Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat lijkt misschien een groot verschil, maar zij zijn blijkbaar zo droevig en onzeker dat ze andere mensen moeten pesten om zich beter te voelen. En jij niet. Jij staat dus boven hen, dat moet je niet vergeten. Als je ze ziet, gewoon rustig doorpraten met je vrienden, als ze nog eens wat doen moet je ze gewoon uitlachen. Als zij niks doen kan je ze het beste gewoon negeren en vooral niet voor ze weglopen. Als je je nog te onzeker voelt om alleen bij ze in de buurt te komen kan je eerst met een vriendin ofzo langslopen, zodat je afleiding hebt.
Succes ermee!
|
Negeren of niet reageren is moeilijk, want vaak zien ze wel dat het je toch wel iets doet en gaan ze lekker door omdat je er niks tegen doet. Ik zou hulp inschakelen van ouders of mentor, of zorgen dat leraren een oogje in het zeil houden.
En probeer bijvoorbeeld niet teveel alleen door de gangen te lopen, maar liever met (een) vriend(en). Dan zijn pesters minder snel geneigd om opmerkingen te maken of flauwe dingen te doen. Heel veel sterkte in elk geval! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk ook dat een training voor zelfvertrouwen en houden van jezelf, het onafhankelijk zijn van anderen en hoe te reageren op dit soort dingen het beste is. En ondertussen niet op die mensen reageren en met normale mensen omgaan alsof de anderen niet bestaan. Zorg dat je wat vrienden hebt die je misschien kunnen helpen. |
![]() |
|
Pak ze met wat mensen aan (een oudere broer of neef), en stuk voor stuk, niet allemaal in een keer, maar stuk voor stuk, pak eerst de kopstukken aan, en jaag ze een beetje op, binnenkort lopen ze met een grote boog om jou heen, ga daarnaast wat meer met klasgenoten enzo om, en probeer terwijl je hun kapot maakt zelf een grotere groep om je heen te krijgen. Het werkt, maar het kan ook het geval zijn dat teveel mensen bang van je worden, maar met de zwakste aanpakken lijk je niet sterk, ga direct naar de grootste toe en pak hem in een keer goed hard aan. Je kan beter hen kapot maken dan je zelf kapot laten maken
|
@ daantjer: het lijkt me een beetje vreemd om de TS hier tot geweld aan te sporen en bovendien niet de meest handige oplossing.
![]() Verder sluit ik me aan wat fizzle-fluffy zegt en zo te horen helpt dat al een beetje bij de TS ![]()
|
oowjaa, vuurwapens zijn voor mietjes, doe gewoon mano a mano, dus met een zwaard cq. mes, honkbalknuppel, boksbeugels vind ik ook voor mietjes, een ander slaghout, of gewoon blote vuisten, intapen is bij deze laatste wel belangrijk
|
Dit gaat nu echt nergens meer over hè,
OT: Probeer inderdaad (zoals is gezegd) ze te negeren. Die hyves is volgens mij niet echt belangrijk want op zoiets kijk je op gegeven moment toch nooit en zo'n hyves blijft toch wel in hun groepje. Mensen die er niks mee te maken hebben, hebben daar niks te zoeken. Negeren is het beste |
![]() |
||
Citaat:
Ik keur ook het gebruik van vuurwapens niet goed, hoor. Honkbalknuppel is goed genoeg. Knieschijf kapot slaan = veel auw. Ofwel, niet schieten, wel meppen mocht het zover komen. Nooit de eerste move maken, hé. Dan kan het altijd onder 'zelfverdediging' worden gecategoriseerd, mochten die doetjes zo sneu zijn. Al deze nonsens aside. Als je je echt ongemakkelijk voelt, moet er toch echt acties volgen in plaats van woorden. Want diplomatiek eindigt ergens.
|
Verwijderd
|
Ik wil voorstellen om oplossingen aan te dragen waar de TS daadwerkelijk op de lange termijn ook iets aan heeft, ipv aansporen tot geweld zodat TS uiteindelijk een nog groter probleem heeft
![]() Daantjer, Nijn had al gezegd dat het niet de bedoeling is om tot geweld aan te sporen, dus graag daarover ophouden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar stap naar een leraar, want je wilt toch niet kapot gemaakt worden zonder dat iemand je kan helpen? Stap dus wél naar een leraar anders stopt het nooit. Die hyves was echt te erg, ik zou gewoon weer naar een leraar gaan, het uitleggen en de schuldigen aanwijzen. Op die manier kunnen ze je niet meer pakken, want dat vertel jij dan weer aan die docent en dan zitten ze nog dieper in de shit. |
![]() |
||
Citaat:
en ja een honkbalknuppel tegen je knieschijf is auw ![]() ![]() |
![]() |
|
Zo, zullen we nu even ophouden met de offtopic geweldgerelateerde berichten? Of iets zelfverdediging is of niet doet er hier niet zo toe aangezien we niet willen dat de TS zich tot geweld zal wenden. Laatste waarschuwing heren.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heel erg bedankt voor jullie tips,
ik heb een aantal van jullie adviezen opgevolgd en met succes. Ik ben naar een leraar gestapt, er zijn ouders gebeld en na een aantal gesprekken met een vertrouwenspersoon ben ik ook weer wat zekerder geworden. Ik wordt niet meer gepest zoals eerst: natuurlijk merk je wel dat ze naar je wijzen, je naam roepen of fluisteren en dat ze je constant aanstaren. Maar daar begin ik wel weer aan te wennen. @gurl19 - klopt ze zitten in hun laatste en één à laatste jaar, en ik zal ze dus ook niet vaak meer tegenkomen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben het eens met Rode Panda! Je moet ze gewoon hard dissen, ook ben ik heb een beetje met daantjer eens, je kan ze best is hard aan pakken, boontje komt om zijn loontje toch, hun moeten gewoon goed gestraft worden. en daarmee bedoel ik niet door leraren of dat soort onzin
rustig |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |