Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haar heeft geen fuck met muziek te maken. Dat metalgitaristen allemaal lang haar hebben is ook onzin. Trouwens, wie bepaalt dat?
Er is niets mis met lang haar. Er is ook niets mis met kort haar. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak. Als dat meisje jouw haar niet leuk vindt, wil dat niet zeggen dat lang haar slecht is. Het betekent gewoon dat het niet haar smaak is. Ik zou mezelf niet veranderen voor een meisje, want ze moet jouw leuk vinden zoals je bent. Wel moet je lang haar, net als kort haar trouwens, goed verzorgen. Kam het, was het. Zorg dat het er goed uitziet. Dan is er sowieso niets mis mee. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vrouwen letten op twee zaken: status en uiterlijk. Qua uiterlijk zal lang haar i.h.a. mooier gevonden worden, omdat (mooi) lang haar een teken van gezondheid is. Qua status is het echter niet zo simpel en zal het afhangen van het type vrouw dat je zoekt. Wel weet ik uit ervaring dat het percentage mannen dat lang haar heeft kleiner is dan het percentage vrouwen dat geilt op mannen met lang haar.
Als je echter denkt dat lang haar een afknapper is voor vrouwen betekent dat dat je onzeker bent, en dat is een enorme afknapper. |
![]() |
||
Citaat:
Jochie, denk nou even na. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Er zijn vast ook hiphoppers met lang haar. Bovendien, jij bent van de metal en jij valt op een hiphopper, dus waarom zou andersom niet kunnen? Stijl zegt heus niet alles over muziek. Laat staan dat muziek alles zegt over liefde. Er zijn ook lichtemuziekmeisjes op het conservatorium die hun haar lang laten groeien en opsteken als een klassiekemuziekmeisje, er zijn zowel klassieke als lichtemuziekjongens met lang haar. En er is ook echt wel cross-breeding tussen de afdelingen.
Ga je even niks aantrekken van jullie haarstijl en muzieksmaak en kijk gewoon of JIJ als persoon HAAR als persoon leuk vindt en andersom! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik las er in dat hij bang was dat ze zijn haar lelijk zou vinden omdat ze van hip hop houdt. Nu ik de zin herlees, is jouw optie inderdaad ook een mogelijkheid. Toch in beide gevallen vind ik dat-ie ervoor moet gaan als hij haar leuk vindt. ![]() |
![]() |
|
Hm, altijd op het moment dat mijn haar begint te pieken en er langzaam een mat ontstaat of zelfs iets meer dan dat ontstaat (niet goed bijgeknipt, wel gewassen uiteraard), heb ik het meest sjans, dus tsja... lang haar, zelfs onverzorgd gek genoeg, hoeft dus niet veel uit te maken. Het hangt van de rest van je uiterlijk af en wat voor haar je hebt.
|
'hoi'
'koud he?' '->random opmerking over een of andere leraar<-' (ik ga er vanuit dat jullie bij elkaar op school zitten?) 'wat ga jij dit weekend doen/wat heb jij afgelopen weekend gedaan?' 'keertje daar-en-daar een warme chocomelk gaan drinken?' etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb al een paar keer met haar gepraat en het gaat wel goed naar mijn mening uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je moet een keuze maken, of je blijft true metal en geraakt nooit aan de vrouw, OF je knipt je haar af zodat de vrouwen aan je voeten liggen.
Ik heb vroeger de verkeerde keus gemaakt, ik had mn haar middellang, zo was ik EN niet metal EN vriendinloos, dit is dus niet aan te raden!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou goed bij haar ouders over komen (of in ieder geval NIET negatief)? Verwijderd | 8 | 10-11-2013 11:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Psychologie |
gevoel dat moeder kwaad op me is Verwijderd | 7 | 04-08-2006 10:57 | |
Liefde & Relatie |
Probleem (lang verhaal) Paarlemoeren | 12 | 25-03-2005 09:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Lifestyle |
haar ontkleuren/bleekmiddel Floking | 6 | 30-07-2004 19:15 |