Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2009, 11:03
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Hey,

Ik heb een vraag, sorry voor het lange verhaal..

Ik ken een jongen al een paar jaar. Ik zie hem alleen erg weinig (heb hem nu 5 keer gezien en mee gepraat). Begin September zijn we een paar keer wat gaan doen. Hij zoende me meteen en op de tweede date streelde hij ook enzo. Dit was allemaal niet erg, maar na de tweede date heb ik niks meer van hem gehoord. Hij was tegelijkertijd met een ander meisje bezig... Dit is niks geworden (dat wist ik al via hyves etc.) Ik was uiteraard erg boos dat hij niet eerlijk is geweest tegen mij en hoefde geen contact meer met hem. Tot 2 weken geleden, hij begon weer tegen me te praten. Ik heb hem duidelijk gezegd hoe ik over hem dacht en hij zegt dat hij spijt heeft dat ie me zo behandeld heeft maar dat hij me nog altijd leuk vind. Ik heb hierop gezegd dat hij dat maar moet bewijzen, omdat hij me na de vorige date gewoon echt veel pijn heeft gedaan. We hebben elkaar heel veel gesproken de afgelopen avonden / nachten. Vaak tot 2 of 3 uur 's nachts. Het gaat dan om sms / msn gesprekken.
Het komt er op neer dat hij nog graag een keer wat mee gaat doen, kijken hoe het gaat want het lag de vorige dates niet aan mij, ik viel totaal niet tegen ofzo, het was puur omdat hij ook met dat ander meisje bezig was. ..
Het probleem is dat ik hem ook nog erg leuk vind, ondanks hij me zo behandeld heeft..

Wat zouden jullie hiermee doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2009, 13:27
tuttebel
tuttebel is offline
ga gewoon wat leuks met m doen, maar beperk je tot dat.
je bent blijkbaar erg gekwetst, ook al heeft hij (begrijp ik uit je verhaal) geen beloftes gedaan a la 'je bent de enige' of 'je bent mn vriendinnetje'. ga hier dan ook niet van uit. wil je zonder die beloftes niet verder gaan dan leuke dingen doen/zoenen of weet ik wat, stel die grenzen dan ook!
dus ik zie geen kwaad in gewoon iets leuks met m gaan doen, en vanuit daar zien hoe het gaat. maar laat hem duidelijk merken wat je grenzen zijn en wat je van hem verwacht, anders word je zo weer gekwetst!
Oud 30-11-2009, 07:22
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Zoiets had hij toen niet gezegd, maar zegt hij de laatste 2 dagen wel af en toe ('lief vriendinnetje')..
Ik ga nu proberen geen contact meer met hem op te nemen, kijken of hij uit zichzelf vaak smst of begint te praten op msn (dat op msn doet hij meestal al wel).
Bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 09:16
Volk
Volk is offline
Persoonlijk zou ik geen interesse hebben in iemand die me vanaf het begin al (in mijn ogen) respectloos behandelde.

Tja, wat je ermee moet doen moet je helemaal zelf weten. Als jij hem graag nog een kans geeft moet je dat doen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 12:19
Sade
Sade is offline
Ik kan uit je verhaal niet helemaal goed op maken hoe hij het allemaal brengt, maar ik denk dat het gaan kwaad kan om nog een keer een date te hebben. Het schijnt best menselijk te zijn om je opties in eerste instantie open te houden, hij deed dat alleen op een wat lullige manier. Laat die jongen maar eens werken, als je nog steeds een zwak voor hem hebt.
Oud 30-11-2009, 14:38
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Nou, na die tweede date was hij heel kortaf.. en als ik vroeg waarom hij zo deed.. of ik tegen was gevallen etc.. etc.. hij: het gevoel heb ik nog niet, ik vind je wel leuk, maar niet 'leuk leuk'. Ik: nou oke, dan laat ik het aan jou over ..
En sinds die tijd ben ik erachter dat ie toen met een ander bezig was.. en ik heb vaak laten horen dat ik het echt lomp vind wat hij gedaan heeft.. toen kreeg ik alleen maar: sorry(K)

Nu de eerste dag dat we weer contact hadden.. waren we aan het smsen en toen stuurde hij dat hij een eikel is geweest en dat het hem spijt.
Verder dus 2 / 3 dagen leuk gepraat.
Nu zit ik alweer vanaf half 2 beetje op msn, maar hij praat niet tegen mij. Ik ben 1 keer begonnen maar toen zat hij wat te kijken op internet dus had ik m'n mond maar gehouden verder.. hij zei dat het niet hoefde, maar toch... Nu is hij dus online, maar ik mag van mezelf niks zeggen omdat hij zijn best moet doen, maar dat doet ie dus niet...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 19:00
Verwijderd
Nouja, dan is de boodschap in ieder geval duidelijk, toch?

Hoewel ik MSN altijd maar een beetje tricky vind, want je weet nooit wat iemand anders aan het doen is. Misschien staat-ie wel onder de douche en denk jij dat je hem negeert. MSN en SMSjes, ik heb er zo'n hekel aan. Er ontstaan veel te veel misverstanden simpelweg omdat je elkaar niet kunt horen/zien.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 21:29
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Persoonlijk zou ik geen interesse hebben in iemand die me vanaf het begin al (in mijn ogen) respectloos behandelde.
Mee eens, zou er persoonlijk niets meer mee te maken willen hebben. Hier is het woord 'gebruiken' goed op van toepassing naar mijn mening.
Reageren

Regels voor berichten