Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@TS: Misschien moet je zelf wat meer initiatief nemen voor contact en bijv. mensen waarmee je bevriend wil zijn thuis uitnodigen om film te kijken of iets dergelijks.
||
Citaat:
Het klinkt in ieder geval als een bekend middelbare school 'probleem'. Ik had tijdens mijn middelbare school periode twee hele goede vriendinnetjes waarvan ik de ene kende van m'n sportvereniging en de ander van m'n klas. In de 3e kwamen we bij elkaar in de klas terecht en heb ik ze aan elkaar voorgesteld. Ze konden het heel goed met elkaar vinden en zijn toen ook veel dingen samen gaan doen. Ik vond dat toen ook wel vervelend maar achteraf gezien deed ik ook vaak dingen met hen afzonderlijk dus had ik eigenlijk niets te klagen ![]() Verder is bovenstaand gevoel helemaal over sinds ik ben gaan studeren. Ik heb nog steeds erg goed contact met die twee goede vriendinnen en zij spreken ook regelmatig met elkaar af maar nu vind ik het totaal geen probleem. Het komt waarschijnlijk omdat ik het zelf nu zo druk heb en zoveel nieuwe vrienden heb gemaakt dat ik mezelf prima vermaak zonder hen. Dus ik zou zeker nog steeds om blijven gaan met C en S en eventueel proberen nieuwe vrienden te maken. En gewoon inititatief nemen inderdaad en veel blijven doen met J en M (en A). Het is heel normaal dat je met iemand minder kan opschieten (met A) dus je hoeft je daarom echt niet anders te gaan gedragen. Gewoon normaal tegen hem doen.
|
![]() |
bedankt voor de informatie allemaal en nie bedankt voor de zever
ik weet dat het een ingewikkelde situatie is maar het gaat al wat beter, ik hoop dat het morgen nog wat beter gaat en zo voort C was wel ziek vandaag waardoor ik automatisch weer meer bij J en M en A liep dus in het algemeen een goede dag ik ben toch blij dat er een aantal mensen waren met goede "tips" bedankt daarvoor wil je hier nog over schrijven doe maar, maar ik denk nie da ik zelf nog veel ga schrijven in dit topic |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #98 groovy | 494 | 29-05-2009 20:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie is er hier naar Rent geweest?? lotje!! | 4 | 16-03-2001 12:23 |