Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2009, 19:51
jjohan
jjohan is offline
Het Grote Anonieme-vragentopic:

Ik weet dat ik nog maar nieuw ben maar dit topic lijkt mij wil op zijn plek omdat sommige mensen hun vragen misschien niet met het hele internet (of iedergeval scholieren.com) willen delen.

De bedoeling van dit topic is dat als je een vraag hebt die je om wat voor reden dan ook niet wilt stellen.
Je het aan mij kan vragen via de mail/pm, dit geld niet alleen voor de vragen die betrekking hebben tot Seksualiteit maar vragen die in de topics Lichaam & Gezondheid en Liefde & Relatie mogen ook gesteld worden.

Even voor de duidelijkheid:
1- onzinvragen reageer ik niet op
2- zowel jongens'' als ''meiden'' vragen kan ik beantwoorden
3- stel in dit topic geen vragen maar mail/pm me of open je eigen topic.
4- bedankjes of andere ZINNIGE berichten mogen natuurlijk wel.
5- indien ik niet gelijk reageer ga me geen 10 mailtjes sturen, ik heb ook gewoon school, werk enz.

Mijn mail: johan-zijn-msn@hotmail.com of PM me

Laatst gewijzigd op 03-12-2009 om 20:41.
Oud 03-12-2009, 19:55
Verwijderd
....
Oud 03-12-2009, 20:10
Volk
Volk is offline
Heb jij dan op elke vraag een antwoord?

Bovendien is het internet zo anoniem als je het zelf maakt.
Oud 03-12-2009, 20:23
jjohan
jjohan is offline
ik weer op de meeste vragen wel een antwoord ja, indien ik het niet weet zoek ik zelf eerst het internet af of daar iets over de vraag staat.
heb ik dan nog niks dan zal ik dat gewoon tegen diegene zeggen.

laten we zeggen 9.5 van de 10 vragen kan ik wel beantwoorden
bevendien staan sommigen niet te wachten op onzinnige antwoorden of andere domme opmerkingen.die je hier door alle topics heen ziet
Oud 03-12-2009, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het moet trouwens zijn: Het Grote Anonieme-vragentopic.
Oud 03-12-2009, 20:45
Verwijderd
Maar alle vragen die jij dan kunt beantwoorden kunnen 'wij' ook wel beantwoorden en anders zouden we zelf wel eventueel het internet af kunnen zoeken. Besides: Sommige (de meeste) vragen kun je vanuit allemaal verschillende invalshoeken bekijken, wat betekent dat mensen vaak beter af zijn om het gewoon op het forum te vragen, want jij hebt natuurlijk niet de absolute waarheid in pact.
Oud 03-12-2009, 20:50
jjohan
jjohan is offline
ja dat is zo, maar er zitten hier waarschijnlijk ook gewoon mensen die de vraag niet willen stellen doordat bijvoorbeeld een bekende ook op dit forum zit, bang zijn voor stomme opmerkingen ofzo.

en als niemand hier behoefde aan heeft dan ik dat ook goed en stop ik er mee, het leek me wel een goed idee om zoiets te beginnen.
Oud 03-12-2009, 21:12
BendeBen
BendeBen is offline
idd typisch dat je op die leeftijd alles al denkt te weten. dan word je een paar jaar ouder en besef je je dat je helemaal geen kont weet en toen al helemaal niet.

maar wel nobel enzo hoor.

besides, je kan altijd een nieuw account aanmaken en daarmee je vraag posten. hoe anoniem wil je het hebben? is op zn minst even anoniem als jou mailen.
Oud 03-12-2009, 21:32
jjohan
jjohan is offline
Ik kijk het wel een dagje aan en als dan niemand ''gebruik maakt'' van mijn aanbod dan mag hier een slotje op en stop ik ermee. ik had inderdaat beter erover na moeten denken over zoiets beginnen
Oud 03-12-2009, 21:37
Volk
Volk is offline
Als ik kijk naar je posts tot nu toe vind ik je antwoorden op vragen van mensen niet zo denderend
Oud 03-12-2009, 22:48
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Als ik kijk naar je posts tot nu toe vind ik je antwoorden op vragen van mensen niet zo denderend
Dit vind ik flauwekul. Die jongen probeert iets aardigs te doen, slaat alleen gezien zijn leeftijd, en een beetje overmoed, de plank mis. (Veel mensen zijn hier 20 jaar of ouder die regelmatig commentaar voorzien en ja; dan heb je meer levenservaring.) Maar dat hoeft dan niet belachelijk gemaakt te worden.

Fijn dat je het aanbiedt, maar ik denk inderdaad niet dat mensen er gebruik van gaan maken, lees gewoon veel topics, geef tips aan diegenen waar je van denkt die het kunnen gebruiken of PM desnoods die persoon.

btw. Er zijn best wat mensen die hier veel posten, maar als ze zelf met een vraag zitten, een andere account aanmaken om die anoniemiteit te bewaren.
Oud 03-12-2009, 22:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit vind ik flauwekul. Die jongen probeert iets aardigs te doen, slaat alleen gezien zijn leeftijd, en een beetje overmoed, de plank mis. (Veel mensen zijn hier 20 jaar of ouder die regelmatig commentaar voorzien en ja; dan heb je meer levenservaring.) Maar dat hoeft dan niet belachelijk gemaakt te worden.
Ik maak hem niet belachelijk. Ik zeg alleen dat ik zijn antwoorden niet zo denderend vind.
Oud 03-12-2009, 22:55
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik maak hem niet belachelijk. Ik zeg alleen dat ik zijn antwoorden niet zo denderend vind.
Persoonlijk vind ik het volwassener als je dat negeert.
Oud 03-12-2009, 23:02
Batave
Batave is offline
Ik heb een vraag: Waarom doe je dit precies?
Oud 03-12-2009, 23:12
Volk
Volk is offline
Citaat:
Persoonlijk vind ik het volwassener als je dat negeert.
Ik ben gelukkig nog lang niet volwassen. En op zo'n manier reageren vind ik ook niet bepaald van volwassenheid getuigen. Maar laten we het daar maar niet meer over hebben.

Citaat:
Ik heb een vraag: Waarom doe je dit precies?
Vind ik eigenlijk ook wel een goede vraag. Wil je graag mensen helpen? Bezig met een onderzoek? Gemeen plan om de wereld over te nemen nadat je een inbox vol gênante vragen hebt?
Oud 03-12-2009, 23:13
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen antwoord
Oud 03-12-2009, 23:25
Verwijderd
^Oh god. Ben wel benieuwd wat je vraag was.
Oud 04-12-2009, 00:16
Verwijderd
Ik vind het serieus hartstikke lief dat je dit wil doen jjohan. Maar ik denk inderdaad dat er niet echt veel animo voor zal zijn.

(Ik begrijp je wel, ik vind het ook leuk om vragen over seks en zo te beantwoorden )
Oud 04-12-2009, 00:29
Verwijderd
En dan zeker stiekem pagga slaan op die vieze verhaaltjes!
Oud 04-12-2009, 00:40
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het hartstikke leuk en aardig allemaal maar dit is niet de bedoeling. Als je mensen wilt helpen kun je dat doen door op de topics te reageren en daar antwoorden te geven op vragen. Dit topic gaat daarom op slot.

Regels voor berichten