Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2009, 23:55
Sherlock
Sherlock is offline
Ipv al die zeiktopics over hoe je iemand die je leuk vind verkering vraagt een keer een "hoe wijs je iemand af?" topic!

Reden waarom ik dit start omdat ik er 99,99% zeker van ben dat een vriendin me leuk vind en ik geen idee heb wat ik moet zeggen als ze het eenmaal durft! Maar ik wil niet onze vriendschap verneuken tips zouden helpen

Ktnx
Oud 05-11-2009, 09:30
Volk
Volk is offline
Ik voel me heel gevleid maar heb die gevoelens niet voor jou.

Weet ze meteen waar ze aan toe is. (volgens mij is er al zo'n topic ergens)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 13:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond wel ergens een topic, uit 2006 . Dus deze is prima.

En wat Volk zegt, wel. Dat zeg je het recht door zee, maar toch weet ze dan waar ze aan toe is. Het klinkt vriendelijker dan 'ik moet je niet en volgens mij weet je dat wel' oid.
Oud 05-11-2009, 14:25
Sherlock
Sherlock is offline
ok bedankt naja ik ben nooit zo subtiel dus dacht vraag maar ff wat een goede manier is
Oud 05-11-2009, 20:02
Romano
Romano is offline
Dit is ook een goeie afsluitzin om het UIT maken

Het was leuk om je te naaien maar door je lelijke rotkop is onze relatie naar de haaien.

Succes gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 09:48
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
" ik ga graag met je om... maar zulke gevoelens heb ik niet voor jou"

als ze echt iets voor je voelt, zou je wel vrienden blijven (anders ook wel denk ik)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 13:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dit is ook een goeie afsluitzin om het UIT maken

Het was leuk om je te naaien maar door je lelijke rotkop is onze relatie naar de haaien.

Succes gegarandeerd.
Ohja, inderdaad, goeie. Door de rijm is hij ook niet zo kwetsend en zij zal er vast ook wel om kunnen lachen!
Als dat meisje zo'n rotkop heeft moet, waarom 'naai' je haar dan uberhaubt? Klojo.

Anyway. Als ik dat meisje zou zijn dat jou leuk vindt, zou ik wel eerlijk willen horen dat je mij niet leuk vindt. En dan zeggen wat je dan wel vindt, zoals "Ik vind je een hele lieve vriendin" of iets in die richting.
Oud 10-11-2009, 19:20
Verwijderd
'Ohja, inderdaad, goeie. Door de rijm is hij ook niet zo kwetsend en zij zal er vast ook wel om kunnen lachen!' K heb geen tip maar k heb gewoon respect voor die zin xD
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:29
Sherlock
Sherlock is offline
Ze is vandaag dus op me af gestapt en ze heeft het vertelt (woohoo verrassing..) mijn exacte worden: '"Ik voel me echt vereerd dat jij me leuk vind maar sorry mijn ik voel niets voor je op die manier'' toen is ze huilend weggelopen en heeft me geblockt op msn... prima afgelopen dus
Oud 11-11-2009, 06:21
Verwijderd
Ik vind dat je het goed hebt opgelost voor iemand van jouw leeftijd. Veel jongens van 16 zouden denk ik op een kutmanier reageren. Ik denk dat ze jou gewoon even (op het gebied van liefde!) uit haar hoofd wilt hebben. Zo kan zij ook weer verder met haar leven en weer normaal tegen je doen. Als ze meteen weer met je om zou gaan, kan ik me voorstellen dat het erg ongemakkelijk voor haar is om met jou om te gaan. Als het heel erg lang duurt voordat ze weer contact met je opneemt, kun je haar misschien e-mailen ofzo, met de mededeling dat je het echt niet erg vindt dat ze verteld heeft dat ze verliefd op je is (meiden kunnen daar volgensmij erg onzeker over zijn, dat ze dan denken dat de jongen haar dan debiel vindt ofzo), maar dat je haar niet op die manier leuk vindt, maar haar wel op een vriendschappelijke manier heel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 10:25
Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Citaat:
Ze is vandaag dus op me af gestapt en ze heeft het vertelt (woohoo verrassing..) mijn exacte worden: '"Ik voel me echt vereerd dat jij me leuk vind maar sorry mijn ik voel niets voor je op die manier'' toen is ze huilend weggelopen en heeft me geblockt op msn... prima afgelopen dus
Ik heb laatst ook opgebiecht dat ik een vriend van me leuk vond, en hij had die gevoelens niet voor mij ()
Nouja, is kut, maar hij heeft het wel eerlijk gezegd tenminste.
Ik heb hem ook geblockt op msn, en wil gewoon even geen contact.
Wil niet zeggen dat ik hem niet meer moet, of dat onze vriendschap over is, maar ik wil gewoon even wat tijd om er over heen te komen.
Denk dat dat in haar geval ook geldt Dus zou haar gewoon even met rust laten.
Oud 12-11-2009, 19:20
Romano
Romano is offline
Citaat:
Ohja, inderdaad, goeie. Door de rijm is hij ook niet zo kwetsend en zij zal er vast ook wel om kunnen lachen!
Als dat meisje zo'n rotkop heeft moet, waarom 'naai' je haar dan uberhaubt? Klojo.

Anyway. Als ik dat meisje zou zijn dat jou leuk vindt, zou ik wel eerlijk willen horen dat je mij niet leuk vindt. En dan zeggen wat je dan wel vindt, zoals "Ik vind je een hele lieve vriendin" of iets in die richting.
je kan toch ook een zak over haar hoofd doen.
mischien had ze wel een nice lichaam??
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 21:15
GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
Waarom beschouw jij en enkele anderen uit mijn omgeving gezicht en lichaam als iets totaal aparts...
Ik krijg zo vaak te horen: "Man, die heeft een lekker lijf, maar haar hoofd..." Of "Zij heeft wel een mooi hoofd he... Maar haar lijf... Je zou haar hoofd op het lichaam van haar moeten plakken en het is perfect..."

Doe ik iets verkeerd ofzo omdat ik een mens volledig neem in plaats van op te splitsen in delen?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 09:17
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Triest geval ben jij als je over de vrouwen die jij versierd een zak moet trekken om ze aantrekkelijk te maken. Denk dat dat meer over jou dan over die vrouwen zegt.
Oud 14-11-2009, 12:02
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vermoed dat Romano toch wel wat moeite heeft met meisjes versieren, laat staan zover gaan als ze te naaien. Stoer doen, ja?
Oud 14-11-2009, 17:23
Romano
Romano is offline
Citaat:
Ik vermoed dat Romano toch wel wat moeite heeft met meisjes versieren, laat staan zover gaan als ze te naaien. Stoer doen, ja?
Je kent me totaal niet, moeite om meisjes te versieren? nee.
Om ze te behouden? Ja.

Zit trouwens ook niet te wachten op een relatie.
Ben nog jong
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Zeur er dan niet meer over en ga ontopic
Reageren

Regels voor berichten