Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 22:23
Verwijderd
allright. gisteravond lag ik met een prachtige meid in bed. really gorgeous. en ik hou van haar.

al zoenend ontkleden wij elkaar. na een gezonde hoeveelheid strelen, zoenen, wrijven, likken en overig voorspel begint de sex echt. ze was nat en ik was hard. gaatje zonder problemen gevonden, en ik kwam zonder moeite binnen.

nou moet ik er even bijvertellen dat ik zonder daadwerkelijk zenuwachtig te zijn me een klein beetje zorgen maakte over mijn stamina om het zo maar te zeggen. in andere woorden wist ik niet hoe lang ik het zou volhouden. ik had namelijk al weer een tijdje droog gestaan.

nou begon het dus, en het was geweldig. don't get me wrong, het was pure pleasure. meer dan genoeg variatie, van hard naar zacht, omdraaien etc. ik had amper in de gaten hoe lang we bezig waren.

nou kwam zij na een tijdje klaar, maar was ik nog nowhere near een orgasme. ik kan niet op de minuut vertellen hoelang wij daadwerkelijk aan het vrijen waren tot dit punt, maar wel veel langer dan de tijd waarin normaal via rukken toch wel zeker klaar had moeten komen. (say 15-20 minutes)

en op dit punt vraagt ze mij of ik ook bijna klaar kom en ik antwoord in alle oprechtheid dat ik geen idee heb. we gaan weer door maar uiteindelijk stoppen we omdat ik niet dichter bij een orgasme lijk te komen. zij had ondertussen ook haar tweede orgasme gehad.

nou was het geen probleem van stimulatie of erectie, beide waren prima.

ik ben dus benieuwd waarom ik niet klaarkwam. de arme lieve meid denkt nu dat ik haar fysiek niet zo aantrekkelijk/sexy vind, en dat is onterecht (en onjuist ).

ik heb hier nog nooit eerder last van gehad. nu heb ik diezelfde dag eigenlijk non stop met haar lopen zoenen etc, en was het voor mij een komen en gaan van erecties, en dat bedoel ik niet lightly. ik was benieuwd of het hieraan kon liggen of dat er misschien een andere theorie rondzwerft ergens.

cheers,

p.s. just remembered something relevant : ik had geen comdoom om, dus dat was het sowieso niet.

Laatst gewijzigd op 04-10-2009 om 22:30.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 23:05
Verwijderd
Te veel gezopen of te stoned?

Sowieso 15 tot 20 minuten rukken? No way man. Als het langer dan 5 minuten duurt hoeft het voor mij echt niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 23:13
Verwijderd
wat gedronken idd? bier is de beste uitsteller
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 23:15
Verwijderd
ik was wel een beetje intoxicated, maar omdat ik het netjes verspreid had over de dag was ik niet dronken, en blowen doe ik niet.

en met sowieso 15 tot 20 minuten bedoel ik toch dat dat het maximum is aan tijd dat ik eraan besteed.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 23:22
Verwijderd
dronken hoeft niet, dan zal dat je reden zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 23:25
Verwijderd
kan ik me wel iets bij voorstellen ik had eigenlijk, gezien ik niet kon klagen over de bloedtoevoer of de stimuli, alcohol als reden een beetje afgeschreven, maar i guess dat ik daar een beetje te snel in was.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 00:14
Verwijderd
Door onzekerheid/stress (zelfs al ervaar je die niet bewust) kun je ipv te snel klaarkomen, ook gewoon niet klaarkomen. Ook kun je door het klaarkomen te lang uit te stellen op een gegeven moment ook op een punt komen dat het van je piem0l allemaal niet meer zo hoeft. Ook opties. Zou het gewoon vaker proberen, want als het wel heel lekker was, zie ik niet zo in wat het probleem is
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 01:09
Verwijderd
eigenlijk heb ik het niet eens echt een probleem willen noemen hoor. zou het zo weer doen, met of zonder klaarkomen. alhoewel natuurlijk 1 meer voorkeur heeft dan de andere

ik denk niet dat het stress of iets dergelijks was, was redelijk into the moment en ben ook niet enorm focussed op klaarkomen. het kan natuurlijk ook gewoon de combinatie geweest zijn van alcohol en het feit dat idd al de hele dag paraat heb gestaan om het zo maar te noemen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 12:32
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk heb ik het niet eens echt een probleem willen noemen hoor. zou het zo weer doen, met of zonder klaarkomen. alhoewel natuurlijk 1 meer voorkeur heeft dan de andere

ik denk niet dat het stress of iets dergelijks was, was redelijk into the moment en ben ook niet enorm focussed op klaarkomen. het kan natuurlijk ook gewoon de combinatie geweest zijn van alcohol en het feit dat idd al de hele dag paraat heb gestaan om het zo maar te noemen.
Zit dit topic te lezen en ik zat te twijfelen of ik zou reageren, maar kan het toch niet laten. Ten eerste: Is het dan zo'n ramp dat jij niet klaarkwam? En vind je het nou erg voor jezelf of voor haar? In het geval dat je het voor jezelf erg vindt kan je daarna toch nog leuk bezig gaan met zijn tweeen om ook jou tot een hoogtepunt te laten komen. In het geval van 'zielig voor haar', het is toch geen big deal als het een keer niet lukt? En trouwens, als je het toch zelf niet echt een probleem vindt (zoals je net zelf zegt), wat maakt het dan uit?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 12:45
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Het is meer dan logisch dat hij wil weten waarom, en een forum is er nou eenmaal om ervaringen te delen.

Whats the point you wanna make kunamosity? Reageer dan helemaal niet.
Oud 06-10-2009, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Het is meer dan logisch dat hij wil weten waarom, en een forum is er nou eenmaal om ervaringen te delen.

The point that i'm trying to make is: hij maakt zich er zorgen over, en ik geef mijn mening daarover, namelijk: dat het allemaal zo erg niet is, en dat hij zich er geen zorgen over hoeft te maken. En de vraag waarom...tja, dat kan hij alleen zelf weten toch?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 13:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Kuna's reactie was meer ontopic dan jouwe, dus volg je eigen advies dan maar op.

Anyhoe. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je maar niet kan klaarkomen, maar als het eenmalig is zou ik me er niet te druk om maken. En wees blij dat zij wel klaarkomt door je, dat is iets waar genoeg jongens nog problemen mee hebben. Het komt wel goed.
Oud 06-10-2009, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Zit dit topic te lezen en ik zat te twijfelen of ik zou reageren, maar kan het toch niet laten. Ten eerste: Is het dan zo'n ramp dat jij niet klaarkwam? En vind je het nou erg voor jezelf of voor haar? In het geval dat je het voor jezelf erg vindt kan je daarna toch nog leuk bezig gaan met zijn tweeen om ook jou tot een hoogtepunt te laten komen. In het geval van 'zielig voor haar', het is toch geen big deal als het een keer niet lukt? En trouwens, als je het toch zelf niet echt een probleem vindt (zoals je net zelf zegt), wat maakt het dan uit?
waarom stel je vragen die ik al beantwoord had? of je gelooft niet dat ik het serieus niet erg vind, of je hebt niet zo goed nagedacht over wat je wou schrijven.
en de reden voor de topic is ook niet omdat het "zielig voor haar" was.

mensen, 1 laatste x, dit is geen(!) ramp/probleem/reden voor zelfmoord/reden om te stoppen met neuken/slechtste dag van me leven/tragedie/drama...
en ik lig er niet wakker van en ik sta ook niet op het punt om met een geladen geweer door een supermarkt heen te rennen! ik ben niet eens bang dat het nog een x gebeurt, ik wil gewoon de reden weten. zoals ik overal de reden van wil weten.
ik kon zelf geen conclusieve reden vinden en dan vraag ik het nou eenmaal aan andere mensen. dus, noem het maar nieuwsgierigheid of interesse.

sa, wie nu nog niet begrijpt dat ik het geen probleem vind moet zich werkelijk heel diep gaan afvragen wat zij nog aan deze wereld kunnen toevoegen, laat staan op dit forum.
golly, misschien is het op dat punt wel wijselijk om jezelf maar geheel te verwijderen uit de collectieve genenpoel van de wereld.

haha ok never mind dat laatste beetje, ik denk dat ik me antwoord al heb, namelijk alcohol en blue balls.
bedankt iedereen voor het helpen zoeken naar het antwoord.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 06:23
kous
kous is offline
"allright. gisteravond lag ik met een prachtige meid in bed. really gorgeous. en ik hou van haar."

Op uiterlijk word je niet verliefd, dus geef in het vervolg wat andere innerlijke kenmerken die er wel om doen, djeez. Beta man! Man die met vele mooie vrouwen naar bed gaat word niet verliefd op het uiterlijk. he's used to it. daarom ben jij beta xD

" nou kwam zij na een tijdje klaar, maar was ik nog nowhere near een orgasme. ik kan niet op de minuut vertellen hoelang wij daadwerkelijk aan het vrijen waren tot dit punt, maar wel veel langer dan de tijd waarin normaal via rukken toch wel zeker klaar had moeten komen. (say 15-20 minutes) "

tha fuck... i can go in 30 seconds .. and i can last 5 hours. Das een keuze, maar wtf 15 minuten aan je piet liggen trekken... djeez. Masturberen zelf doet niks bij een man, alleen het klaarkomen. ur wasting precious WORLD OF WARCRAFT time!

Laatst gewijzigd op 08-10-2009 om 06:28.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 10:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kan heel goed te lang uitstellen zijn geweest; je zei dat je zenuwachtig was over te snel klaarkomen - heb je het ook bewust uitgesteld? Ik heb vaak als ik mijn orgasme (bewust of onbewust) te lang uitstel, dat ik helemaal niet meer kan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 17:29
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
waarom stel je vragen die ik al beantwoord had? of je gelooft niet dat ik het serieus niet erg vind, of je hebt niet zo goed nagedacht over wat je wou schrijven.
en de reden voor de topic is ook niet omdat het "zielig voor haar" was.

mensen, 1 laatste x, dit is geen(!) ramp/probleem/reden voor zelfmoord/reden om te stoppen met neuken/slechtste dag van me leven/tragedie/drama...
en ik lig er niet wakker van en ik sta ook niet op het punt om met een geladen geweer door een supermarkt heen te rennen! ik ben niet eens bang dat het nog een x gebeurt, ik wil gewoon de reden weten. zoals ik overal de reden van wil weten.
ik kon zelf geen conclusieve reden vinden en dan vraag ik het nou eenmaal aan andere mensen. dus, noem het maar nieuwsgierigheid of interesse.

sa, wie nu nog niet begrijpt dat ik het geen probleem vind moet zich werkelijk heel diep gaan afvragen wat zij nog aan deze wereld kunnen toevoegen, laat staan op dit forum.
golly, misschien is het op dat punt wel wijselijk om jezelf maar geheel te verwijderen uit de collectieve genenpoel van de wereld.

haha ok never mind dat laatste beetje, ik denk dat ik me antwoord al heb, namelijk alcohol en blue balls.
bedankt iedereen voor het helpen zoeken naar het antwoord.
Waarom plaats je in godsnaam dan deze topic met een lang verhaal erbij

Niet dat ik er problemen mee heb, maar je geeft zelf aan dat er helemaal geen problemen zijn en dat wat jou betreft je het nog een keer zou doen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 04:31
Verwijderd
Citaat:
"allright. gisteravond lag ik met een prachtige meid in bed. really gorgeous. en ik hou van haar."

Op uiterlijk word je niet verliefd, dus geef in het vervolg wat andere innerlijke kenmerken die er wel om doen, djeez. Beta man! Man die met vele mooie vrouwen naar bed gaat word niet verliefd op het uiterlijk. he's used to it. daarom ben jij beta xD
er stond speciaal een puntje tussen de 2 uitspraken. misschien omdat ze niet direct related waren. (pssst! voor de duidelijkheid nog maals: er zijn meer redenen dan ik kan opnoemen waarom ik van haar hou!) ik vertelde mijn gevoelens over haar er apart bij dat niet de eerste beste idiot zou roepen dat ik conflicted was. en 30 seconden? seriously? dude er is niks in deze planeet wat mij zo opgewonden kan krijgen dat ik in 30 seconden klaar ben. mja zo ben ik nou eenmaal... vond wuppies ook al niet zo geweldig.

en klein prinsesje,
het gaat me simpelweg om het antwoord. is dat iets onbegrijpelijks? of ben ik de enigste persoon die soms een vraag stelt simpelweg omdat ik oprecht benieuwd ben naar het antwoord? sure, het is een lang verhaal wat ik erop knal, but hey, dat hoeft toch niet direct een indicatie van een dieper probleem te zijn?
omygawd, het voelt bijna alsof ik iets ondenkbaars loop te vertellen of niet? en hoe zit het met alle reaguurders hier eigenlijk? denken jullie soms dat als jullie lang genoeg vraagtekens stellen of ik het wel of niet een probleem vind dat ik dan opeens van gedachte verander en het een probleem ga vinden?

of w8, misschien is dit een forum exclusief voor problemen... in dat geval begrijp ik de verwarring en bied ik mijn oprechte excuses aan.. ik had moeten weten dat als je ergens mee kan dealen je het niet op het internet hoeft te knallen

cheers

Laatst gewijzigd op 12-10-2009 om 04:56.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 11:32
kous
kous is offline
Citaat:
er stond speciaal een puntje tussen de 2 uitspraken. misschien omdat ze niet direct related waren.
haha.

Een punt gevolgt door een "en" zonder hoofdletter. Djeez. Update ur brain, ur out of date.

Indien ze dan toch niet related waren, komt het zeggen dat ze prachtig is, over als opscheppend. En het opscheppen over iets duid aan dat je onzeker bent over jezelf en je validatie moet zoeken bij andere mensen.

Wat ben ik toch heerlijk. xD yow
Oud 13-10-2009, 11:45
Verwijderd
Ja of hij wil vast even voorkomen dat mensen zeggen "vind je haar wel fysiek aantrekkelijk?" of "misschien moet je eens seks mét liefde proberen" in reactie op zijn niet klaarkomen...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 11:55
Maaike.
Maaike. is offline
De tering, kous, wat kom jij sneu over:')
Oud 13-10-2009, 12:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
er stond speciaal een puntje tussen de 2 uitspraken. misschien omdat ze niet direct related waren. (pssst! voor de duidelijkheid nog maals: er zijn meer redenen dan ik kan opnoemen waarom ik van haar hou!) ik vertelde mijn gevoelens over haar er apart bij dat niet de eerste beste idiot zou roepen dat ik conflicted was. en 30 seconden? seriously? dude er is niks in deze planeet wat mij zo opgewonden kan krijgen dat ik in 30 seconden klaar ben. mja zo ben ik nou eenmaal... vond wuppies ook al niet zo geweldig.

en klein prinsesje,
het gaat me simpelweg om het antwoord. is dat iets onbegrijpelijks? of ben ik de enigste persoon die soms een vraag stelt simpelweg omdat ik oprecht benieuwd ben naar het antwoord? sure, het is een lang verhaal wat ik erop knal, but hey, dat hoeft toch niet direct een indicatie van een dieper probleem te zijn?
omygawd, het voelt bijna alsof ik iets ondenkbaars loop te vertellen of niet? en hoe zit het met alle reaguurders hier eigenlijk? denken jullie soms dat als jullie lang genoeg vraagtekens stellen of ik het wel of niet een probleem vind dat ik dan opeens van gedachte verander en het een probleem ga vinden?

of w8, misschien is dit een forum exclusief voor problemen... in dat geval begrijp ik de verwarring en bied ik mijn oprechte excuses aan.. ik had moeten weten dat als je ergens mee kan dealen je het niet op het internet hoeft te knallen

cheers
Er zijn ook genoeg mensen die wél serieuze reacties geven, die mensen die lopen te miepen (kous) willen gewoon aandacht, daar moet je je niet te druk over maken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 12:38
kous
kous is offline
Citaat:
De tering, kous, wat kom jij sneu over:')
het geluk zit bij de dommen.
Oud 14-10-2009, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook genoeg mensen die wél serieuze reacties geven, die mensen die lopen te miepen (kous) willen gewoon aandacht, daar moet je je niet te druk over maken.
Lol yea i know, en bedankt voor iedereen die wel serieus reageert hoor. en kous mag gewoon doorgaan hoor, ik moet eerlijk bekennen dat ik het beste opschiet met mensen die mij actief proberen te irriteren.

cheers
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 02:29
Verwijderd
en wellicht moet kous er nu wel vanuitgaan dat alles wat ik typ 1 complete zin is ongeacht punten, want ik begin nooit een zin met een hoofdletter. confusing i know, maar meeste mensen lezen er doorheen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 12:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
haha.

Een punt gevolgt gevolgd door een "en" zonder hoofdletter. Djeez. Update ur your brain, ur you're out of date.

Indien ze dan toch niet related waren, komt het zeggen dat ze prachtig is, (geen komma) over als opscheppend opscheppen. En het Het opscheppen over iets duid duidt aan dat je onzeker bent over jezelf en je validatie moet zoeken bij andere mensen.

Wat ben ik toch heerlijk. xD yow
Kusje.

Offtopic: Sorry voor de offtopic reactie, maar dit moest gewoon even.
Oud 14-10-2009, 13:29
Pluis
Pluis is offline
Vanaf nu graag ontopic, dus niet meer over waar komma's moeten of hoe woorden gespeld moeten worden.
De volgende die off-topic gaat kan een waarschuwing verwachten.
Oud 14-10-2009, 13:55
Mr Ik
Mr Ik is offline
De echte oorzaak is nu niet te achterhalen, we kunnen alleen suggesties aangeven waarom het zou kunnen dat je niet klaargekomen bent.

De alcohol, zoals eerder genoemd, zou een goede oorzaak kunnen zijn dat je meer tijd nodig had voor een orgasme. Je hoeft niet dronken te zijn om dat effect te hebben, alcohol zef is al genoeg. Voor je gevoel was je ook al tussen de 15 en 20 minuten bezig, maar misschien was het in de echte tijd maar 10 minuten? Nouja, ik dnk datje gewoon nog wat langer had moeten doorgaan of voor een andere stimulatie moeten kiezen.

Probeer het gewoon nog een keer en kijk of je dan wel klaarkomt. Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:23
Verwijderd
haha ik heb niet echt naar de klok lopen kijken uiteraard, maar ik weet vrij zeker dat het langer dan 15/20 minuten was. (gewoon quick headcount van het aantal liedjes wat ik voorbij heb horen komen tijdens. niet dat ik daar druk mee bezig was hoor )

maar ik ga het binnenkort nog een x met haar proberen, denk dat het wel beter gaat!
cheers
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh misschien had je de verkeerde muziek aanstaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten