Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dan is er gelukkig nog eGay: http://stores.shop.ebay.nl/Mr-H-Menswear Had er al eens eerder besteld en dat was me goed bevallen. Deze keer 3 paar besteld en 2 overhemden. Is weer prima gegaan. |
![]() |
|
Ik heb gisteren een winterjas gekocht en vorige week een nieuwe broek. Verder wil ik nog een gebreide trui-achtig ding, shirts met lange mouwen en nieuwe schoenen en een nieuwe sjaal, en zo'n spijkerbroek die een beetje baggy zit...
|
Zo'n schippersjas! Lekker warm en ziet er mooi klassiek uit! Heerlijke stof! Ik denk van Gaastra!
1 of 2 heerlijke warme Noorse truien, 1 navyblauw met mooi creme wit motief ter hoogte van de schouders, en eentje in camel met bordeaux rood motief rond de schouders. En dan lekker als het sneeuwt met m'n vriendin voor de haard zitten! ![]() En nog een paar All-Stars, helemaal bruin met een opgeruwd leren bovenwerk en van erg warm gevoerd met wol! Heb de dames variant zien staan in Zwolle en heb nu op m'n werk de heren uitvoering besteld! ![]() Owh, en nog een nieuwe elecktrische gitaar. M'n huidige word kunstmatig in leven gehouden! ![]()
|
![]() |
* alle cd's van Muse die ik nog niet had + limited edition dvd box.
* mooie leesboeken en tijdschriften wrs * een nieuwe broek (skinny jeans) * lage allstars met een of andere geweldige print * hoge laarzen tot over je knie (of gewone hoogte als ik mooie vind natuurlijk) * zwarte suede enkellaarsjes (hak) met van die cowboyfranje (eerst vond ik dat lelijk maar ik heb nu echt zulke mooie gezien ![]() * jurk om te dansen * boeken van de twilight serie (nee die ga ik voor sinterklaas vragen ofzo denk ik) * maillots in mooie kleurtjes * een rokje * corset * sieraden ofzo * oorwarmers * handschoenen * lange (winter)jas * lang zwart basic jurkje van dunne stof voor onder corset of iets anders * etnies (die hele mooie die ze nergens meer hebben waar ik ook al jaren op wacht #$@^*!@%$&) ik ben behoorlijk koopziek want ik heb hier eigenlijk geen geld meer voor ![]() Geen van alles ga ik nu kopen vrees ik, ik moet sparen ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2009 om 09:28. |
![]() |
|
2 nieuwe sweaters; zoals die van die universiteiten Brown, Yale etc.
3 nieuwe truien; met streepjes. 2 jeans; stonewashed 1 nieuwe jas 1 paar nieuwe schoenen; Converse One Stars Black-White 1 iPod Touch Friends DVD-Box alle 10 seizoenen. Ghost Whisperer DVD-Box CD van Missy Higgins Nieuwe kamer . en nieuwe filmervaring opdoen namelijk NEW MOON <3 |
![]() |
|
In ieder geval:
Laminaat, isolatiemateriaal (vloer en plafond), plafondplaten, behang, behangplaksel, verf, bed, matrassen, lattenbodems, verlichting, radiator, knoppen en afwerktroepjes voor op de slaapkamer. Behang + plaksel, verf, laminaat + isolatie, een mannetje om de kozijnen te vervangen, kozijnen en verlichting voor de woonkamer. En een verfje voor de keuken. En die jas zou ik nog steeds wel willen.
|
Heb vandaag een Nike Jordan 1 Bulls/Celtics pack gekocht, 2 paar voor 170 euro exclusief verzendkosten. Was de laatste pack in mijn size :lucky:!
http://www.oqium.nl/nike/SALE-23-10-...BULLS-CEL.html
|
|