![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
99,999999% wacht niet met sex voor het huwelijk. 100% van die meisjes die willen trouwen willen dat ook nog in een witte jurk doen terwijl ze geen maagd meer zijn. Het idee dat mensen iets vanuit geloofs overtuiging doen is bullshit. Mensen twisten het geloof in deze tijd zo dat het enkel houvast bied en ze eliminineren ALLE negatieve aspecten die ze maar even niet goed uitkomen op dat moment. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik geloof toch niet helemaal dat die cijfers correct zijn. ik studeer zelf aan de vu (amsterdam) en dat is een universiteit met een sterk christelijke achtergrond, sommige van mijn studiegenoten studeren om precies die reden aan de vu en zijn zelf streng gelovig. Verschillende van hen hebben vaak aangegeven te wachten met seks tot na het huwelijk (en hebben al een relatie).
Verder is een grote groep in Nederland moslim, mensen die nog niet zo lang onderhevigd zijn aan de invloed van de verlichting en het kapitalisme (de westerse verworvenheden ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zal ook best dat Brabantse katholieken zo hypocriet als wat zijn, maar als toch neuken voor het huwelijk zullen ze hoogstens (een tijdje) doodgezwegen worden door hun gemeenschap, mochten ze echt streng gelovig zijn. Volgens mij ligt dat in de islamitische gemeenschap toch anders, die schuwen niet om te moorden om zo de familie-eer te redden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kom op zeg, dat je niet dat het in het nieuws zou komen als zoiets ook maar één keer gebeurde?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 |