Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2009, 16:11
Verwijderd
Hoi,

Ik ben Chris er is een meid die ik knap vind en ik voel veel voor haar maar ik heb lang haar tot aan me schouders hangen en misschien nog wel verder maar is dit een grote afknapper of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2009, 16:17
Qimm
Qimm is offline
goed verzorgd lang haar kan er bij de juiste jongen hartstikke leuk uitzien. Het moet wel bij je staan uiteraard (zoals met alle kapsels)
Er zijn ook zat meiden die het perdefinitie niet leuk vinden natuurlijk. Aangezien niemand anders hier dat meisje kent zal je van ons nooit het antwoord krijgen.
Oud 17-10-2009, 16:20
Verwijderd
Je laat je haar groeien en vervolgens denk je dat het een afknapper is? Waarom laat je het dan groeien

En nee, het is geen afknapper mits je het verzorgt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 16:24
Verwijderd
Ik laat het lang groeie omdat ik een metal gitarist ben nou in iedergeval bedankt jonges!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 17:03
Qimm
Qimm is offline
logisch, want met kort haar kun je geen metal giatist zijn
Oud 17-10-2009, 17:10
Verwijderd
lijkt verdomme mijn werkgever wel: alles voor het plaatje...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 17:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 18:05
Kitten
Kitten is offline
a) Lang haar is geen grote afknapper voor meisjes.
b) Lang haar is echt niet nodig om metal gitarist te zijn.
Oud 17-10-2009, 18:14
Verwijderd
Dat hangt natuurlijk van het meisje in kwestie af
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 19:29
Daantjer
Daantjer is offline
bij metalgitaristen is het of kaal of lang kijk maar Anthrax, Metallica of Children of Bodom, maarja, on-topic, als je goed verzorgd haar hebt is het niet erg, maar het hang wel altijd af van het meisje in kwestie
Oud 18-10-2009, 21:39
cenerentola
cenerentola is offline
Er is niets mis met lang haar, mits het goed verzorgd is en in model is geknipt. Je haar knippen voor een leuk meisje is zonde. Als ze jou echt leuk vindt, dan vindt ze jou ook met lang haar leuk. Lekker laten staan dus
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 23:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bij metalgitaristen is het of kaal of lang kijk maar Anthrax, Metallica of Children of Bodom, maarja, on-topic, als je goed verzorgd haar hebt is het niet erg, maar het hang wel altijd af van het meisje in kwestie
nou ben ik geen kenner maarre
Oud 19-10-2009, 00:04
Myuki
Myuki is offline
@Qimm: metallica is dan ook geen metal

over lang haar: er zijn genoeg meisjes die op jongens met lang haar vallen doe lekker waar je zin in hebt
Oud 19-10-2009, 01:08
Verwijderd
Haar heeft geen fuck met muziek te maken. Dat metalgitaristen allemaal lang haar hebben is ook onzin. Trouwens, wie bepaalt dat?

Er is niets mis met lang haar. Er is ook niets mis met kort haar. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak. Als dat meisje jouw haar niet leuk vindt, wil dat niet zeggen dat lang haar slecht is. Het betekent gewoon dat het niet haar smaak is. Ik zou mezelf niet veranderen voor een meisje, want ze moet jouw leuk vinden zoals je bent.

Wel moet je lang haar, net als kort haar trouwens, goed verzorgen. Kam het, was het. Zorg dat het er goed uitziet. Dan is er sowieso niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 08:35
Nona
Nona is offline
Ik vind lang haar ontzettend kinky, en er zijn zat vrouwen die er zo over denken. Ook zat vrouwen die het maar niets vinden trouwens. Maar misschien kun je haar beter charmeren met je persoonlijkheid, want stijl is niet allesbepalend.
Oud 19-10-2009, 10:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
@Qimm: metallica is dan ook geen metal

over lang haar: er zijn genoeg meisjes die op jongens met lang haar vallen doe lekker waar je zin in hebt
metallica werd aangehaald, en toen dacht ik al, heuj die heeft kort haar. Maar dan nog. Doe eens alto en wees 'anders'
Oud 19-10-2009, 10:51
Rob
Rob is offline
Citaat:
logisch, want met kort haar kun je geen metal giatist zijn
Waarom denk je dat mijn haar zo lang is?
Oud 19-10-2009, 11:53
Rivka
Rivka is offline
Als het maar gewast en gekamd is!
(Zelfs jongens met vrij kort haar doen dat vaak niet)
Oud 19-10-2009, 11:54
Verwijderd
Vrouwen letten op twee zaken: status en uiterlijk. Qua uiterlijk zal lang haar i.h.a. mooier gevonden worden, omdat (mooi) lang haar een teken van gezondheid is. Qua status is het echter niet zo simpel en zal het afhangen van het type vrouw dat je zoekt. Wel weet ik uit ervaring dat het percentage mannen dat lang haar heeft kleiner is dan het percentage vrouwen dat geilt op mannen met lang haar.

Als je echter denkt dat lang haar een afknapper is voor vrouwen betekent dat dat je onzeker bent, en dat is een enorme afknapper.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 14:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Waarom denk je dat mijn haar zo lang is?
Speelt u ook in een rockband meneer?
Oud 20-10-2009, 07:38
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
Speelt u ook in een rockband meneer?
Rockband: Beatles vooral
Oud 20-10-2009, 17:57
Verwijderd
Bedankt voor jullie tips maar k ben best achter een groot nadeel gekomen de muziek van haar is hip hop en het haar wat ik nu heb is ongeveer net als

Dave Mustaine
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 18:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie tips maar k ben best achter een groot nadeel gekomen de muziek van haar is hip hop en het haar wat ik nu heb is ongeveer net als

Dave Mustaine
[afbeelding]
Ja, helaas he. Dan kan het niet. Als ze van hip hop houdt, vindt ze lang haar vreselijk.

Jochie, denk nou even na. Gewoon ervoor gaan
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 18:21
Verwijderd
Je hebt gelijk ik ga der gewoon voor!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 02:26
Verwijderd
Citaat:
nou ben ik geen kenner maarre
[afbeelding]

Citaat:
Ja, helaas he. Dan kan het niet. Als ze van hip hop houdt, vindt ze lang haar vreselijk.

Jochie, denk nou even na. Gewoon ervoor gaan
Ik zou eerder concluderen, dat ze van hiphop houdt is een afknapper voor Chris?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2009, 08:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn vast ook hiphoppers met lang haar. Bovendien, jij bent van de metal en jij valt op een hiphopper, dus waarom zou andersom niet kunnen? Stijl zegt heus niet alles over muziek. Laat staan dat muziek alles zegt over liefde. Er zijn ook lichtemuziekmeisjes op het conservatorium die hun haar lang laten groeien en opsteken als een klassiekemuziekmeisje, er zijn zowel klassieke als lichtemuziekjongens met lang haar. En er is ook echt wel cross-breeding tussen de afdelingen.
Ga je even niks aantrekken van jullie haarstijl en muzieksmaak en kijk gewoon of JIJ als persoon HAAR als persoon leuk vindt en andersom!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 09:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik zou eerder concluderen, dat ze van hiphop houdt is een afknapper voor Chris?
En terecht

Maar ik las er in dat hij bang was dat ze zijn haar lelijk zou vinden omdat ze van hip hop houdt. Nu ik de zin herlees, is jouw optie inderdaad ook een mogelijkheid.

Toch in beide gevallen vind ik dat-ie ervoor moet gaan als hij haar leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 10:11
Verwijderd
Ik luister o.a. metal en hiphop, moet ik nu mijn haar aan één kant afscheren?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 10:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ik luister o.a. metal en hiphop, moet ik nu mijn haar aan één kant afscheren?
jup
Oud 21-10-2009, 11:42
Changshan
Changshan is offline
Hm, altijd op het moment dat mijn haar begint te pieken en er langzaam een mat ontstaat of zelfs iets meer dan dat ontstaat (niet goed bijgeknipt, wel gewassen uiteraard), heb ik het meest sjans, dus tsja... lang haar, zelfs onverzorgd gek genoeg, hoeft dus niet veel uit te maken. Het hangt van de rest van je uiterlijk af en wat voor haar je hebt.
Oud 21-10-2009, 15:31
Verwijderd
Nou jongens ik heb veel aan deze tips gehad Maar zouden jullie ook misschien een tip hebben hoe ik gewoon makkelijk een gesprek kan beginnen?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 15:40
Qimm
Qimm is offline
'hoi'
'koud he?'
'->random opmerking over een of andere leraar<-' (ik ga er vanuit dat jullie bij elkaar op school zitten?)
'wat ga jij dit weekend doen/wat heb jij afgelopen weekend gedaan?'
'keertje daar-en-daar een warme chocomelk gaan drinken?'

etc.
Oud 21-10-2009, 22:50
Verwijderd
'zal ik eens voor je grunten en een paar powerchords doen'
- 'yo dat lijkt me enig'
etc.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 00:06
Mephisto
Mephisto is offline
Als je geen mannelijke gelaatstrekken en/of baard hebt dan lijk je met lang haar net een meisje.
Oud 22-10-2009, 04:44
Verwijderd
Citaat:
Als je geen mannelijke gelaatstrekken en/of baard hebt dan lijk je met lang haar net een meisje.
Orly?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 10:23
Lotte^^
Lotte^^ is offline
ik vind lang haar bij jongens juist leuk, zeker als je dan ook nog metal gitarist bent.
ik weet niet of een hiphop meisje dat ook leuk vind maarja

ken je haar van school? mss kan je naast haar gaan zitten in een les ofzo.
of waar kom je haar anders tegen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 12:43
arPos
arPos is offline
ik zie zat van die langharige tekkels rondlopen met fijne gebakjes, dus het zal wel meevallen.
Oud 23-10-2009, 17:30
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
- 'yo dat lijkt me enig'
etc.
Oud 24-10-2009, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Nou met mannelijke trekjes zit het wel goed (kon al een baard laten staan in groep 7)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 11:21
Verwijderd
Citaat:
- 'yo dat lijkt me enig'
etc.
Leuk bericht maar ik ben geen echte Death Metal gitarist ik ben Neo classical en Power metal gitarist (Sonata Arctica, Stratovarius, Nightwish,)

Maar ik heb al een paar keer met haar gepraat en het gaat wel goed naar mijn mening uit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 17:22
foefighter
foefighter is offline
ligt er aan wat voor subcultuur dat meisje tot behoort. als ze ook 'alto' is zal ze dit vast geweldig vinden
Oud 24-10-2009, 20:38
Verwijderd
je moet een keuze maken, of je blijft true metal en geraakt nooit aan de vrouw, OF je knipt je haar af zodat de vrouwen aan je voeten liggen.

Ik heb vroeger de verkeerde keus gemaakt, ik had mn haar middellang, zo was ik EN niet metal EN vriendinloos, dit is dus niet aan te raden!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 05:30
Verwijderd
Citaat:
je moet een keuze maken, of je blijft true metal en geraakt nooit aan de vrouw, OF je knipt je haar af zodat de vrouwen aan je voeten liggen.

Ik heb vroeger de verkeerde keus gemaakt, ik had mn haar middellang, zo was ik EN niet metal EN vriendinloos, dit is dus niet aan te raden!!!!
Heb je je ooit afgevraagd of het niet aan je haar lag maar gewoon aan jou?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 12:47
Verwijderd
Citaat:

Nou ten 1ste ik zie er niet metal uit ik ben metal van binnen en ja ik heb lang haar maar vroeger knipte ik het af konden de mensen niet meer stoppen van het lachen van me flaporen dus ik hou het lang! ten 2de Ik zie genoeg metal fans met meiden lopen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Nou ten 1ste ik zie er niet metal uit ik ben metal van binnen en ja ik heb lang haar maar vroeger knipte ik het af konden de mensen niet meer stoppen van het lachen van me flaporen dus ik hou het lang! ten 2de Ik zie genoeg metal fans met meiden lopen.
Je moet ook niet naar hem luisteren. Lang haar is echt niet per sé een afknapper. Het ligt gewoon aan smaak. Ik vind lang haar ook leuk, maar het ligt helemaal aan de persoon. Bij sommige mannen/jongens staat het wel, bij andere niet. Maar ga jezelf in ieder geval niet veranderen voor een meisje, want dan vindt ze jou blijkbaar niet leuk zoals je bent.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 13:39
Verwijderd
Citaat:
ik postte mijn reactie juist om dit bij je los te krijgen, je hebt nu namelijk zelf antwoord gegeven op je eigen vraag
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 13:29
metalheadje
metalheadje is offline
ik zeg het je blond haar tot op me schouders lekker naar metal festivals af en toe headbangen lekker toch laat groeien gast ^^ en blijf maar lkkr rocken op die gitaar van je dus je bent egt niet de enige jongen me lang haar
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 17:24
Verwijderd
Thnx voor jullie berichten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 15:11
Verwijderd
Harstikke cool lang haar man!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 18:41
LoorAn
LoorAn is offline
ik vind het persoonlijk heel vet als ze hun haar in een lage staart of knot durven te dragen, echt cool.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten