Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2016, 18:32
Claudette
Claudette is offline
Hallo allemaal!

Ik schrijf mijn Masterscriptie over orgaandonatie en jongeren voor de Nederlandse Transplantatie Stichting. Deze scriptie schrijf ik voor de Master Communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk jongeren tussen de 18 en 25 jaar die nog geen keuze hebben vastgelegd in het Donorregister. Dit is de link:

www.claudette-survey.nl

Waarom moet je mee doen?
1. Je verricht vandaag een goede daad. Je hebt geen chocolade of heftige workout nodig voor dat goede gevoel
2. Een workout kost je minimaal 30 minuten, deze survey invullen slechts 7 tot max 10 minuten
3. Chocolade is slecht voor je gezondheid, deze survey niet
4. Karmapunten. En dat al in de eerste week van januari. Dat wordt een highscore dit jaar
5. Niet alleen maak je mij super blij maar je draagt ook bij aan de kennis over communicatie over orgaandonatie - en dat is belangrijk!

Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

-Claudette
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 18:45
Claudette
Claudette is offline
Helemaal niemand??
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 18:56
Axel11
Axel11 is offline
Mensen hoeven hier geen berichtje achter te laten als ze je enquête hebben ingevuld
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 19:02
Claudette
Claudette is offline
Citaat:
Mensen hoeven hier geen berichtje achter te laten als ze je enquête hebben ingevuld
True! Maar dan missen ze wel een heel lief persoonlijk bedankje van mij!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 08:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb het natuurlijk ingevuld! En je naar een nog net iets passender subforum verplaatst. Succes met je scriptie!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 10:29
Claudette
Claudette is offline
Citaat:
Ik heb het natuurlijk ingevuld! En je naar een nog net iets passender subforum verplaatst. Succes met je scriptie!
Thanks voor het invullen Fizzle-Fluffy!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 10:38
Claudette
Claudette is offline
Oh ja, ik heb nog zo'n 30 respondenten nodig voordat ik aan mijn analyses kan beginnen.. Dus als je me nog wil helpen? Heel graag!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 17:17
Claudette
Claudette is offline
De laatste 15... en dan kan ik eindelijk verder!

Wie helpt me nog? Eeuwige dank en karmapunten voor diegene die 'm invullen!
En je mag mij uiteraard ook altijd stalken via de mail (die in de survey staat) met jouw eigen surveys, mocht je ooit een scriptie schrijven.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:49
Inspire
Inspire is offline
There you go
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal!

Ik schrijf mijn Masterscriptie (...)

Waarom moet je mee doen?
1. Je verricht vandaag een goede daad. Je hebt geen chocolade of heftige workout nodig voor dat goede gevoel
2. Een workout kost je minimaal 30 minuten, deze survey invullen slechts 7 tot max 10 minuten
3. Chocolade is slecht voor je gezondheid, deze survey niet
4. Karmapunten. En dat al in de eerste week van januari. Dat wordt een highscore dit jaar
5. Niet alleen maak je mij super blij maar je draagt ook bij aan de kennis over communicatie over orgaandonatie - en dat is belangrijk!
Dit zijn natuurlijk alle vijf drogredenen danwel keiharde onwaarheden, bovendien is het zo ongeveer vijf keer hetzelfde argument op een iets andere manier verpakt. Van iemand die hoopt een universitaire studie af te ronden verwacht ik meer.

In de tekst in het onderzoek, maar ik vermoed dat die tekst niet door jou geschreven is, staat overigens "De kans dat je zelf zo ziek wordt en doodgaat omdat je een donororgaan nodig hebt, is erg groot." Ik weet niet of ik dit wel een correcte zin vind, maar de kans dat ik ziek word en doodga omdat ik een donororgaan nodig heb, is helemaal niet groot. Begrijp jij/jullie stichting wel wat het woord "omdat" betekent? Jullie bedoelden waarschijnlijk "dat". En dan nog slaat het enkel op het "zo ziek" en niet op doodgaan. Die zin slaat gewoon nergens op. Tip: verbeter dat. Want ik heb de eerste vragen van het onderzoek nu eerlijk ingevuld, en dat is dat mijn emotie vooral irritatie vanwege de taalfout was. Voor je onderzoek valt daar niets meer aan te wijzigen, maar als jullie zo veel mogelijk donoren willen, wat ik toejuich, dan is het handig als je mensen niet afschrikt door taalfouten.

Succes verder.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 18:51
Positive mind
Positive mind is offline
Haha kut, ik had bij die vragen op het eind dingen verkeerd aangeklikt waardoor ik fouten had terwijl ik alles wist q
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten