Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2009, 23:42
Verwijderd
hey, sommige kennen bigpoint wel. een bedrijf dat allemaal spelletjes maakt enzo.
nou ik speel dus Dark Orbit, een van die spellen.

het enorm rare is, dat als ik met geld wil betalen, ik via een internetpagina naar de paymentpagina kom. daar kan ik een 'easyclick' account maken.

wat moest ik geven?
naam adres woonplaats en die dingen.
voor de rest; alléén maar : rekeningnummer en telefoonnummer. NIKS van pinpas of wat dan ook.

via dit heb ik ondertussen al 60 euro betaald, in 4 maanden, verder geen problemen mee gehad.

toch vind ik het uiterst vreemd. als ik daar iemand anders bankrekeningnummer had ingevoerd, was zijn/haar hele rekening leeggehaald? dat kan toch helemaal niet kloppen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2009, 01:08
Verwijderd
Ik ken dat hele easyclick niet, maar ik denk je toestemming geeft om het geld automatisch van je rekening te laten incasseren. Dat is verder helemaal niet vreemd.

Als je iemand anders rekening nummer opgeeft kan hij het geld binnen een bepaalde termijn terug laten storten.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 07:02
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Wat Mar zegt. Mijn moeder raakte tot 3x toe geld kwijt voor een tal CDs die ze nooit op die website gekocht had, dat zorgt voor wat gedoe maar het heeft haar uiteindelijk niks gekost.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten