Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2009, 13:57
...::stephanie
...::stephanie is offline
hey mensen,

ik wordt over 2 weekjes 16. maar ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen.
ik wil het niet te groot vieren. gewoon lekker thuis, maar wat moet ik daar doen?
iemand ideeën
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2009, 14:09
Verwijderd
Ik zou zeggen, zet gewoon lekker eten en drinken op een tafel. Versier het huis met wat licht en versiering. Zoek leuke muziek (niet al te hard zetten). En de rest gaat vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 13:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had mijn sweet sixteen een beetje waardeloos gepland, we zouden het eerst heel groot doen, samen met een vriendin van me. Kwam alleen niet zo veel van, dus hebben we onze beste vrienden uitgenodigd bij haar thuis, films gekeken met brownies en breezers en bier enzo. Als dat dan toch mag. Je hoeft niet zo veel moeite te doen, gewoon je beste vrienden uitnodigen en wat eten en drinken in huis halen.
Oud 07-10-2009, 08:30
DmCraanen
DmCraanen is offline
Hetzelfde als de twee mensen hierboven. We hebben een zwembad in de tuin dus daar gingen we voor de lol dan ook maar in zwemmen na de Sauna....was wel 29 november dus het water was iets van 5 graden (verwarming maar uit gedaan vanwege energiekosten)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:10
...::stephanie
...::stephanie is offline
het is opzich wel een leuk idee om hapjes op tafel te zetten enzo, maar ik wil er dan wel wat
speciaals bij, maar daar moet ik dan nog even wat voor bedenken.

in ieder geval bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:45
$moky
$moky is offline
ik had had een heel klein feestje ik had me 3 beste vriendinnen uitgenodigt. ik had was flessen sterke drank wat eten . ik had er ook voor gezorgt dat me broer bij ze vriendin bleef slapen en me 3 vriendinnen bij mij sliepen. (het was het beste feestje ooit)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 18:53
Danny21
Danny21 is offline
Awh... Ken je dat programma van MTV? My super sweet 16.. Zo had je het moeten doen joh
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 20:59
Missy
Missy is offline
Is iets van karaoke niet leuk?
Oud 19-10-2009, 21:08
gijskie
gijskie is offline
Tja, 16 is toch de leeftijd dat je legaal mag drinken.
Daar zou ik iig gebruik van maken.
Bij mijn sweet 16 had ik 25 vrienden en vriendinnen uitgenodigd en had drank ingeslagen en wat hapjes.
Ouders weggestuurd en de muziek aan.
Was heel gezellig!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 23:53
Jannekus
Jannekus is offline
Als je alleen maar vriendinnen uitnodigt is het ook wel leuk om een girls night te houden. Verschillende cocktails maken, hapjes (iedereen zelf iets laten maken) Klik hier voor hapjes! en daarna lekker opeten en drinken met behulp van een leuke film en daarna nog eventueel een maskertje etc.

Of een high tea organiseren, dat begint ook steeds populairder te worden. Heeft m'n zus ook een keer gedaan met wat vrienden, was erg geslaagd!
Oud 20-10-2009, 11:59
floortje613
floortje613 is offline
ik ga 's avonds met wat mensen gourmetten is ook heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 12:49
GroeneDag
GroeneDag is offline
Mijn ouders krijg ik vast niet weg (n in mijn eentje vieren (of mocht ik een vriendin hebben tegen dan) is voldoende voor mij )
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:53
MissMusyc
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van grote feesten. Ik zou met je beste vrienden en eventueel nog wat mensen een leuk feestje houden met wat muziek, chips e.d., films en spelletjes. Dat zou ik tenminste leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 11:36
Bassie2
Bassie2 is offline
Onze feestjes gaan altijd best raar, daarom heb ik dit jaar toen ik 15 werd ook geen feestje gehouden omdat er dan weer vanalles kapot gaat. Daarom dit jaar maar gewoon in hok houden en deuren van huis opslot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten