Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2010, 22:10
Verwijderd
Iemand key gekregen?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2010, 10:26
Batave
Batave is offline
Do want.
Oud 20-02-2010, 13:13
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Don't have it. No worries, this al gecracked dus je kan reps kijken. Tegen computertjes spelen zal over paar dagen wel kunnen =]

use google, pm eventueel voor torrent.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 14:13
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Geen key gehad jammergenoeg, maar eerlijk gezegd heb ik al zat games dus ik zie wel.

Als ie goed is (wat hij toch wel word) koop ik hem gewoon, blizzard does not dissapoint. (WoW is anders)
Oud 20-02-2010, 14:22
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
disappoint niet, beta in 48 uur gekraakt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:02
Verwijderd
Niet overdrijven heh jongens. 1.6 > sc nog altijd.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:25
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Ik denk dat events als WCG, NK, KODE5, ESWC, EPS ect. makkelijker SC2 in hun prijzenpotje plaatsen dan CS1.6.

Er was al twijfel bij TP8. En zo lees ik af en toe wel iets vaker daar over ;x
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:30
Verwijderd
Hehe, ze weten niet zo goed wat ze aanmoeten met source en 1.6. Ik geloof dat het redelijk 50-50 is wat betreft het aantal mensen dat één van de twee spelen.

maargoed sc dus!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 15:50
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
yeah, gelukkig bemoei ik me niet met die shooters. Te veel schreeuwers in die games
Based on postcount van CS1.6 vs CSS hier denk ik dat CS1.6 populairder is.

CS1.6 zit op ESL dan ook op 0.7 matches per dag en CSS zit maar op 0.2 matches per dag. Bij ESL op de algemene europese ladders zit CS1.6 dan ook op bijna 2x het aantal deelnemers dan CSS. Maargoed, feit blijft dat beide behoren tot de top van populaire shooters. Maar tegen een Blizzard game waar heel korea met nog meer smacht op wacht dan wij deden op de val van ons kabinet.. mwah, denk ik dat SC2 het gaat winnen in populariteit.

Bovendien is de enige andere RTS WC3, en dat is nu zo stampvol met hackers dat zij allemaal wel naar SC2 zullen gaan. Bij shooters hebben we nog wat qua CoD, UT, Quake 3/live en vast nog wel iets waarvan ik het bestaan niet weet.

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 10:14.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 17:34
Verwijderd
Ongetwijfeld dat starcraft populairder is. Zo zie je wel meer vreemde ontwikkelingen in de gamesindustrie, neem nou bijvoorbeeld modern warfare 2 dat goed verkoopt!

Maargoed, ook ik ben dus benieuwd naar starcraft 2. Meer de single dan de multiplayer tho.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 18:01
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Ik heb nooit SC gespeeld, dus SC2 gaat wel even wennen worden. Enige voordeel dat ik heb is dat ik vrij goed ben in WC3 en dus ook wel mensen in mijn lijst heb staan, van de gewone nld-1 mensen tot aan mensen die hun living eruit kunnen halen. Dus wellicht dat ik daar wat tips van kan halen.

Kan met die cracked beta iig al replays kijken =]
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 10:31
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Don't have it. No worries, this al gecracked dus je kan reps kijken. Tegen computertjes spelen zal over paar dagen wel kunnen =]

use google, pm eventueel voor torrent.
-_-;

NEway; blizzard heeft met SC2 al lange tijd geleden gezegd dat ze een 'always online' principe met battle.net gaan hanteren.

Daarnaast is de SC2beta alleen bedoelt voor multiplayer games (hoewel je wel skirmish tegen computer kan spelen)

Ik zou een beetje teleurgesteld zijn dus als de beta zodanig makkelijk te kraken is dat er offline gespeeld kan worden. Ik verwacht dit iig. niet (binnenkort)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 13:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ze zijn anders aardig ver las ik op een forum .
Oud 21-02-2010, 13:38
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Ye, ze kunnen interface menu al krijgen, je kan al inloggen naar het multiplayer menu, replays bekijken. En dat allemaal nadat de client installer gekraakt was.

Het is blizzard, ze zuigen mega, mega, mega hard in hun beveiliging.
Ga maar eens op bnet. Doe een 5 spelletjes wc3. Als je minder dan 2 hackers tegen bent gekomen ben je een uitzondering op de regel. Dit is al bijna een half jaar zo, en blizzard ontkent het bestaan ervan nog steeds, despite de replays + crashlogs die ze te zien krijgen.

Het is zelfs zo erg dat de opbouw van het SC2 in de computertaal vrij identiek lijkt te zijn aan die van WC3, en WC3 is compleet open gekraagt. Geven die hackers een lekker makkelijk begin ^^
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 10:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ze zijn anders aardig ver las ik op een forum .
Neu dat valt tegen. Ze hebben niet de sc2beta.exe gehacked; hoogstens wat cache files gekopieerd & mpq geextract.

Oftewel een jodokus heeft gewoon de directory gekopieerd van iemand die wel aan de beta mee kon doen en wow, hij zag meer en ging vergelijken.

nou nou poe poe ..

om offline te kunnen spelen zonder battle.net kom je er niet met dat soort truukjes, dan moet je toch *echt* een beeeeeeeeeetje dieper.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 04:06
Marcade
Marcade is offline
Update; er is onlangs een hack uitgekomen van 'lazytown' waarmee je offline kan spelen .. alleen zonder AI. :-) MAAR NIET DOWNLOADEN WANT HET IS ILLEGAAL.

Laatst gewijzigd op 28-02-2010 om 23:44.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 04:37
Marcade
Marcade is offline
LOL @ MEDIVAC: "pay attention passengers .. the local time .. doesn't matter .. since you'll all be dead soon anyway. ."

LOL @ BANSHEE: "This is the .. 'give-em-hell'-o-copter"

De comments die je krijgt als je blijft klikken op een unit zijn weer geweldig! (en heel erg tof dat de portraits 'echt' praten' )

/love
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 09:28
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
can u pm me a link? Heb al wel SC2 installed + runnable replays
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 10:32
Marcade
Marcade is offline
google "starcraft lazytown" eventueel "offline sandbox" MAAR NIET DOWNLOADEN WANT HET IS ILLEGAAL.

Laatst gewijzigd op 28-02-2010 om 23:44.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 01:59
Marcade
Marcade is offline
En ze hebben nu AI werkend gekregen; maar AI is niet echt intelligent. MAAR NIET DOWNLOADEN WANT HET IS ILLEGAAL.

Laatst gewijzigd op 28-02-2010 om 23:45.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Denken dat een spel niét gekraakt gaat / kan worden binnen redelijke tijd is echt té naief. Al plaats je er duizend stukken aan verdediging op, het is er binnen een dag or so weer vanaf. Uiteindelijk zijn het de betalende klanten bovendien die met de nadelen van de bescherming zitten, terwijl de mensen met de gedownloade variant lachend zonder problemen spelen.

That being said, volgens mij is deze discussie en aanmoediging tot downloaden een beetje verboden.

Anyway, SC2 lijkt me wel gaaf, al is het volgens mij nogal overrated door een hoop nostalgie. Maar goed, Blizzard weet z'n spellen wel te maken, dus ik heb er vertrouwen in.
Oud 28-02-2010, 20:59
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Denken dat een spel niét gekraakt gaat / kan worden binnen redelijke tijd is echt té naief. Al plaats je er duizend stukken aan verdediging op, het is er binnen een dag or so weer vanaf. Uiteindelijk zijn het de betalende klanten bovendien die met de nadelen van de bescherming zitten, terwijl de mensen met de gedownloade variant lachend zonder problemen spelen.
SUP ubisoft
Oud 28-02-2010, 21:23
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
That being said, volgens mij is deze discussie en aanmoediging tot downloaden een beetje verboden.
Dit, graag over de legale versie van het spel blijven praten.

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 07:52.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 23:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dit, graag over de legale versie van het spel blijven praten.

forumbazen hier zijn er niet vriendelijker op geworden

Anyway, berichten aangepast.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 07:52
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ah, sorry!
Ik was de smiley vergeten
hij staat er nu wel bij

Ik heb even overlegd, men mag over de hack praten, maar zonder aanmoediging (links) naar de illegale versie van het spel.

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 10:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten