Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2009, 11:48
JonathanMJ
JonathanMJ is offline
Ik zit op hockey en ben ben benieuwd wat voor stick of voetbalschoen jij hebt.
Ik heb een Dita Terra en een paar voetbalschoenen van Panther die ik bijna nooit draag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2009, 11:45
Verwijderd
Voodoo en Asics.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 10:21
RupertTM
RupertTM is offline
Ik hoop dat jij geen voetbalschoenen gebruikt voor hockey! ;-) Daar zijn namelijke speciale modellen voor. Ik werk als verkoper in een Intersport en dit soort dingen zien wij vrij regelmatig. Een hockeyschoen van bijvoorbeeld Asics heeft een veel betere omsluiting en een verhoogde neus. Dat is met hockey wel prettig!
Oud 02-10-2009, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat jij geen voetbalschoenen gebruikt voor hockey! ;-) Daar zijn namelijke speciale modellen voor. Ik werk als verkoper in een Intersport en dit soort dingen zien wij vrij regelmatig. Een hockeyschoen van bijvoorbeeld Asics heeft een veel betere omsluiting en een verhoogde neus. Dat is met hockey wel prettig!
Wat is het grote voordeel van Asics?

De flexibiliteit.

En welke Hockeystick zou je aanraden?

Of ben je zo'n student die in een sportzaak werkt en nu denkt veel van sport en materiaal te weten?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:14
gijskie
gijskie is offline
Ik zit al sinds mijn 5e op hockey, maar ik zie het verband tussen een voetbalschoen en een hockeystick niet??
LEG UIT!
Ik heb meerdere sticks; Dita,Grays en TK
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:21
JonathanMJ
JonathanMJ is offline
Citaat:
Zo dom ben ik ook weer niet ik heb gewoon ADIDAS HOCKEYSCHOENEN en Panther voetbalschoen arn!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten