Advertentie | |
|
![]() |
|
Die 2e foto, FA, de kleren zijn leuk, maar die jongen erin! Och nee toch!
Maar ok, ik vind alternatiefe kleding echt zo erg niks, ik loop er met grote bogen omheen. Ik vind vrouwenmode over het algemeen minder dan herenmode, ik heb liever dat vrouwen gewoon dingen dragen waardoor hun lichaam er het best in uitkomt, niet van die vage kleren. Skinny/legging (riem er wel bij), bijkleurende flipflophakken (weet niet hoe dat heet), iets van een strak t-shirt erboven. volgooien maar niet overvol met bijpassende sieraden. evt wat op het hoofd. Bij mannen kan je wat meer verschillen om eerlijk te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Alternatief' is een wel heel erg ruime term die je nu gaat generaliseren. Er zit een immens verschil tussen bvb pakweg de victorian goth en de heavy metal chick. Toch zijn ze beiden alternatief. sommigen stromingen die vandaag alternatief zijn, waren ook ooit mainstream en vice versa. Ik waardeer het dat je jouw stelling onderbouwt. Toch wil ik erop wijzen dat heel wat van de kleding die onder 'alternatief' wordt ingedeeld, perfect een vrouwen lichaam kan doen uitkomen. Kwestie van juiste outfit bij juiste persoon. ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 19:18. |
![]() |
|
Nee, jij kan het niet zijn, FA! Die knul ziet er nog geen 26 uit!
![]() ![]() Er zijn veel soorten alternatief, ik hou van geen enkele om eerlijk te zijn, ik ben daar zelfs zo erg in dat ik niks met een meisje doe die ook maar een trekje ervan wegheeft, bij mij moet het om eerlijk te zijn echt alleen normaal (heeft met m'n jeugd te maken? te makkelijk excuus, ik weet). Maar dat Sensationeel Halter Topje van dat andere topic vond ik toch echt wel goed, zeg! Zelfs als zei je dat je ze vroeger alleen op cybergothfeesten zag. Voor mij is dat nu vrij normaal, al zie je ze natuurlijk niet in deze koude tijden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op dit forum mag je pas over je jeugd praten als je 25+ bent. ;')
Maar nu serieux: Anders dan wat veel mensen lijken te denken, denk ik eigenlijk niet in die 'enge' breuklijn van mainstream versus alternatief. Zeker niet wat liefde betreft. Wel is het zo dat ik val op dames die iets 'artistieks' hebben. Dat komt misschien door het feit dat ik economist van opleiding ben en in een sector zit waar alles gestandaardiseerd is. Ik word niet verliefd op iemand die de 13de van een dozijn is. En mijn ervaring is dat ik het meest aan mijn trekken kom, bij meisjes die iets alternatiefs hebben. ![]() Maar mijn indruk vandaag is evenwel, dat de breuklijn alternatief-mainstream aan het verdampen is. Toen ik vele winters geleden 14 was, kon de tegenstelling tussen al wat maintream was, en al wat alternatief was, niet groter. Vandaag merk ik dat de alternatieve scenes trendyer zijn geworden, en de mainstream scenes alternatiever. ![]() Zie vooral de heropleving van Postpunk en New Wave: ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 20:09. |
![]() |
|
Ik las vandaag juist weer zo'n boekie over de lente/zomer mode 2010 (weer als in dat het overal staat, volgens mij zelfs in Jetix Magazine
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja vroeger
![]() Om Socrates er even bij te halen: "De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() One fucking wasted generation! ![]() Over het assortiment: Melijk of mooi is een subjectieve term. Men biedt heel uiteenlopende zaken aan, dus voor elk wat wils. Vind je het mooi, dan koop je het. Vind je het niet mooi, laat je het gewoon liggen. ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2010 om 18:01. |
![]() |
||
Citaat:
Ouderen zijn chagrijnig door hun slechte jeugd, Jongeren werken nu bijna allemaal voor hun duurder wordende smaak, Nederlanders eten te langzaam, Jongeren zijn wijs genoeg om fysiotherapie te kunnen vermijden en heeft puberreacties naar de ouders? ![]() |
![]() |
|
|