Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat events als WCG, NK, KODE5, ESWC, EPS ect. makkelijker SC2 in hun prijzenpotje plaatsen dan CS1.6.
Er was al twijfel bij TP8. En zo lees ik af en toe wel iets vaker daar over ;x |
![]() |
|
![]() |
yeah, gelukkig bemoei ik me niet met die shooters. Te veel schreeuwers in die games
![]() Based on postcount van CS1.6 vs CSS hier denk ik dat CS1.6 populairder is. CS1.6 zit op ESL dan ook op 0.7 matches per dag en CSS zit maar op 0.2 matches per dag. Bij ESL op de algemene europese ladders zit CS1.6 dan ook op bijna 2x het aantal deelnemers dan CSS. Maargoed, feit blijft dat beide behoren tot de top van populaire shooters. Maar tegen een Blizzard game waar heel korea met nog meer smacht op wacht dan wij deden op de val van ons kabinet.. mwah, denk ik dat SC2 het gaat winnen in populariteit. Bovendien is de enige andere RTS WC3, en dat is nu zo stampvol met hackers dat zij allemaal wel naar SC2 zullen gaan. Bij shooters hebben we nog wat qua CoD, UT, Quake 3/live en vast nog wel iets waarvan ik het bestaan niet weet. Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 10:14. |
![]() |
|
![]() |
Ye, ze kunnen interface menu al krijgen, je kan al inloggen naar het multiplayer menu, replays bekijken. En dat allemaal nadat de client installer gekraakt was.
Het is blizzard, ze zuigen mega, mega, mega hard in hun beveiliging. Ga maar eens op bnet. Doe een 5 spelletjes wc3. Als je minder dan 2 hackers tegen bent gekomen ben je een uitzondering op de regel. Dit is al bijna een half jaar zo, en blizzard ontkent het bestaan ervan nog steeds, despite de replays + crashlogs die ze te zien krijgen. Het is zelfs zo erg dat de opbouw van het SC2 in de computertaal vrij identiek lijkt te zijn aan die van WC3, en WC3 is compleet open gekraagt. Geven die hackers een lekker makkelijk begin ^^ |
![]() |
||
Citaat:
Oftewel een jodokus heeft gewoon de directory gekopieerd van iemand die wel aan de beta mee kon doen en wow, hij zag meer en ging vergelijken. nou nou poe poe .. om offline te kunnen spelen zonder battle.net kom je er niet met dat soort truukjes, dan moet je toch *echt* een beeeeeeeeeetje dieper. |
![]() |
|
LOL @ MEDIVAC: "pay attention passengers .. the local time .. doesn't matter .. since you'll all be dead soon anyway. ."
LOL @ BANSHEE: "This is the .. 'give-em-hell'-o-copter" De comments die je krijgt als je blijft klikken op een unit zijn weer geweldig! (en heel erg tof dat de portraits 'echt' praten' ) /love |
![]() |
|
Denken dat een spel niét gekraakt gaat / kan worden binnen redelijke tijd is echt té naief. Al plaats je er duizend stukken aan verdediging op, het is er binnen een dag or so weer vanaf. Uiteindelijk zijn het de betalende klanten bovendien die met de nadelen van de bescherming zitten, terwijl de mensen met de gedownloade variant lachend zonder problemen spelen.
That being said, volgens mij is deze discussie en aanmoediging tot downloaden een beetje verboden. ![]() Anyway, SC2 lijkt me wel gaaf, al is het volgens mij nogal overrated door een hoop nostalgie. Maar goed, Blizzard weet z'n spellen wel te maken, dus ik heb er vertrouwen in.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Diablo 3 Q | 500 | 11-10-2012 10:01 | |
Games |
Starcraft II Allochthony | 256 | 24-08-2009 13:27 | |