Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat ik maar gewoon naar allebei de open dagen ga, en daar eens ga kijken. Een neef mij geeft een presentatie op de CHE, en daar kan ik ook nog wel heel wat aan vragen. Het is wel belangrijk dat de lessen goed in elkaar zitten, en dat het niet echt een rotzooitje is, vind ik. |
![]() |
|
![]() |
Ik zit op de Christelijke Hogeschool Ede.. Ede is echt niet super christelijke ofzo.. natuurlijk hebben ze christelijke waarden en normen, maar ik krijg 9 van de 10 keer niet eens een dagopening. De organisatie is inderdaad heel goed geregeld. De leraren zien je niet als nummer en je kan ze makkelijk bereiken. Ik zou zeggen: ga naar de open dag en proef de sfeer, praat met docenten en studenten! Het is zeker de moeite waard!
|
![]() |
|
Ede zou ik inderdaad verre van blijven. Daar lopen mensen rond die leven in een christelijke bubble, ik heb daar uitspraken gehoord als (verbaasde toon) 'oh, dus er zijn ook aardige buitenlanders?'. Het publiek dat daar komt is overwegend wereldvreemd en niet echt breed ontwikkeld. Zo staat de school bovendien ook bekend, dus dat is imagoschade voor jou als je daar vandaan komt.
Over journalistiek in Utrecht zijn Utrechters niet echt te spreken heb ik gemerkt. Ik heb een docent van me horen zeggen 'ze leren die mensen schrijven, maar niet denken'. Maar dat gaat allemaal over de opleiding journalistiek als geheel. Wel is de HU natuurlijk een stuk beter op je CV dan Ede, en de onderzoeken tussen het niveau van hogescholen onderling is heel relatief; een enkele slechte klas met ongemotiveerde scholieren kan de hele beoordeling omlaag trekken
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk zulke mensen zullen er zijn, maar dat zal misschien een op de hoeveel leerlingen zijn. Aangezien ik zelf christelijk ben en helemaal niet zo tegen buitenlanders aankijk.En de opmerking dat wij wereldvreemd zijn is helemaal raar... Aan deze opmerking merk ik dat je christelijke mensen niet goed kent aangezien wij juist helemaal niet wereldvreemd zijn, maar eigenlijk juist wel hee breed ontwikkeld. Ik denk dat je gewoon rond moet gaan kijken op opendagen;] succes Laatst gewijzigd op 09-11-2009 om 14:36. Reden: iets vergeten |
![]() |
||
Citaat:
Heb je iets aan te merken op deze twee stellingen?
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Debat Nederlands TOMMYHILFIGERRR | 8 | 14-06-2012 15:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Psychologie |
jaloezie light fighter | 6 | 08-03-2003 08:22 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |