![]() |
|
Heeeeey,
Ik ben wel ff heeel benieuwd of je dit herkent.... Ik ben echt supergek op jeans! Om heel eerlijk te zijn: het is een soort fetisj voor me ![]() ![]() ![]() Maar nu de vraag aan jou: wat vind je daarvan? Herken je het en vind je het ook lekker? Of had je er nog nooit over nagedacht ![]() ![]() ![]() Leuk als je ff reageert! Mag ook via kxxs@live.nl. Kxxs |
![]() |
|
Een strakke jeans doet pijn als je een stijve hebt. En opgewonden raak ik er ook niet van.
Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje gay van je. Sorry dat ik zo mijn mening hier post.
|
Eeeeyhoi Kxxs,
Ik weet precies wat je bedoelt en ik vind het helemaal lekker wat je daar beschrijft. Ik draag heel vaak een lekkere Indian Rose of een mooie Only. Hoe strakker hoe beter hoe lekkerder! En ja, bij een man: beetje vreemd maar.... wel sexy! Kom maar op! Ik ben wel ff heeel benieuwd of je dit herkent.... Ik ben echt supergek op jeans! Om heel eerlijk te zijn: het is een soort fetisj voor me ![]() ![]() ![]() ![]() Maar nu de vraag aan jou: wat vind je daarvan? Herken je het en vind je het ook lekker? Of had je er nog nooit over nagedacht ![]() ![]() ![]() Leuk als je ff reageert! Mag ook via kxxs@live.nl. Ik ga je ff toevoegen aan msn, lijkt me wel heel errug leuk....! Kxxs[/COLOR][/B][/QUOTE] xxx Kelly |
![]() |
|
|