Ik vind dit echt een irritante enquête, want bij 90% van de vragen worden aannames gedaan die je voor waar moet aannemen om überhaupt een antwoord te kunnen geven. Zoals bijvoorbeeld dit:
"Met de fundamentele dingen van Gods religie mag nooit geknoeid worden of een compromis worden gezocht met andere religies."
Er bestaan in mijn ogen helemaal geen 'fundamentele dingen van Gods religie' (wat een wazige termen ook trouwens, welke fundamentele 'dingen'? Wat is 'Gods religie'?), maar zodra ik die vraag beantwoord wordt er dus wel vanuit gegaan dat ik het eens ben met het bestaan 'ervan.'
Ik zou echt gaan twijfelen of je wel op je plek zit daar, want dit is wel ernstig. De uitslag die jij krijgt zal, zoals T_ID al aangeeft, helemaal geen waarde hebben, want voor mensen die niet gelovig of religieus zijn, is alleen vraag 1 interessant. De rest van de vragen worden al gesteld gebaseerd op een aanname waar zij het sowieso niet mee eens zijn. Maar dat zou je als student toch wel in de gaten moeten hebben..
Overigens snap ik ook niet echt wat al die vragen met Mediapsychology of doodsangst te maken hebben, maar dat kan ook aan mij liggen. En inderdaad, al die vage spelletjes en rare vragen. Weird.
|