Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2009, 09:37
c.a.m
c.a.m is offline
Hallo,

Ik interesseer mij altijd al in het ontwerpen van dingen in en rondom huis, ook vind ik het leuk om het dan uit te voeren het zelf dus te maken of met behulp van anderen.
Nu wil ik dus graag van mijn hobby mijn beroep maken en heb ik op thuis studie websites gekeken en er bestaat dus zo iets als binnenshuis architectuur.

Nu vraag ik me af of iemand mij hier een tip kan geven van mischien is deze opleiding wel iets voor jou of iets dergelijks!
en waar je dan uiteindelijk terecht kan om te werken bij wat voor bedrijf of voor jezelf beginnen
hoelang duurt de studie etc.

ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen met deze vraag.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Chris.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2009, 12:09
MizZoo
MizZoo is offline
De algemeen geaccepteerde route om architect te worden is bouwkunde. Verder is het wel handig om te weten wat je opleidingsniveau is voordat we tips kunnen gaan geven..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 15:05
Verwijderd
Citaat:
De algemeen geaccepteerde route om architect te worden is bouwkunde. Verder is het wel handig om te weten wat je opleidingsniveau is voordat we tips kunnen gaan geven..
Hij heeft het over binnenhuisarchitectuur, daar heb je geen bouwkunde voor nodig.

Er bestaan de volgende niveau's:
- een NTI cursus binnenhuisarchitectuur van 9 maanden (daarna kun je voor een binnenhuisarchitect gaan werken en zo verder groeien, ik weet niet of dit genoeg is om te worden aangenomen)
- een MBO niveau 4 opleiding Vormgever (Rotterdam, Zwolle, Dordrecht, Tilburg, Harderwijk, Utrecht, of Waddinxveen)
- een HBO bachelor Beeldende kunst&vormgeving (Antwerpen, Eindhoven of Leeuwarden) of een HBO bachelor Lifestyle (Deventer)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten