Ook hallo!
Joepie! ik heb een account! laat ik een taart kopen en het vieren!... NOT...
maar oke.. voor degenen die dit lezen:
het lijkt me niet heeeel logisch dat iemand dit leest (aangezien er 20 000 andere mensen ook zo'n welkomstberichtbericht schrijven), MAARJA.. blijkbaar jij dus wel..
wat was ook alweer de bedoeling?
oja.
Wie ben ik? En wat zijn mijn hobbies?
Ik ga hier niet mijn echte naam vertellen, want ik heb geen zin in enge stalkers..
ik heet hier 'kakker met 'n R', maar ben geen kakker. Ik heb alleen wel een kakkers-R, maar dat krijg je als je in Amstelveen woont. Voor de rest (oke oke, misschien ben ik een halve kakker...) zit ik op.. hockey (wat dacht je dan in amstelveen..). Maar wees maar gerust, ik heb geen BMW en mijn vader is ook geen rijke makelaar.. Voor de rest zit ik op het KKC in Amstelveen, de kakkers-school van de stad, maar wel lekker dicht bij mijn huis.
Ook zit ik op tekenen, en schilder zelf ook thuis. Ook windsurf ik, al is dat vooral in de zomer, omdat ik het in de winter een beetje koud vind, en minder leuk daarom.
En squashen doe ik ook nog soms.. En ik vind koken en bakken ook nog leuk..
En met vriendinnen leuke dingen doen.. En dingen pimpen.. En VEEEL meer..
Waarom heb ik hier een account?
tsja, ik vind het wel grappig om gewoon alles te kunnen zeggen, omdat niemand je echt kent, in tegenstelling tot Hyves. Het enige is dat je het daarom eigenlijk ook tegen zegmaar.. niemand.. hebt, en dat vind ik een beetje raar (tot nu toe)..
voor de rest ben ik inspiratieloos dus dat was het voor vandaag
|