![]() |
|
![]() |
Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik graag te weten komen wat jij van het beroep leraar basisonderwijs en de opleiding daarvoor, de pabo, vindt. Je zou me heel erg helpen als je even de vragenlijst invult. Bovendien maak je dan kans op één van de zes nationale bioscoopbonnen ter waarde van €25,-! Dus ben je jonger dan 20 jaar en wil je kans maken op een bioscoopbon, vul dan de vragenlijst in via onderstaande link.
https://www.questback.com/hogeschool...ein/imago2009/ Heb je nog klasgenoten of vrienden die ook wel een kwartiertje de tijd hebben om de vragenlijst even in te vullen, stuur ze dan de link door! Alvast bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gedaan; ik moet wel opmerken dat ik de vragen: "Wat zijn de 4 cijfers van je postcode?" en "Wat is het hoogste opleidingsniveau van je ouders?" ongepast vind. ik heb deze dan ook niet beantwoord.
Laatst gewijzigd op 27-10-2009 om 16:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete v.o. leerlingen Lorretta | 7 | 17-01-2009 19:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
lerarentekort Verwijderd | 9 | 05-05-2003 20:51 | |
Stelling: leerlingen moeten meer respect voor docenten tonen om... Santje03 | 9 | 04-12-2002 20:02 |