Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2009, 10:09
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
Mensen,

Voor mijn master aan de Vrije Universiteit ben ik op zoek naar mensen die mijn enquete in willen vullen. Het duurt ongeveer 5 minuten en je zou mij er onwijs mee helpen! Alvast bedankt!

De Link is: https://examine.vu.nl/cgi-bin/infere...l?qst_id=11170

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2009, 12:54
Verwijderd
Dit is echt een van de vreemste enquêtes die ik ooit heb gedaan
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 20:29
T_ID
T_ID is offline
En dat is voor een master? De VU is ook niet meer wat het geweest is. Er zit zo'n verschrikkelijk Christelijke bias in die vraagstelling dat de uitkomsten van die enquête ronduit waardeloos zullen zijn. Wat moet een Hindoe of een Boeddhist bijvoorbeeld aan met dat gedram over satan? Wat moet je met die vragen aan als je erkend dat alle goden even grote nonsens zijn?

Om nog maar te zwijgen van de onbegrijpelijke spelletjes die erop volgden.
Oud 07-12-2009, 21:51
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Verschrikkelijk.. Ik moest bij die producten dingen echt een paar keer lezen en toen kwam ik er achter dat er niet stond. waar ik dus de eerste paar keer al overheen heb gelezen.
Als ik jou was zou ik de vragenlijst even aan passen......
Oud 08-12-2009, 08:37
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
hahaha
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 09:02
Verwijderd
Ik vind dit echt een irritante enquête, want bij 90% van de vragen worden aannames gedaan die je voor waar moet aannemen om überhaupt een antwoord te kunnen geven. Zoals bijvoorbeeld dit:

"Met de fundamentele dingen van Gods religie mag nooit geknoeid worden of een compromis worden gezocht met andere religies."

Er bestaan in mijn ogen helemaal geen 'fundamentele dingen van Gods religie' (wat een wazige termen ook trouwens, welke fundamentele 'dingen'? Wat is 'Gods religie'?), maar zodra ik die vraag beantwoord wordt er dus wel vanuit gegaan dat ik het eens ben met het bestaan 'ervan.'

Ik zou echt gaan twijfelen of je wel op je plek zit daar, want dit is wel ernstig. De uitslag die jij krijgt zal, zoals T_ID al aangeeft, helemaal geen waarde hebben, want voor mensen die niet gelovig of religieus zijn, is alleen vraag 1 interessant. De rest van de vragen worden al gesteld gebaseerd op een aanname waar zij het sowieso niet mee eens zijn. Maar dat zou je als student toch wel in de gaten moeten hebben..

Overigens snap ik ook niet echt wat al die vragen met Mediapsychology of doodsangst te maken hebben, maar dat kan ook aan mij liggen. En inderdaad, al die vage spelletjes en rare vragen. Weird.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 09:08
Kitten
Kitten is offline
Ik heb de enquête niet afgemaakt. Zoals al wordt aangegeven is dit geen wetenschappelijke enquête meer en kan ik niet de antwoorden geven die voor mij van toepassing zijn.
Oud 08-12-2009, 20:51
Volk
Volk is offline
Ik heb hem ook niet afgemaakt om bovengenoemde redenen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 22:58
arPos
arPos is offline
Onderzoek je of religieuzen eerder naar de winkel gaan?

en wat heeft "maak dit woord af" er mee te maken, soms kon ik er niets anders dan onzin van maken.
Oud 09-12-2009, 02:12
Verwijderd
^ Ik wist ook echt niet wat ik van het eerste woord moest maken. *voelt zich dom*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:32
Geel
Geel is offline
Ik had het gevoel, voordat ik ermee stopte, dat ik iets aan het doen was waarvan ikzelf niet kon weten waar het goed voor is, maar dat de maker ervan er wel wat van kon bakken.
Oud 09-12-2009, 15:55
Verwijderd
Sommige woorden wist ik echt niet wat die konden zijn hoor :') is 'kalien' een woord?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 09:22
ganralph
ganralph is offline
ik snap nu wel de link met mediapsychologie:

internet = medium, en die enquete is een psychologische test hoeveel vage vragen een mens kan hebben voordat ie gaat schuimbekken.

ook niet afgemaakt dus...

*veegt schuim af*
Oud 10-12-2009, 10:44
T_ID
T_ID is offline
Ik geloof dat het voor de TS neer zal komen op heel wat 'missing values' invoeren.
Oud 11-12-2009, 11:11
Martiño
Martiño is offline
Vage enquete, heb hem helemaal ingevuld. Zal wel ergens goed voor zijn.
Reageren

Regels voor berichten