriepot waar je in moest graaien.

Ik geef nooit meer geld, maar voor cadeautjes besteed ik altijd 5 - 7,50 euro.
Oud 31-07-2008, 22:31
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Een fles wijn of iets dergelijks
Oud 31-07-2008, 22:43
Cherry Springs
Voor gewone vrienden meestal niet veel meer dan een euro of vijf.
Oud 01-08-2008, 00:22
Uice
Uice is offline
Ik heb trouwens geen vaste bestedingshoeveelheden. Als ik iets leuks voor iemand zie maakt het niet uit of het twee of dertig euro kost.
Oud 01-08-2008, 00:54
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik geef vrijwel altijd een CD of een DVD. Soms een boek. Als ik echt niets anders weet een fles wijn. Iets anders heb ik volgens mij nog nooit als cadeau gegeven.
Dit geldt ook voor mij. Zo hoort het natuurlijk ook, als man.
Oud 01-08-2008, 18:08
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
oh dat vind ik leuke cadeaus om te krijgen, deden maar meer mensen dat
Oud 13-10-2009, 17:26
Master HJ
Master HJ is offline
Citaat:
Ik vind een snoepketting altijd wel master. HJ zijn de letters van mijn postcode.
Vond je het eigenlijk wel leuk?
Oud 13-10-2009, 17:31
Rationeel
Rationeel is offline
upperdepup
Oud 13-10-2009, 18:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik krijg heel graag sokken, knuffels en nom. En ik geef heel graag zelfgemaakte dingen die me bespottelijk veel tijd en geld kosten, zoals zelfgemaakte geborduurde kussenslopen, opengewerkte servetten, olieverfportretten, gehaakte mutsen of handschoenen.
Oud 13-10-2009, 20:42
Miekje*
Miekje* is offline
Upperdeup. Doe maar niet.

Regels voor berichten