Hey,
Ik heb een vraag, sorry voor het lange verhaal..
Ik ken een jongen al een paar jaar. Ik zie hem alleen erg weinig (heb hem nu 5 keer gezien en mee gepraat). Begin September zijn we een paar keer wat gaan doen. Hij zoende me meteen en op de tweede date streelde hij ook enzo. Dit was allemaal niet erg, maar na de tweede date heb ik niks meer van hem gehoord. Hij was tegelijkertijd met een ander meisje bezig... Dit is niks geworden (dat wist ik al via hyves etc.) Ik was uiteraard erg boos dat hij niet eerlijk is geweest tegen mij en hoefde geen contact meer met hem. Tot 2 weken geleden, hij begon weer tegen me te praten. Ik heb hem duidelijk gezegd hoe ik over hem dacht en hij zegt dat hij spijt heeft dat ie me zo behandeld heeft maar dat hij me nog altijd leuk vind. Ik heb hierop gezegd dat hij dat maar moet bewijzen, omdat hij me na de vorige date gewoon echt veel pijn heeft gedaan. We hebben elkaar heel veel gesproken de afgelopen avonden / nachten. Vaak tot 2 of 3 uur 's nachts. Het gaat dan om sms / msn gesprekken.
Het komt er op neer dat hij nog graag een keer wat mee gaat doen, kijken hoe het gaat want het lag de vorige dates niet aan mij, ik viel totaal niet tegen ofzo, het was puur omdat hij ook met dat ander meisje bezig was. ..
Het probleem is dat ik hem ook nog erg leuk vind, ondanks hij me zo behandeld heeft..
Wat zouden jullie hiermee doen??