Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2009, 13:17
Kxxs
Kxxs is offline
Heeeeey,
Ik ben wel ff heeel benieuwd of je dit herkent.... Ik ben echt supergek op jeans! Om heel eerlijk te zijn: het is een soort fetisj voor me. Lekker alleen op me kamer wil ik nog wel eens een superstrakke meidenjeans aantrekken. Een lichtblauwe Indian Rose die lekker oud, dun en versleten is, is me favoriet! Tijdens het vrijen met m’n vorige vriendin droeg ik hem ook altijd, ze vond dat heeeeeelemaal sexy. Ze droeg dan zelf ook altijd een jeans die haar drie maten te klein was en dan allebei zo lang mogelijk aanhouden en elkaar lekker gek maken!

Maar nu de vraag aan jou: wat vind je daarvan? Herken je het en vind je het ook lekker? Of had je er nog nooit over nagedacht? Of vind je het juist helemaal niks….of misschien denk je: nu ik dat zo lees ga ik het zeker ook proberen!!!

Leuk als je ff reageert! Mag ook via kxxs@live.nl.

Kxxs
Oud 02-11-2009, 13:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh, nee, daar heb ik nooit over nagedacht eigenlijk. Ik vind korte rokjes een stuk leuker. Niet bij jongens trouwens. En ik heb liever dat zijn ballen het nog doen als hij zijn broek uit heeft, dus hij hoeft niet in een te kleine spijkerbroek te gaan rondlopen.
Oud 02-11-2009, 13:43
Kxxs
Kxxs is offline
Citaat:
Eh, nee, daar heb ik nooit over nagedacht eigenlijk. Ik vind korte rokjes een stuk leuker. Niet bij jongens trouwens. En ik heb liever dat zijn ballen het nog doen als hij zijn broek uit heeft, dus hij hoeft niet in een te kleine spijkerbroek te gaan rondlopen.
Haha, nou ik kan je vanuit mijn jarenlange ervaring vertellen dat dat van die ballen geen enkel probleem is!
Oud 02-11-2009, 15:06
Not for Sale
Not for Sale is offline
Heb je er nou bepaalde ideeën of fantasiën achter, waardoor je jeans zo opwindend vind, of is het meer dat je weet dát het zo is, maar niet waarom?
Oud 02-11-2009, 15:12
Geel
Geel is offline
Een strakke jeans doet pijn als je een stijve hebt. En opgewonden raak ik er ook niet van.

Maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje gay van je. Sorry dat ik zo mijn mening hier post.
Oud 02-11-2009, 15:52
Hotkelly
Hotkelly is offline
Eeeeyhoi Kxxs,

Ik weet precies wat je bedoelt en ik vind het helemaal lekker wat je daar beschrijft. Ik draag heel vaak een lekkere Indian Rose of een mooie Only. Hoe strakker hoe beter hoe lekkerder! En ja, bij een man: beetje vreemd maar.... wel sexy! Kom maar op!

Ik ben wel ff heeel benieuwd of je dit herkent.... Ik ben echt supergek op jeans! Om heel eerlijk te zijn: het is een soort fetisj voor me. JA VOOR MIJ OOK!!! Lekker alleen op me kamer wil ik nog wel eens een superstrakke meidenjeans aantrekken. Een lichtblauwe Indian Rose die lekker oud, dun en versleten is, is me favoriet! Tijdens het vrijen met m’n vorige vriendin droeg ik hem ook altijd, ze vond dat heeeeeelemaal sexy. Ze droeg dan zelf ook altijd een jeans die haar drie maten te klein was en dan allebei zo lang mogelijk aanhouden en elkaar lekker gek maken! Hi hi, dat wil ik ook wel es proberen....
Maar nu de vraag aan jou: wat vind je daarvan? Herken je het en vind je het ook lekker? Of had je er nog nooit over nagedacht? Of vind je het juist helemaal niks….of misschien denk je: nu ik dat zo lees ga ik het zeker ook proberen!!!

Leuk als je ff reageert! Mag ook via kxxs@live.nl. Ik ga je ff toevoegen aan msn, lijkt me wel heel errug leuk....!
Kxxs[/COLOR][/B][/QUOTE]

xxx Kelly
Oud 02-11-2009, 15:57
Not for Sale
Not for Sale is offline
Niet meerdere accounts aanmaken en op jezelf gaan reageren, dat is een beetje sneu.
Oud 02-11-2009, 17:01
I C U
I C U is offline
Ik geloof er ook niet zo in...

Regels voor berichten