Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gewoon uitproberen kan geen kwaad, alleen zou ik niet in 1 keer een hele jonko wegpaffen. Neem gewoon een aantal trekjes, kijk hoe het voelt, en als je het lekker vindt neem je de volgende keer wat meer trekjes. Maar gebruik het alleen als genotsmiddel, niet om van je problemen weg te komen of zoiets.
|
Als je twijfelt moet je het m.i. niet doen.
Je wilt het of wel of niet, het is een keuze geen verplichting.
|
Als je er niet helemaal achter staat is de kans toch groot dat je het geen leuke ervaring gaat vinden.
De meeste drugs, en bij wiet ook, versterken je emoties, dus als jij je onzeker voelt over het gebruik, zul je je waarschijnlijk ook ongemakkelijk gaan voelen als je stoned bent. Wacht gewoon nog even totdat je er helemaal achter staat (of doe het misschien wel helemaal nooit als je het niet echt wat lijkt). 14 is wel wat jong ook hoor... Voor een keertje niet erg, maar stel(!) dat je het op die leeftijd vaker gaat doen dan heeft dat wel invloed op je ontwikkeling.
||
![]() |
Het ligt helemaal aan jezelf.
Mijn eerste keer was toen ik 14 was. Ik was zo nieuwschierig, ik wilde het echt een keer doen. Dus heb ik met een paar vrienden afgesproken die het allemaal voor de eerste keer gingen doen. We hebben 1 iemand laten halen die dagelijks blowt en hebben het toen is op een avond gedaan. Ik vond er niks aan. Iniedergeval de eerste keer niet. Ik doe het heel soms, en het kan heel plezierig zijn. Maar het ligt helemaal aan jezelf, ik kwam zelf op het idee om het is te proberen, maar ik zat wel in de 3e, dus ik was sowieso bijna 15. Als jij er je twijfels bij hebt moet je gewoon tegen je vrienden zeggen dat je er geen zin in hebt. Misschien een andere keer. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als je twijfelt, moet je het gewoon niet doen. je moet je er wel prettig bij voelen en op de leeftijd die je nu hebt is het gewoon spannend om zulke dingen te doen, ik was 13 toen ik voor het eerst blowde, maar ik was/ben gewoon een heel nieuwsgierig wezen
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik was 13 toen ik voor het eerst blowde.
ik was er eerst zó op tegen, maar in een opwelling heb ik het toch geprobeert. heb er achteraf geen spijt van gehad. als je het toch besluit te doen, neem dan niet teveel hijsjes. de meeste mensen voelen de eerste keer (bijna) niks. blijf dus niet doorsucken omdat je iets wil voelen, want dan zou je bad kunnen gaan. ![]() ik zeg doen. een keer proberen kan geen kwaad. dan weet je gelijk hoe het is.. maar je moet het niet doen omdat je vrienden het willen. zorg in ieder geval dat je je relaxt voelt als je ermee begint, en niet loopt te stressen ofzo. want daar word het door het blowen niet beter op. |
![]() |
|
Zoals de verstandige mensen zeggen, bij twijfel niet doen. En of 14 te jong is? Life's a bell curve dus dat kun je alleen zelf inschatten.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij twijfel zou ik het niet doen, het is moeilijk om nee te zeggen maar je moet er wel achter staan. Uituindelijk ben jij degene die het moet beslissen. Tip 1: Doe het bij vetrouwde vrienden (als er iets gebeurt dan kunnen ze je helpen). Tip 2: Blow niet als je een dip hebt want je dip word erger doe het gewoon als je er echt zin in hebt ! Voorderest wens ik je heel veel succes en veel plezier. xx |
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben het wel met vice eens. het kan geen kwaad als je maar een paar hijsjes neemt. verder is het er aan verslaaft raken een kwestie van sterk in je schoenen staan. dat is voor de een makkelijker voor de ander.
en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij gedaan heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Liefde & Relatie |
Twijfel ten top!! stuitertje | 19 | 19-07-2007 10:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Wat wil jij met wiet? jgrolleman | 31 | 13-05-2006 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smalltimer. Type | 51 | 15-07-2004 13:17 |