Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2009, 19:02
dennis018
dennis018 is offline
Na het vieste topic, is het misschien wel leuk om te hebben.. wat is het allerlekkerste wat jij ooit heb gegeten/gedronken? (en waar)/welke smaak zal jij nooit vergeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2009, 19:06
dennis018
dennis018 is offline
Voor drinken is het voor mij absoluut een Caipirinha toen ik in brazille was!!
Kwa eten (tja tis heel simpel) toen ik uit eten was bij ''de reiger'' in amsterdam, een lekkere bijna rauwe tournedos met pepersaus
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 21:51
Luki
Luki is offline
American steak rare, toen ik in Canada was. Dat staat nog steeds met stipt op nr uno. Als je het op hebt dan weet je het.
Oud 25-09-2009, 23:31
Verwijderd
Oeh ik had laatst op vakantie in Amerika in een restaurant in Yellowstone iets wat eigenlijk een voorgerecht was (maar dat heeft daar zo ongeveer de omvang van een hoofdgerecht), en dat was een hele grote paddestoel die gemarineerd was en met allemaal groentes en kaas in de oven was gegaan. En ik weet niet wat ze er precies mee hebben gedaan, maar dat was zó zó lekker, oh hemel. Het water loopt me nog in de mond als ik er aan denk. Maar goed, het recept wilden ze niet geven, en ik kom niet zo een twee drie meer in Yellowstone, dus ik kan het niet namaken
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 23:37
Sherlock
Sherlock is offline
10 gamba's in een geweldige saus tering dat was echt lekker..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Dit!

En qua eten weet ik het eigenlijk niet, ik zal er nog eens overna denken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:26
Verwijderd
Toen ik een jaar of 10 was was ik bij een klasgenootje thuis en zijn moeder had een soort gebakjes gemaakt, met een stevig soort cake, iets met nootjes en een hele dikke room. Dat was echt zoo lekker, een hele bijzondere smaak. Ik heb het daarna nooit meer gehad, maar ik kan me die smaak nog goed herinneren. Echt heel jammer dat ik niet weet wat het was, want ik zou het dolgraag nog eens eten. Het klasgenootje en zijn moeder waren Nederlands, dus ik heb ook geen idee uit welke keuken dit gebakje kwam, maar ik dénk dat het wel eens iets Slavisch zou kunnen zijn, want het past echt wel in het rijtje met zoetige dingen uit bv. Servië.
Oh, en iets anders dat ik ook héérlijk vond waren bolletjes, ze leken een beetje op oliebollen, gevuld met een walnoot en veel poedersuiker erover, zó machtig en zó lekker.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 07:55
House_sexy
House_sexy is offline
Ik denk dat sfeer en omgeving ook veel beinvloeden..
zo is inderdaad voor mij een caiparinha in brazilie de lekkerste drinkervaring...
qua eten de eerste keer coquilles in een restaurant tijdens kerst en reerug tijdens een kerstdiner
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 12:02
vlinderrr92
vlinderrr92 is offline
witte slagroomtruffels..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 14:23
shuraa
shuraa is offline
Ierse lende biefstuk van de bbq klaargemaakt door 1 sterren koks op bbq van me werk oooh... 5 goede plakken gegeten... ik denk er bijna nog iedere dag aan ; P
Oud 26-10-2009, 11:04
HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
Citaat:
Kwa eten (tja tis heel simpel) toen ik uit eten was bij ''de reiger'' in amsterdam, een lekkere bijna rauwe tournedos met pepersaus
Moet je 'kwa' niet zo schrijven: 'qua'?
Frietjes blijven m'n favorietjes.
Oud 05-11-2009, 16:32
Verwijderd
van drinken: San francisco! Deze vakantie in spanje gehad, heerlijk, het was grenadine met fanta orange en fanta lemon, maar op het kaartje stond heel veel fruit (dat zal het origineel ook wel zijn maar dat gaat niet zo makkelijk in een hotel)

van eten: toen ik in India was hadden ze daar een heerlijke schotel, weet niet wat er allemaal doorzat, maar het was geweldig. Groenten met nan en .. echt heerlijk
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 15:01
Charissa1996
Charissa1996 is offline
het lekkerste: lasagna (of hoe je het oowk schrijft) xD
vieste: spruitjes xP
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten